Philips SC1981

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SC1981 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ekei 29-03-2016

Zonde van mijn geld

Geschreven voor: Philips SC1981

Na maandenlange testperiode weer teruggegaan naar mijn epileerapparaat. De haren komen gewoon meteen weer terug, terwijl mijn huid licht is en de haren donker zijn. Zelfs op de hoogste sterkte merk ik geen verminderde haargroei. Heel jammer en zonde van mijn tijd (je bent best lang bezig) en geld!

emmertje 05-03-2016
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik zie na 4 behandelingen geen resultaat, het is redelijk makkelijk te gebruiken, maar kost wel tijd en je kunt niet zien waar je gebleven bent. Wat mij betreft is het een verspilling van geld.

Fietje 30-01-2016
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik heb het product nu 4x gebruikt (als tester via Insiders) en ik ben nog niet overtuigd van het resultaat. De haartjes op mijn benen lijken minder snel en dunner terug te groeien, al had ik na 2 maanden een beter resultaat verwacht (dat ze ook echt weg blijven en ik niet meer vooraf hoef te scheren). Ik heb wel lichte haartjes dus daar kan het ook aan liggen. Echter bij de oksels en bikinilijn merk ik eigenlijk geen resultaat, ik gebruik daar ook een lagere stand omdat het wat gevoeliger is, maar misschien moet ik het toch maar weer op stand 3 of 4 proberen. Ik ben er nog niet van overtuigd of ik dit product ook daadwerkelijk ga houden, want de prijs is ook niet echt laag.

Verder vind ik het erg lastig om bij te houden waar je al bent geweest, daarom doe ik het liever een paar keer extra voor de zekerheid, maar dat wordt juist weer niet aangeraden....Ook is het best een tijdrovende klus, met name bij je benen.

reviewerreviewer 26-01-2016
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik heb er inmiddels 4 flitsbeurten op zitten. Het flitsen op zich gaat heel makkelijk, al vind ik het wel lastig te bepalen of ik alle plaatsen gehad heb. De flits is erg fel, ook al kijk je er niet in. Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand.
Nu na 4 flitsbeurten lijk ik enig verschil waar te nemen; de haartjes die terug groeien zijn iets minder hard en op een enkele plek lijkt geen haartje meer terug te komen. Ik vind dit resultaat echt minimaal, zeker als je bedenkt wat een moeite het iedere keer kost: vooraf scheren, dan flitsen (al gauw zo'n 30 uur voor beide benen). Ik denk erover om maar weer gewoon te gaan epileren; sneller klaar en gemakkelijk te zien waar je wel en niet geweest bent.

Diaan 25-10-2015
Geschreven voor: Philips SC1981

Na gebruik van een half jaar volgens de gebruiksaanwijzing zie ik totaal nog geen resultaat.Helaas is het apparaat niet draadloos. Verder ligt het apparaat wel goed in de hand en is het eenvoudig in gebruik.

eliza.arnhem 16-10-2015
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik heb de Lumea nu 10 maanden in gebruik. Ik heb een zeer lichte huid met donkerblond tot bruin haar. Benen, oksels en bikinilijn heb ik in navolging van de gebruiksaanwijzing regelmatig behandeld op de hoogste instelling, maar helaas is het resultaat zeer teleurstellend. Je ziet nauwelijks verschil. Jammer.

deboravs 17-12-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

De Lumea is makkelijk in gebruik en in een paar seconden klaar voor gebruik! Heel prettig!

Omdat je weet dat je er ook voorzichtig mee moet omgaan (eerst een huidtest doen etc.) - ben je extra voorzichtig mee bij de wat gevoeliger plekken, zoals de bovenlip. Doordat de mond van het apparaat groter is dan het gedeelte dat daadwerkelijk licht geeft, is het soms lastig te voelen of te zien of je bepaalde gebieden wel/niet twee keer belicht.
Aan de andere kant: Mocht dit de afgelopen maanden het geval zijn geweest - ik heb er niks van gemerkt in de vorm van bijv. een geïrriteerde huid.

Nog een kanttekening: Jammer dat het apparaat niet geschikt is voor mensen met een donkere huid!

Conclusie: Simpel, snel, veilig, en het resultaat? Mijn wederhelft zegt verschil te zien! Het haar is nog niet echt weg, dus staan er nog wel een paar behandelingen gepland.

Amal111 20-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Eerste proef gedaan werkt makkelijk En handig.
Alleen jammer dat het apparaat in het stopcontact moet bij gebruik. Apparaat ligt goed in de hand, is gebruik vriendelijk en lijkt mij degelijk voor jarenlang gebruik.

