Rio LAHC2 - Reviews

laser
Meegeleverde accessoires
Demo-DVD, etui

rkohlman 17-01-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een week of twee heb ik een LAHC2 de resultaten zijn nog niet zichtbaar maar deze hoop ik binnenkort te mogen zien.
Mijn eerste indruk is dat de LAHC2 makkelijk in gebruik is. Wel moet je de tijd nemen om het te gebruiken.

BobvdH 14-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een zeer degelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. De resultaten zijn tot nu toe goed. Haartjes vallen al uit. De behandeling heeft zijn tijd nodig, maar het is een kleine investering voor een lange tijd plezier. Je kunt gewoon ondertussen tv kijken.
Het is ook pijnloos, ook wel erg plezierig. Tot nu toe dus erg tevreden.

sophiexxvdw 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
TEVREDEN
Na de snelle levering van bol.com hebben we meteen de doos uitgepakt. De salon laser zit in een erg mooie en handige opbergkoffer, waardoor deze er professioneel uit ziet.
Bij de verpakking zit een dvd met instructies en gebruikswijze, samen met de handleiding is dit duidelijk en kun je meteen aan de slag.
Van het behandelen heb ik niks gevoeld, het was geheel pijnlooos, en door de druk die je uitoefent op de laserpen blijft er een vierkantje achter op de huid waardoor de volgende de te laseren huid makkelijk is te selecteren.
Tot nu toe heb ik nog geen resultaat, omdat de huid nog maar 1 keer is behandeld maar hier heb ik wel vertrouwen in. Mijn huid is niet gevoelig of rood geworden.
Het enige nadeel aan de laser scanner is dat de tijd die de laser nodig heeft op de huid redelijk lang is, vooral op de hoogste stand, waardoor de behandeltijd lang is.

DenHaag_C 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit, makkelijk te gebruiken met dvd instructies, verschillende standen voor verschillende huidtypes en doet geen pijn.

DenHaag_C 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Faraaz 05-12-2014 Product paar dagen in bezit

Nog maar een paar dagen in bezit, maar tot nu toe positief erover. In vergelijking met andere producten hoeft er geen cartridge vervangen te worden, dat was voor mij de reden om dit product aan te schaffen. Het product komt met een duidelijke handleiding + een DVD met instructie. Ook de beveiliging met de sleutel is heel erg handig voor oneigenlijk gebruik. Ik hoop snel resultaat te zien, maar gezien alle positieve reactie's op het internet heb ik daar alle vertrouwen in!

gv1 05-06-2014 Product maand in bezit

super apparaat
ik heb hem nu al ongeveer een maand en zie nu al resultaat
het is ook zeer eenvoudig en doet geen pijn
ook de instructie dvd is erg duidelijk
het is echt een aanrader
mevrouw v.

051064 30-05-2014 Product paar weken in bezit

6,4
Nog veel te kort in het bezit om er iets zinnigs van te kunnen zeggen, maar gezien andere ervaringen heb ik er alle vertrouwen in. Denk wel dat het een lang proces is. Maar als je bedenkt dat het jaren heeft geduurd om zoveel haar te krijgen dan mag je niet verwachten dat het net zo snel gaat als een scheermesje. Voorlopig voldoet dit apparaat aan mijn voorzichtige verwachting.

S. Melk 13-05-2014 Product jaar of meer in bezit

Sinds gister in gebruik, het is een heel mooi en degelijk apparaat. de DVD die er bij zit legt het goed en duidelijk uit hoe je te werk moet gaan. Te kort om te zeggen of hij een lange duurzaamheid heeft.
zeer grote pluspunt is dat je niet met adapters werkt

D.Bosch 11-05-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is erg gemakkelijk in gebruik. Goede handleiding en duidelijke dvd die je laat zien hoe je het apparaat goed kunt gebruiken. Ik heb het pas enkele dagen in gebruik vandaar dat het resultaat nog niet goed te beoordelen is. Gemakkelijk te gebruiken. Goede garantie van 2 jaar.

