Philips Lumea Precision SC2006 - Reviews

Gezichtstoepassing
bovenlip, kin
Soort ontharing
IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Precision SC2006 op Kieskeurig.nl.

Marlineke 14-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Een paar jaar terug een Lumea gekocht voor bijna 400 euro. Ben er toen een aantal keren mee aan de slag gegaan met goed resultaat. Door zeer vervelende omstandigheden het apparaat 1,5 jaar niet meer gebruikt. Toen ik het apparaat afgelopen maand wilde gaan gebruiken laadde het niet meer op zonder dat daar een aanwijsbare reden voor zou moeten zijn. Las wel op internet dat het na zoveel keer gebruik ook niet meer op te laden was. Heb de toenmalige leverancier nog gevraagd of ze er iets mee konden, maar er waren geen onderdelen meer te verkrijgen om het aan de praat te krijgen. Dus helaas was het gebruik van dit best kostbare apparaat van zeer korte duur, terwijl ik er heel erg tevreden mee was.

ellen 11-09-2017

precies mijn verhaal!
Waardeloos product

Anoniem 13-07-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb heel heel lang getwijfeld tussen zelf ontharen (oksels, benen, bovenlip, kin, bikinilijn) of naar een kliniek gaan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en eerst maar zelf proberen met een apparaat. Wat een goede keus! Na twee keer al waren de haren van m'n bovenlip en kin weg. Mijn oksels en benen zijn na vier keer nagenoeg kaal. Waarschijnlijk nog een keer of twee en dan zijn die haren ook weg. Mijn bikinilijn heb ik pas een keer gedaan, maar je ziet al resultaat. Preventief zal ik het apparaat blijven gebruiken. Dat haar wil ik niet meer terug. Ik ben blank en heb donkergekleurd haar.

Harry 02-11-2016

Giga tegenvaller

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

Vol verwachting over zeer positieve recenties hebben we dit apparaat aangeschaft. Na anderhalf jaar ervaring kunnen we stellen dat het bij anderen, blijkend uit de recensies, werkt, maar bij mij totaal niet. Zowel volgens de gebruiksaanwijzing gehandeld als intensiever geprobeerd omdat ik geen resultaat zie. Geen mindere beharing dus helaas bij oksels en schaamstreek. Voor ons weggegooid geld en frusterend omdat er ook veel tijd en hoop in is gaan zitten

Minpunten

• Werkt niet
  • Hoge prijs voor iets dat niet werkt bij ons

Ruth1982 28-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb hem nu 4x gebruikt (nu nog om de 2 weken, over 2 weken nog een keer en dan om de 6-8 weken) en mijn haren op de benen blijven nu ook echt 2 weken weg! Ben met beide benen 20-25 minuten bezig, maar dat is dit resultaat meer dan waard. Onder de oksels wel wat minder haar en haargroei gaat niet zo hard, maar daar is de haargroei zeker nog niet gestopt. Dat vind ik minder erg, is prima snel weg te scheren. Al met al: super apparaat!

appie99 18-05-2015

5,8
ik heb idd vertraging van de haargroei met 1 dag. ik had gehoopt op volledige verdwijning maar dit heb ik jammer genoeg niet ervaren. verder wilde ik de enkele haartjes bij mijn bovenlip behandelen maar dacht als ik deze ga scheren groeien ze harder terug, dus ik standje 5 en op de haartjes dit is niet prettig het brand. ook geprobeerd op tattoo dit is behoorlijk pijnlijk zonder positief resultaat behalve verbranding. verder ben ik 1x het venster vergeten schoon te maken daardoor diverse brandplekken op het schermpje die ik er niet vanaf krijg dus echt ingebrand. verder vind ik het kapje voor je gezicht handig maar je zit nog lang te duwen voor dat het apparaat het doet. gehele kapje moet gevuld zijn met huid en dat is best moeilijk op bot. verder hoop ik dat na gebruik van langere tijd toch mijn haren wegblijven anders vind ik het duur apparaat. en ik vraag me ook af of het niet kankerverwekkend is. Een zonnebank is nu na zoveel jaar ook niet goed voor je.

De Jongen 24-11-2014

Ik heb slechts 2 keer gebruikt, wel met duidelijke resultaat. Mijn haar groeit langzamer terug. Het is daarom nog te vroeg om iets re zeggen over 'resultaat' en 'duurzaamheid'. Verder is het makkelijk te gebruiken.

Inkie08 11-09-2014

9,6
Wat een fijn apparaat! In het gebruik erg gemakkelijk; lichtgewicht en snoerloos. Het is te gebruiken op elk gewenst deel van je lichaam. Zelf heb ik het om de 2 a 2,5 week gebruikt. Al na een paar behandelingen zie je dat de Philips Lumea SC2006/00 werkt! Echter, aangezien ik blond ben zal het bij mij wat langer duren. In de gebruiksaanwijzing wordt hierop ook gewezen. Ik zie al duidelijk verschil alleen zal ik nog een paar keer extra moeten flitsen. Dit is geen probleem aangezien het gemakkelijk in de hand ligt en het niet veel tijd kost om de behandeling uit te voeren. De Philips Lumea is ideaal: ik hoef voor de ontharing niet naar de schoonheidsspecialiste. Alleen daarvoor al... Ik wilde graag m'n bikinilijn ontharen dmv IPL en dus nu met de Philips Lumea heb ik het thuis zelf kunnen doen. Kortom: een geweldig apparaat!

ellen 11-09-2017

Slechte accu

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

Bijna 400 euro voor betaald, 5 keer naar tevredenheid gebruikt. Daarna Jaartje niet gebruikt omdat ik op reis was, haal hem daarna weer uit de kast om te gebruiken, wil het apparaat niet meer opladen en is niet meer repareerbaar! En dat voor dat geld!!!