Nofje 19-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

De Lumea pas 1 dag in bezit.
Resultaat is bemoedigend, moet nog meer ervaring opdoen.
Duurzaamheid moet nog blijken.
Gemak is prima. Mogelijkheden conform verwachting. Het apparaat zelf komt degelijk over. Het materiaal is prima.

IlseOO 19-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Hij is fijn in gebruik, want hij ligt makkelijk in de hand. Resultaat is nog onbekend, dit was pas de eerste behandeling. Het heeft een lang snoer, wat erg prettig is. Ziet er mooi en elegant uit.

C Garcia 19-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Eerste proef gedaan werkt makkelijk En handig
Voor resultaat is nu nog niet belend moet eerst resultaat afwachten van huidtest

Callie-21 18-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik heb het apparaat gekocht nadat ik een aantal goede recensies heb gelezen op diverse vergelijkingssites op het internet. Ik heb voor een Philips product gekozen omdat je daar geen aanvullende producten bij nodig hebt en je het apparaat langdurig (ongeveer 5 jaar) kunt gebruiken. Het type dat ik heb gekozen (Compact IPL SC1981) ligt goed in de hand en is zowel voor de benen als het gezicht te gebruiken. Al met al een prima apparaat dat makkelijk in gebruik is en dat een prima resultaat geeft. Op de verpakking wordt duidelijk aangegeven of het apparaat voor jouw type huid geschikt is of niet. Je weet dus van tevoren waar je aan toe bent.

George van Drunen 18-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Mooi apparaat en makkelijk in het gebruik, resultaat is na een paar behandelingen al goed te zien.En door de cashback actie is het apparaat zeker niet te duur.

KimMajoor 18-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Resultaat nu nog niet in te schatten, duurt een aantal weken. Wel handig in gebruik en degelijke uitstraling

Mw. J. van der Ven 18-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

nog niet lang in bezit, maar eerste bevindingen bemoedigend.

Irma3 17-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Prima vormgeving, robuust, snoerloos. Vandaag voor het eerst de Lumea gebruikt. Eenvoudige bediening. Gemakkelijk in gebruik. Behandeling was niet pijnlijk. Je voelt alleen wat warmte. Aangezien dit de eerste keer was moet ik nog even het resultaat afwachten, maar ziet er hoopgevend uit.

Loes86 16-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Nog maar 1 keer gebruikt, dus ik kan nog niet zo heel goed oordelen, maar na 1x gebruikt te hebben merk ik al wel dat er minder haartjes terug groeien. Super makkelijk in gebruikt trouwens!

JOerlemans 16-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Het apparaat werkt zeer goed. Ik kan nu snel en pijnloos beenharen verwijderen. In vergelijk met vorige producten ook veel makkelijker in het gebruik. Ik zou nooit meer anders willen.

Edward Harmsen 16-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Het gaat hier om een eerste indruk. Resultaat kan ik nog niet beoordelen. Voor de rest maakt het apparaat een goede indruk. De mogelijkheden worden wat gefrustreerd door de waarschuwingen in de gebruiksaanwijzing, maar moeten ook bij langer gebruik duidelijk worden.

burrie15 15-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

mooi apparaat met goede beschrijving erbij. Goed gebruiksgemak en lange stroomdraad. Veiligheid is goed aandacht aan besteed, zodat lichamelijke schade wordt voorkomen.

Maria462 15-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Werkt goed en laat een mooi resultaat achter. Geen last van de huid. Het apparaat ligt lekker in de hand en is mooi vormgegeven. Praktisch overal inzetbaar.

HARRY DE BEER 14-11-2014

GOEDE PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING EN REEDS JARENLANG EEN TROUWE PHILIPS KLANT
------------------------------------------

mirandapetradegroot 13-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Heb hem nog maar een paar dagen dus nog afwachten maar makkelijk in gebruik en voordeel is dat je hem niet hoeft op te laden

gerda smit2 13-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

een zeer degelijk goed apparaat, heel erg blij met aankoop.
Ook handig in gebruik en gemak dient de mens.

truus47 13-11-2014
Geschreven voor: Philips SC1981

Ik vind hem makkelijk in gebruik,wat betreft het resultaat,hoop ik op een 8,maar kan ik nog niet beoordelen omdat ik hem pas 1x heb gebruikt. Qua mogelijkheden, fijn dat je hem voor het hele lichaam kan gebruiken.