Philips Lumea Precision SC2006

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Precision SC2006 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

ellen 11-09-2017

Slechte accu

Bijna 400 euro voor betaald, 5 keer naar tevredenheid gebruikt. Daarna Jaartje niet gebruikt omdat ik op reis was, haal hem daarna weer uit de kast om te gebruiken, wil het apparaat niet meer opladen en is niet meer repareerbaar! En dat voor dat geld!!!

Pluspunten

• als hij het doet werkt het goed tegen beharing

Minpunten

• accu
  • sloom

Harry 02-11-2016

Giga tegenvaller

Vol verwachting over zeer positieve recenties hebben we dit apparaat aangeschaft. Na anderhalf jaar ervaring kunnen we stellen dat het bij anderen, blijkend uit de recensies, werkt, maar bij mij totaal niet. Zowel volgens de gebruiksaanwijzing gehandeld als intensiever geprobeerd omdat ik geen resultaat zie. Geen mindere beharing dus helaas bij oksels en schaamstreek. Voor ons weggegooid geld en frusterend omdat er ook veel tijd en hoop in is gaan zitten

Minpunten

• Werkt niet
  • Hoge prijs voor iets dat niet werkt bij ons

kooijmaj 01-03-2016

Ik ben zo blij! Ik heb nu 4x geflitst en ik heb nog amper haargroei. Echt te gek. Ik hoop maar de een volle bos niet meer in de mode komt. Haha! Echt een aanrader.
Hoe donkerder de huid hoe meer je het voelt. Dan weet je dat. Dan kan je de sterkte aanpassen. Ik vind het kwa pijn heel goed te overzien.

Jacqueline Suerink 30-08-2015

ik heb deze nu 4 keer gebruikt en zie dat mijn haargroei met de helft verminderd is. Kan niet wachten tot het helemaal weg is.

Ik ben eerst begonnen met mijn oksels om te kijken en nu zijn ook mijn benen aan de beurt.
Ik doe het niet zo nauwkeurig, merk vanzelf wel wat ik gemist heb ;)
Ben circa maar 5 minuten in totaal bezig.

Het enige minpunt wat ik heb gevonden is het handvat. Dat is best wel groot voor mijn hand, maar niet te groot.

Marlineke 14-08-2015

Een paar jaar terug een Lumea gekocht voor bijna 400 euro. Ben er toen een aantal keren mee aan de slag gegaan met goed resultaat. Door zeer vervelende omstandigheden het apparaat 1,5 jaar niet meer gebruikt. Toen ik het apparaat afgelopen maand wilde gaan gebruiken laadde het niet meer op zonder dat daar een aanwijsbare reden voor zou moeten zijn. Las wel op internet dat het na zoveel keer gebruik ook niet meer op te laden was. Heb de toenmalige leverancier nog gevraagd of ze er iets mee konden, maar er waren geen onderdelen meer te verkrijgen om het aan de praat te krijgen. Dus helaas was het gebruik van dit best kostbare apparaat van zeer korte duur, terwijl ik er heel erg tevreden mee was.

ellen 11-09-2017

precies mijn verhaal!
Waardeloos product

Ruth1982 28-07-2015

Ik heb hem nu 4x gebruikt (nu nog om de 2 weken, over 2 weken nog een keer en dan om de 6-8 weken) en mijn haren op de benen blijven nu ook echt 2 weken weg! Ben met beide benen 20-25 minuten bezig, maar dat is dit resultaat meer dan waard. Onder de oksels wel wat minder haar en haargroei gaat niet zo hard, maar daar is de haargroei zeker nog niet gestopt. Dat vind ik minder erg, is prima snel weg te scheren. Al met al: super apparaat!

