Rio Scanning Laser X60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 110 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rio Scanning Laser X60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jamie86 13-08-2015
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb de laser ruim 3 jaar. Heb alles volgens het boekje en instructie dvd gedaan. Dit voor 2 jaar. Toen heb ik het opgegeven. Heb donker haar op een normaal gekleurde huid. Bikinilijn en oksels behandeld. Helaas geen resultaat. Kost veel tijd en voor behandeling onder de oksels heb je veel geduld nodig. Erg lastig om de behandeling bij jezelf uit te voeren. Heel jammer dat het bij mij geen resultaat heeft aangezien ik ook positieve reacties heb gelezen. Ben benieuwd naar de resultaten van anderen.

Kris82 25-01-2015
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Makkelijk in gebruik door een duidelijke handleiding. Vooral de dvd die erbij zit vind ik erg fijn. Omdat ik pas 1 behandeling gedaan heb kan ik nog niets zeggen over het resultaat. Zoals in eerdere reviews al naar voren kwam heb je zeker veel geduld nodig. Ik raad dan ook aan om aan het begin van de winter hiermee te starten. Je voelt geen pijn en je kunt goed zien waar je gebleven bent. Ook fijn dat de optie bestaat om het geluid uit te zetten. Tot nu toe erg tevreden.

Specialy EditIon 12-08-2015

Hallo, mag ik vragen hoe je de Rio LAHC5 Scanning nu vind? Heb je hem vaak moeten gebruiken voor je resultaten zag??

Gerly 11-01-2015
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Makkelijk in gebruik. Goede instructie door meegeleverde DVD. Door sleutel ook veilig op te bergen voor kinderen. Je voelt er niets van. Wel duurt een behandeling wel even, maar omdat het geluid uitgezet kan worden kun je het gewoon op de bank voor de tv doen

Hanneke Braakman 11-12-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Goed werkend, gebruiksvriendelijk product! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat over een aantal maanden!

Markova 12-07-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb het toestel intussen een paar weken in bezit. Prettig apparaat en de duidelijke instructie DVD helpt je goed op weg. Het ontharen gaat niet zo snel, je hebt veel tijd nodig om een gedeelte te behandelen. Na meerdere sessies wordt het resultaat nu een beetje zichtbaar.

Liefgbtje 06-07-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb hem een paar dagen in bezit dus over het uiteindelijke resultaat kan ik nog niets zeggen. Wel vind ik hem handig in gebruik. Ook zeker ideaal is de verschillende standen die je kunt gebruiken.

Jolario 29-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb dit apparaat enkele weken in bezit.
Dus over het defenitieve resultaat kan ik nog niet zoveel vertellen.
Wel is het handig in gebruik en veilig voor kinderen vanwege het sleuteltje!

N.Verheijden 24-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Pas kort in mijn bezit, duidelijke instructies. Na 2 jaar bij een schoonheidsspecialiste IPL behandelingen te hebben ondergaan wilde ik nu een apparaat welke ik thuis kan gebruiken en waar hopelijk het resultaat beter zal zijn. Test behandelingen gedaan en geen overdreven reactie. Mijn huid is gevoelig maar herstelt ook weer snel. Voor de behandeling van bijvoorbeeld het onderbeen moet je wel wat tijd uittrekken maar voor kleine gebieden prima te doen. Kan nog niet echt wat zeggen over het resultaat maar heb goede hoop dat dit aan mijn verwachting zal voldoen.

jojo2 22-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Duidelijke uitleg, gemakkelijk in gebruik.
Heb het pas een paar weken in huis en ben benieuwd naar het resultaat.
Nadeel, klein oppervlak waardoor de behandeling lang duurt.

CMB19 16-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Handig apparaat voor thuisgebruik in een mooi koffertje. Heb het pas een paar dagen in huis, weet nog niet wat het resultaat is. Goede handleiding door bijgeleverde dvd, makkelijk te bedienen. De behandelingen duren lang, maar zijn pijnloos.

eda.elmira 10-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Topproduct! Rio Lahc5 heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ik heb het maar 1 keer kunnen gebruiken, dus nog geen resultaat. Het is pijnloos te gebruiken, alleen enige nadeel is dat de behandeling erg lang duurt.