Rupke 07-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,2
Apparaat net in mijn bezit. Ziet er degelijk uit met goede instructies. Hoe het resultaat wordt laat nog even op zich wachten, maar ben erg benieuwd.

alfredcramer 09-02-2014 Product paar weken in bezit

Als kado gegeven. Nu een zestal weken in ons bezit. Over de resultaten valt nog op dit moment nog niet veel te zeggen, maar we hebben er wel er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Het kost wel veel tijd, vooral je eigen gezicht behandelen valt erg tegen en het behandeloppervlak is erg klein. De gebruiksaanwijzing DVD is makkelijk en duidelijk te volgen.

looijmansantens 29-01-2014 Product kwartaal in bezit

Fijn apparaat, werkt goed. Alleen duurt het lang voordat je resultaat ziet. Aangezien je maar steeds 20 haartjes behandeld, vraagt een behandeling veel tijd. Dit los ik op door hier apart tijd voor vrij te maken.

speth 28-01-2014 Product maand in bezit

Ik heb deze nu een zestal weken in mijn bezit en de resultaten zijn bemoedigend. Het kost wel wat tijd, echter is er ook een grotere verkrijgbaar. Kortom, ik ben zeer tevreden, zeker in vergelijking met een IPL !

Anoniem 27-01-2014 Product half jaar in bezit

5,6
Ik had meer van het apparaat verwacht. Het oppervlak wat je kunt behandelen is erg klein. Bij bikinilijn nog geen enkel resultaat gezien, oksels iets minder haargroei en komt wat langzamer terug. Voor dat geld had ik er veel meer van verwacht. Ga proberen hem door te verkopen.

S de RIdder 26-01-2014 Product paar weken in bezit

ik heb sinds een week dit apparaat ik heb deze aangeschaft omdat je hier niet met cardrichers hoeft te werken. het behandel oppervlak is klein dus ben ik maar begonnen met mijn oksels want die oppervlakte is niet zo groot als me benen. je voelt naar een paar dagen dat het behandelde oppervlakte zachter is en dat er een deel verdwenen is. ik hoop dat als ik het nog een paar keer behandelt hebt dat alles verdwenen is. de dvd legt goed en eenvoudig uit hoe het apparaat werkt. houd er dus rekening mee dat het wel even wat tijd in beslag neemt voor de rest voel je niks van de laser

Coco27 08-01-2014 Product kwartaal in bezit

Langzaamaan zie ik wat haartjes verdwijnen. Haartjes worden eerst wat zachter.Had sneller resultaat verwacht,maar de aanhouder wint. Behandeloppervlak is erg klein

Tjeerd Tjeerd Tjeerd 05-08-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de Rio LAHC2 X20 na aardig wat vergelijken en uitzoeken uiteindelijk gekozen omdat dit product echt daadwerkelijk definitief de haargroei zal verminderen. Verder is één keer de aanschafprijs relatief hoog ten opzichte van de andere IPL producten maar hier staat tegenover dat er na verloop van tijd geen nieuwe lampen gekocht moeten worden.

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en door de meegeleverde DVD is het ook snel duidelijk hoe er gebruik gemaakt moet worden van het product.

Resultaten zijn nu nog niet bekend maar zodra er ik hier meer van weet zal ik een update maken.

steenmarter 05-08-2013 Product paar weken in bezit

Nu enige keren geprobeerd en merkte niet meteen resultaat.Later echter wel.Ik gebruik het vooral voor mijn benen.De hergroei wordt steeds minder dus na enige behandelingen wordt het resultaat steeds beter.Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn op lange termijn

Nellie de G 31-07-2013 Product paar dagen in bezit

Produkt ziet er goed uit. Heb voor Rio Salon Laser gekozen omdat je geen extra kosten hebt zoals een cartridge bij IPL techniek.