Rio LAHC6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rio LAHC6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

ReHo 02-02-2016
Geschreven voor: Rio LAHC6

Ik heb het product nog maar een keer gebruikt, dus het resultaat kan ik niet goed beoordelen.

Het gebruiksgemak vind ik prima. Het product ziet er degelijk uit.

Een nadeel vind ik je erg veel tijd kwijt bent met de behandeling vanwege het kleine oppervlak welke je per keer kunt behandelen en het aantal seconden/minuten welke je per keer kwijt bent. Ik ga er van uit dat dit wel de moeite waard moet zijn, aangezien je de behandeling steeds minder vaak hoeft uit te voeren, dus de aanhouder wint.

Mo 02-02-2016
Geschreven voor: Rio LAHC6

Het is een handzaam apparaat en makkelijk in te stellen.
Duidelijke gebruiksaanwijzing. Pijnloos

Jammer dat er maar een heel klein gebied per keer behandeld kan worden waardoor je erg lang bezig bent.
Het is onhandig dat je het knopje heel de tijd ingedrukt moet houden omdat je niet altijd in een even makkelijke positie zit.

Verder een prima apparaat. Ik ben er heel tevreden mee.

germ28 12-01-2016
Geschreven voor: Rio LAHC6

over het resultaat kan ik nog niet veel zeggen, daarvoor gebruik ik het apparaat te kort.
Over het gebruik kan ik wel het één en ander zeggen.
De pen ligt goed in de hand
Hij geeft duidelijk aan of hij aan het flitsen is
Op sommige plekken is het wat lastiger om de contactpunten goed te raken, waardoor het apparaat geen flits af wil geven. Het helpt dan om de omliggende huid een beetje naar de pen toe te duwen zodat hij goed contact maakt met de huid.
Het is absoluuut niet pijnlijk en je hebt na afloop ook geen rode of geirriteerde huid.
Het is wel een tijdrovend klusje, maar met een film erbij op de bank is dat niet zo erg.

Esther 22-12-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Recent de Rio `Yes` LAHC6 aangeschaft. Gezien de prijs voorafgaand veel informatie gelezen over de werking en resultaat van de laser ontharingsapparaat. Door de vele reacties over gebruikersvriendelijkheid en het gewenste resultaat het apparaat toch aangeschaft. Ik kan de mening van velen delen. Het product heeft een mooie vormgeving, compact, makkelijk in te stellen en eenvoudig in gebruik. De display geeft duidelijk de keuze van behandeling aan. Het lampje op de laser knippert wanneer deze in werking is en blijft branden (en gewenst piepen) wanneer de behandeling klaar is. Hierdoor hoef je niet steeds op de display te kijken. Het oppervlak van de laser is erg klein en per flits is de duur zo`n 40 – 60 sec. voordat je een volgend stukje kunt behandelen. Het is daardoor een tijdrovend klusje en kan prima worden gebruikt tijdens het tv kijken.Daarbij moeten de haren ook nog in de juiste fase zitten om de behandeling effectief te laten zijn. De behandeling is daarentegen (op een klein speldenprikje)pijnloos en geeft geen irritatie, maar moet regelmatig herhaald worden. Het uiteindelijke eindresultaat is gezien de korte tijdsduur nog niet te beoordelen, maar heb er veel vertrouwen in. De tijd en de kosten van aanschaf van de laser wegen niet af tegen de tijd en de kosten wanneer je dit in een kliniek laat behandelen. Kortom een goede investering en kan hem zeker aan bevelen!

Adelinda 17-12-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Wij hebben het product pas heel kort in ons bezit.
Het ontharen is zeker niet pijnlijk, maar kost wel veel tijd (klein laser oppervlakte).

De beveiliging is goed. Wat het laseren op ongelijke lichaamsdelen (enkel, knie) soms wel wat lastig maakt, omdat de beveiligingspennetjes dan minder goed worden afgedekt.

annoeska 15-11-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Het product heb ik nog niet zolang in bezit en heb het pas 1 keer geprobeerd. Het is zeer makkelijk te gebruiken. Absoluut geen pijn van ondervonden. Je moet er wel even voor gaan zitten dus lekker filmpje aan en beginnen maar. Ik vind het een zekere aanrader!!