Jel1111 10-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb de laser pas een paar dagen in bezit en ben benieuwd naar het resultaat. Het is gemakkelijk in gebruik al moet je wel wat tijd uittrekken. Ik gebruik het vooral voor de kleine oppervlakten zoals kin, hals en oksels.

Jel1111 10-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

De Rio is makkelijk in gebruik en heeft geen limiet aan laserflitsen. Het is wel iets waar je even de tijd voor moet nemen maar omdat ik het met name voor mijn hals, kin en oksels wil gebruiken is het oppervlak niet zo groot en dus te doen.Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Denkol82 09-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Zeer gemakkelijk te gebruiken en het resultaat zie ja al na een paar sessies.
Het is zeker het proberen waard.

angeline spekreijse 03-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

De dvd is erg duidelijk. Het gebruiksgemak ook. Over de resultaten kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik de laser nog maar kort heb. Ik heb wel begrepen dat er weinig apparaten geretourneerd worden, een goed teken dus!

Irma94 03-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb de Rio LAHC5 vandaag ontvangen. Hij is meteen geopend en in gebruik genomen. Dit was mogelijk door de duidelijke uitleg en omdat hij makkelijk in gebruik is. Hij is over het algemeen pijnloos, maar soms voel je dat het haartje warm wordt.
Resultaat op de lange termijn is nog onbekend bij mij.

Pluspunten
+ Duidelijke uitleg
+ Makkelijk in gebruik
+ Redelijk lang snoer

Minpunten
- Klein oppervlak (vierkantje)

Anouk__ 02-06-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Een erg mooi apparaat. Alles zit veilig in de koffer, zo raak je ook niets kwijt. Het heeft een duidelijke uitleg en is gemakkelijk in gebruik. Het gebruik is echt pijnloos, een groot voordeel. Wat ik ook zo fijn vindt is dat er geen nieuwe patronen bijgekocht hoeven te worden. Ook al pakt het apparaat zijn meerdere haren tegelijk, duurt een behandeling vrij lang.

tinekexx 27-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

nadeel is dat het maar een klein vierkantje per flits behandeld, maar als de haren wegblijven zijn we zeer tevreden! kan ik nu nog niet zeggen in deze korte periode.

98765432 26-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb de rio laser al een paar weken in huis maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem te gebruiken. Wel heb ik al de uitleg doorgelezen. Deze is duidelijk. Ik ga hem ook zo snel mogelijk proberen .

Joke van zutphen 22-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Ik heb hem alleen nog maar gebruikt voor mijn oksels en bikinilijn, maar gaat erg makkelijk . De uitleg via de DVD is heel duidelijk

vHelvoort 19-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Het is een fijn apparaat met een mooie lange kabel en handige bediening en in een paar seconden heb je al 60 haartjes gedaan.

Myriam T-J 19-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Pas aangeschaft, maar al zeer tevreden over het gebruik! DVD geeft een duidelijke instructie, waardoor het product makkelijk te gebruiken is voor iedereen.
Het kost even wat tijd en de eerste weken moet je consequent zijn in het laseren, maar het resultaat moet top zijn volgens de aardige verkoopster bij de Harensesmid.

Mirane Sleegers 18-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Apparaat een paar dagen geleden aangeschaft, heel duidelijk in gebruik en kan niet wachten tot de resultaten zichtbaar worden.

Vkieskeurig 18-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

In een mooi compact koffertje verpakt ontharingsapparaat. Het is erg handig dat je zelf kunt kiezen hoeveel haartjes je per keer wil behandelen, ook kun je gemakkelijk de stroomsterkte aanpassen. De handleiding is erg duidelijk en je weet meteen hoe je het apparaat het beste kunt gebruiken bij je huidtype. Ik heb het apparaat pasgeleden voor het eerst gebruikt dus ik heb nog niet echt duidelijk resultaat gezien, maar ik vond het apparaat erg fijn in gebruik. In de gebruiksaanwijzing wordt al goed omschreven hoe het voelt waardoor je goed voorbereid bent op wat er gaat komen. Ik vond dat het niet echt pijn deed, het voelde als een klein prikje. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Marijon 123 12-05-2014
Geschreven voor: Rio Scanning Laser X60

Resultaat nog niet bekend goede uitleg op dvd en handleiding ziet er degelijk en compact uit licht makkelijk in de hand eenvoudige bediening