Pluspunten

• als hij het doet werkt het goed tegen beharing

Minpunten

• accu
  • sloom

kooijmaj 01-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben zo blij! Ik heb nu 4x geflitst en ik heb nog amper haargroei. Echt te gek. Ik hoop maar de een volle bos niet meer in de mode komt. Haha! Echt een aanrader.
Hoe donkerder de huid hoe meer je het voelt. Dan weet je dat. Dan kan je de sterkte aanpassen. Ik vind het kwa pijn heel goed te overzien.

hvdn123 05-11-2014

Mooi vormgegeven apparaat wat makkelijk in gebruik is. Erg fijn dat het draadloos te gebruiken is. Ik zie na twee behandelingen al echt resultaat bij de bikinilijn en bovendien zijn de behandelingen pijnloos.

Anneflor 08-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

Sinds enkele maanden de Lumea aan het gebruiken. Aanvankelijk sceptisch maar al na twee keer gebruik zag ik goed resultaat! Vooral het okselgebied was na drie behandelingen geheel haar vrij. De benen duren wat langer maar ook daar kwam resultaat na drie behandelingen. Dit geeft moed om ook andere plaatsen aan te pakken!
Ik heb me precies aan de gebruiksaanwijzing gehouden; elke twee weken een behandeling met de Lumea. Kost weinig tijd. Alleen de benen duren wat langer omdat de flits elke keer even moet laden. Maar voor de tv gaat het prima!
Kortom een aanrader en goede investering voor elke vrouw.

S. Jansen 07-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

Wat een geweldig apparaat!! Sinds drie maanden gebruik ik de Lumea SC2006. De Lumea is erg vriendelijk in gebruik en al na 2 behandelingen zag ik resultaat. Voorheen heb ik twee maal een behandeling gehad bij een schoonheidsspecialiste welke erg kostbaar en pijnlijk waren. Daarna besloten de Lumea aan te schaffen. De Lumea werkt erg handig doordat het apparaat draadloos is en je de flitsknop ingedrukt kan houden waardoor de flitsen snel op elkaar volgen. Ook is het gebruik vrijwel pijnloos. Kortom een echte aanrader als je snel resultaat wil voor een redelijke prijs.

dolfieke 17-08-2018

super artikel

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

werkt perfect, al na 2x merk je dat er minder haartjes terug komen en niet zo snel, zeker een aanrader

Caddyblack 24-03-2017

Defect door niet gebruiken...

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

De lumia is nu 4 jaar oud. Ook maar 4 keer gebruikt in het begin. De handleiding geeft zoveel warschuwingen voor fout gebruik en dat je heel voorzichtig moet proberen. Dat heeft mij afgeschrikt om het volop te gebruiken. Nu wil ik het apparaat weer proberen. Blijkt de batterij leeg en kapot. Je moet dit apparaat om de 3-4 maanden opladen ook als je het niet gebruikt. Doe je dat niet dan gaat het apparaat kapot. Opladen is niet meer mogelijk.....echt slecht.

Saramarilyn 01-02-2016
  • Product maand in bezit

Nu een tweetal maanden bezig, en het resultaat begint zich te laten zien! Een handig apparaat met verschillende mogelijkheden, pijnloos en vrij snel.

Annelies87 30-01-2016

handig en pijnloos

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

ik was in het begin nogal sceptisch over het apparaat. Maar moet zeggen dat ik al wel verschil merk, ik ben helaas te laks om het om de 2 weken te doen in het begin.

Saramarilyn 13-01-2016

Nog aan het testen, goed tot nu toe.

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

Ik gebruik hem nu reeds enkele weken, haargroei vermindert, ben benieuwd naar resultaat komende maanden!

Sophie 13-01-2016

Geniaal

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

in het begin was ik een beetje afwachtend, maar ik ben ondertussen aan mijn 3de flitsbeurt en ik merk heel goed dat de haartjes die terugkomen, enorm geminderd zijn en veel dunner dan voordien! Ik ben ervan overtuigd dat bij de volgende flitsbeurt zo goed als alles gaat wegblijven. Geniaal!

Trixie 24-09-2015

Geen haar verdwijnt

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

Ik heb al 7 keer de IPL gebruikt en heb nog steeds geen resultaat. Ik heb er ontzettend spijt van dat ik de IPL heb aangekocht.

Anne006 20-09-2015

Al na één keer gebruiken resultaat!

Geschreven voor: Philips Lumea Precision SC2006

Een aanrader! In het begin moet je er even de handigheid in vinden maar dat is het waard! Haartjes worden pijnloos verwijderd, bij mij al na één keer gebruiken resultaat. Ik ben erg tevreden en zou het product zeker aanbevelen!