Kaatje.L 01-09-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Ik heb de rio lahc6 yes pas in mijn bezit, dus kan niks over het resultaat zeggen. Over de vormgeving van het apparaat kan ik zeggen dat het er mooi en vrouwelijk uit ziet. De kop van de laser is vrij klein, dus pakt hij steeds een klein stukje van de huid. Als het resultaat uiteindelijk werkelijk is zoals de fabrikant belooft, dan is hij iedere cent waard, al duurt het lang voor je klaar bent met het te behandelen gebied. Ik ben benieuwd.

Moa 19-02-2017

I'm thinking of buying this product. How did it go for you, did the hair stop growing out?

Gr, Moa

Kaatje.L 20-12-2015

Ik heb de rio nu 4 maanden in bezit, ben regelmatig aan het flitsen steeds op hetzelfde gebied. Ik kan niet zeggen dat de haren en haargroei er minder op is geworden. Ik ga door hiermee, en als er over nog eens 4 maanden geen resultaat is geboekt dan kan ik de conclusie trekken dat het aanschaffen van dit apparaat weggegooid geld is. Groet, kaatje L.

NaomiVoorn 31-08-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Mooi en fijn apparaat. Heb hem alleen nog niet zo lang dat er al resultaat is te zien. Verder duurt het erg lang, is niet even een avondje zitten en klaar bent echt wel even een paar dagen bezig met benen, oksels en bikinilijn. Dus kan helaas nog niks zeggen over het resultaat. Maar gaan er met volle moed tegen aan. Beveel hem zeker aan.

Sandra 10-01-2016

Beste Naomi,
Als het goed is heb je nu bijna een half jaar ervaring met de laser.
Vraag: Wat is het resultaat nu?

dank voor je antw vast.

groet,
Sandra

MARCO.EN.OLGA 28-08-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Ik ben nu 1 week koper van dit machine en ben heel blei er mee. Ik denk dat het geld wel goed is wat machine kost. Het haren eraf hale gaat nie snel maar is wel voor lange tijden. Machine werken goed en is makkelik te bedienen. Er is ook een polen gebruikwijzing bij wat ik wel vijn vind. Alsik televee zitte kijken, behandel ik mijn haaren. Ontspanningd.

Marc Savotanski

Patou01 01-07-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Het apparaat is erg handig in gebruik en ik zie meteen resultaat. De behandeling is wel enigszins tijdrovend en geeft het beste resultaat na het scheren

Joyce S 23-02-2015
Geschreven voor: Rio LAHC6

Ik heb de Rio LAHC6 nu enkele dagen in mijn bezit, dus het eindresultaat beoordelen is op dit moment nog lastig. Het duurt een aantal weken/maanden voor je resultaat kunt zien, echter heb ik goede hoop. Het product is zeer gemakkelijk in te stellen en eenvoudig te gebruiken. Het display geeft duidelijk aan welke behandeling je hebt gekozen en dit kun je, indien gewenst, met de + en - aanpassen. Daarnaast knippert het lampje op de laser zelf wanneer deze in werking is en blijft branden als de behandeling klaar is. Erg handig, want dan hoef je niet de hele tijd het scherm in de gaten te houden. Van de behandeling zelf voel ik helemaal niets, zelfs niet op de hoogste stand. Het is wel een tijdrovend klusje, want de laserkop is maar 1cm2 en per 'flits' duurt het tot 60 sec voor je naar het volgende stukje kunt. Doordat het geluid uitgezet kan worden, kun je het apparaat wel gewoon lekker voor de tv gebruiken en dat scheelt weer.

Sandra 10-01-2016

Beste Joyce,
Als het goed is heb je nu bijna een jaar ervaring met de laser.
Vraag: Wat is het resultaat nu?