appie99 18-05-2015

ik heb idd vertraging van de haargroei met 1 dag. ik had gehoopt op volledige verdwijning maar dit heb ik jammer genoeg niet ervaren. verder wilde ik de enkele haartjes bij mijn bovenlip behandelen maar dacht als ik deze ga scheren groeien ze harder terug, dus ik standje 5 en op de haartjes dit is niet prettig het brand. ook geprobeerd op tattoo dit is behoorlijk pijnlijk zonder positief resultaat behalve verbranding. verder ben ik 1x het venster vergeten schoon te maken daardoor diverse brandplekken op het schermpje die ik er niet vanaf krijg dus echt ingebrand. verder vind ik het kapje voor je gezicht handig maar je zit nog lang te duwen voor dat het apparaat het doet. gehele kapje moet gevuld zijn met huid en dat is best moeilijk op bot. verder hoop ik dat na gebruik van langere tijd toch mijn haren wegblijven anders vind ik het duur apparaat. en ik vraag me ook af of het niet kankerverwekkend is. Een zonnebank is nu na zoveel jaar ook niet goed voor je.

De Jongen 24-11-2014

Ik heb slechts 2 keer gebruikt, wel met duidelijke resultaat. Mijn haar groeit langzamer terug. Het is daarom nog te vroeg om iets re zeggen over 'resultaat' en 'duurzaamheid'. Verder is het makkelijk te gebruiken.

Julia12 20-11-2014

Ik heb slechts 2 keer gebruikt met duidelijke resultaat, haar groeit langzamer terug, maar ik zal even moeten wachten voordat ik iets meer kan zeggen over de 'resultaat' en 'duurzaamheid'. Het is ook makkelijk te gebruiken.

Miekerotterdam 18-11-2014

Hiervoor heb ik de SC1992 gehad, maar omdat deze niet voor het gezicht te gebruiken was, heb ik de SC2006 gekocht. Ik vind het een super product! Wat een uitkomst! Bij de SC2006 zijn de mogelijkheden uitgebreider dan bij de SC1992. Ik kan het iedereen (met de geschikte kleur huid en haar) aanraden!

Janne38 07-11-2014

Ik heb de Lumea nu enkele dagen in bezit en gisteren voor het eerst gebruikt. Het apparaat werkt makkelijk en het flitsen is niet pijnlijk. Je voelt hooguit de warmte van de lamp. Over het resultaat kan ik nu nog niets zeggen omdat je eerst minimaal 3 keer moet flitsen, met tussenpozen van 2 weken.
Op basis van andere reviews heb ik er vertrouwen in dat het een goed resultaat zal opleveren en ik hoop dan ook dat ik over enige tijd mijn scheermesjes de deur uit kan doen!

hvdn123 05-11-2014

Mooi vormgegeven apparaat wat makkelijk in gebruik is. Erg fijn dat het draadloos te gebruiken is. Ik zie na twee behandelingen al echt resultaat bij de bikinilijn en bovendien zijn de behandelingen pijnloos.

mevrouw1969 03-11-2014

Apparaat ligt goed in de hand, is duidelijk wat je moet doen. Voor resultaat zal ik nog even moeten wachten. Ben erg blij met mijn aankoop.

Inkie08 11-09-2014

Wat een fijn apparaat! In het gebruik erg gemakkelijk; lichtgewicht en snoerloos. Het is te gebruiken op elk gewenst deel van je lichaam. Zelf heb ik het om de 2 a 2,5 week gebruikt. Al na een paar behandelingen zie je dat de Philips Lumea SC2006/00 werkt! Echter, aangezien ik blond ben zal het bij mij wat langer duren. In de gebruiksaanwijzing wordt hierop ook gewezen. Ik zie al duidelijk verschil alleen zal ik nog een paar keer extra moeten flitsen. Dit is geen probleem aangezien het gemakkelijk in de hand ligt en het niet veel tijd kost om de behandeling uit te voeren. De Philips Lumea is ideaal: ik hoef voor de ontharing niet naar de schoonheidsspecialiste. Alleen daarvoor al... Ik wilde graag m'n bikinilijn ontharen dmv IPL en dus nu met de Philips Lumea heb ik het thuis zelf kunnen doen. Kortom: een geweldig apparaat!

Anneflor 08-09-2014

Sinds enkele maanden de Lumea aan het gebruiken. Aanvankelijk sceptisch maar al na twee keer gebruik zag ik goed resultaat! Vooral het okselgebied was na drie behandelingen geheel haar vrij. De benen duren wat langer maar ook daar kwam resultaat na drie behandelingen. Dit geeft moed om ook andere plaatsen aan te pakken!
Ik heb me precies aan de gebruiksaanwijzing gehouden; elke twee weken een behandeling met de Lumea. Kost weinig tijd. Alleen de benen duren wat langer omdat de flits elke keer even moet laden. Maar voor de tv gaat het prima!
Kortom een aanrader en goede investering voor elke vrouw.

S. Jansen 07-09-2014

Wat een geweldig apparaat!! Sinds drie maanden gebruik ik de Lumea SC2006. De Lumea is erg vriendelijk in gebruik en al na 2 behandelingen zag ik resultaat. Voorheen heb ik twee maal een behandeling gehad bij een schoonheidsspecialiste welke erg kostbaar en pijnlijk waren. Daarna besloten de Lumea aan te schaffen. De Lumea werkt erg handig doordat het apparaat draadloos is en je de flitsknop ingedrukt kan houden waardoor de flitsen snel op elkaar volgen. Ook is het gebruik vrijwel pijnloos. Kortom een echte aanrader als je snel resultaat wil voor een redelijke prijs.

Ienkh 03-08-2014

De Lumea bevalt heel erg goed, al na een paar keer gebruik een prima resultaat. Doordat het apparaat snoerloos is, is het gemakkelijk overal te gebruiken, erg gebruiksvriendelijk en totaal niet pijnlijk. Met het speciale opzetstukje is ook gezichtsbeharing heel goed te behandelen.
Kortom, ik ben erg tevreden met mijn Lumea!

Anoniem 13-07-2014

Ik heb heel heel lang getwijfeld tussen zelf ontharen (oksels, benen, bovenlip, kin, bikinilijn) of naar een kliniek gaan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en eerst maar zelf proberen met een apparaat. Wat een goede keus! Na twee keer al waren de haren van m'n bovenlip en kin weg. Mijn oksels en benen zijn na vier keer nagenoeg kaal. Waarschijnlijk nog een keer of twee en dan zijn die haren ook weg. Mijn bikinilijn heb ik pas een keer gedaan, maar je ziet al resultaat. Preventief zal ik het apparaat blijven gebruiken. Dat haar wil ik niet meer terug. Ik ben blank en heb donkergekleurd haar.

Miexvdk 03-12-2013

Wat een heerlijk apparaat om te gebruiken!! Ik had de voorganger (ook van Philips) maar ben nu nog veel blijer met deze!. Het is een draadloze versie dus je kunt er op je gemak voor de tv mee aan de slag. In tegenstelling tot de vorige versie hoef je het apparaat nu niet meer van je huid af te halen voordat je de volgende flits kunt geven. Dat maakt de handeling veel eenvoudiger en scheelt heel erg veel in tijd!
Pijnloos, eenvoudig en absoluut de moeite waard!
Het apparaat lijkt aan de prijs maar in vergelijking met (definitieve) ontharing bij b.v. een schoonheidsinstituut is het nog steeds stukken goedkoper en veel fijner in je thuisomgeving!! Super!

guusje1990 04-01-2014

Ik heb ook zinds korte termijn dit apparaat. Gekregen voor mijn verjaardag in oktober in middels heb ik het apparaat de eerste 2x om de twee weken gebruikt (wat de bijsluiter aangeeft) nu ben ik het wekelijks aan het gebruiken. Ik merk duidelijk dat ik kale plekken heb en de haren veel minder snel terug groeien. Ik ga er vanuit dat als ik het door blijf gebruiken dat ik geen haar meer heb. Het werkt voor al goed op donkere haren, ik heb zelf een lichte huid. Ik gebruik het voor mijn oksels, benen en schaamhaar (ze zeggen dat je alleen de lies mag doen maar ik gebruik hem overal) Ik vind het echt een uitkomst, voor de mensen die ook een haarfobie hebben... Echt een aanrader!

A.Ibirane 05-12-2013

Maar werkt het ook?