Braun Silk·expert Pro 3 PL3011 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Zichtbare Ontharing, Wit En Lila - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk·expert Pro 3 PL3011 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Zichtbare Ontharing, Wit En Lila op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Simone Friso 21-07-2019
De Braun IPL PL3011 is een mooi en handig apparaat. Na een paar weken merk je echt het resultaat. De haargroei wordt veel minder en blijft op vele plaatsen ook weg. Ook erg handig is de glijmodus. Hierbij kun je de knop ingedrukt houden en heel snel bijvoorbeeld je benen ontharen. Ik mocht dit apparaat gratis uit proberen. Ik ben er zeer tevreden over. Ik beveel dit apparaat aan.

Pluspunten

• lang snooer
  • handig in gebruik
  • goed resultaat

Femkeh 07-06-2019
Deze braun silk expert is een ideale uitvinding voor pijnloos ontharen.
Het apparaat is gemakkelijk te gebruiken, en je bent snel klaar. Waar ik voorheen scheermesjes gebruikte wat veel wondjes opleverde is dit snel in gebruik met blijvend resultaat. De haartjes komen in het begin minder en zachter terug. Na het twee maanden gebruikt te hebben hoef ik het in plaats van wekelijk nu maar 1 x per 2 maanden te onderhouden. Een uitvinding voor de zomer. Ik heb het ontharingsapparaat mogen testen en ben er heel blij mee. Het apparaat is gemakkelijk in gebruik, je kan steeds kleine stukjes flitsen of je kan de knop ingedrukt houden en het apparaat over bv je gehele been schuiven. Je kan hem oa gebruiken voor benen, oksels en bikinilijn.
Echt ideaal en een absolute aanrader, je hebt waar voor je geld!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • snelle behandeling
  • pijnloos
  • effectief

Minpunten

• blonde haartjes werkt het apparaat niet op

SaphyraPrill 05-06-2019
Door dit IPL apparaat kan ik weer fris en glad de zomer door. Door de IPL stralen komen de haartjes niet meer uit de huid of groeien ze een stuk langzamer. Hierdoor is het niet meer essentieel om wekelijks te scheren.

Het apparaat is vrij groot, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Er zit een lang snoer bij, een goede handleiding, een opbergzakje en een scheermesje. Hierdoor voelt het erg gebruiksvriendelijk aan en heb je niet het probleem dat je er ook nog een scheermesje los bij moet kopen. De kleur van het apparaat is erg mooi vind ik zelf en het voelt ook prettig aan in je hand.

Na de laatste paar weken waarin ik dit product kosteloos mocht testen, zie ik al zichtbaar resultaat. Dit maakt mij erg blij, want zo hoef ik niet elke week te scheren. Het apparaat doet ook geen pijn. De flitsen zijn wel erg fel maar daar was ik snel aan gewend.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Werkt
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Felle flitsen

pauline0410 28-05-2019

Mooi en handig apparaat

Wat een mooi en handig apparaat. Het apparaat is zeer gemakkelijk te gebruiken en erg smart. Hij schat namelijk zelf je huidskleur in en op basis hiervan wordt de flitssterkte aangepast en voor de veiligheid van je ogen kun je niet flitsen wanneer het apparaat niet volledig de huid bedekt. Inmiddels ben ik 4 weken wekelijks aan het flitsen. Op dit moment heb ik nog haargroei maar mijn haren lijken wel dunner te zijn geworden. Het apparaat moet je 12 weken gebruiken en daarna zou de haargroei weg moeten zijn. Aangezien de resultaten na 4 weken en het gebruiksgemak waar over na is gedacht heb ik er alle vertrouwen in.

Pluspunten

• lang snoer
  • smart

Minpunten

• je ziet niet waar je geweest bent

Marah 27-05-2019

Handig apparaat met snel resultaat!

Dit is het tweede IPL apparaat dat ik gebruik. Ik ontving het apparaat gratis om te testen. Na het apparaat een aantal weken getest te hebben kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben en al snel resultaat zag! Het is het fijnste apparaat dat ik tot nu toe heb gebruikt en werkt vergelijkbaar met een apparaat in een salon. Het apparaat wordt compleet geleverd met een Venus scheermesje, wat handig is aangezien je voor de behandeling even moet scheren. Ook zit er een bewaaretui bij waar je het apparaat in kan doen na gebruik. Ik vind het fijn dat je het apparaat direct kan gebruiken en niet hoeft te wachten tot hij opgeladen is. Daarnaast kan je de sterkte van het apparaat instellen waardoor een flits minder gevoelig is. Ook al zijn de flitsen eigenlijk niet pijnlijk. Een handige optie is het glijden van het apparaat over je huid. Hierdoor kan je snel achter elkaar flitsen en ben je snel klaar. Ik ben ontzettend tevreden en zou het zeker iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Lang snoer
  • Niet snoerloos te gebruiken

Jk 22-05-2019

Ik heb het apparaat een aantal weken gebruikt, en na de eerste paar dagen merkte, ik al dat de haargroei beduidend minder snel terug was. Ik ben al helemaal benieuwd, naar de resultaten als ik het apparaat langer in gebruik heb.De Braun Silk Expert 3 pro heeft een mooi design en is compact en een zakje waardoor, je hem makkelijk mee kan nemen en bezit over drie intensiteitslevels met daarnaast, twee comfort modes (normal en gentle) die je toe kan passen op de wat gevoeligere lichaamsplekken. Het apparaat maar liefst 60 flitsen produceren per minuut. Het is apparaat is er makkelijk in gebruik en een pluspunt was echt, dat ik merkte dat mijn huid veel minder geïrriteerd was dan na een scheerbeurt, ik vond het niet pijnlijk maar dat is natuurlijk ook persoonsafhankelijk. Het is wel een duur apparaat maar, ik vind het zeker de investering waard. Ik heb dit product gratis ontvangen in ruil voor een eerlijke review maar raad het zeker aan om het aan te schaffen!

Arienne orsel 19-05-2019

Het is een heerlijk apparaat !! Super fijn .
Het enige nadeel is dat hij best wel groot is verder doet hij prima zit er zelfs een zakje bij waar hij in kan ik heb deze gratis getest bij roamler !! Ik het het zeker aan!!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veiligheids sensor

Minpunten

• Grootte
  • Geen beweegbaar vlak

Cindy E 13-05-2019
  • Product gekregen
Ik vind de Braun IPL PL3011 fijn apparaat, met een handig lang snoer en een opbergzakje. Er wordt een Venus scheermesje bij geleverd, te gebruiken voor je met de IPL aan de slag gaat. Het apparaat is razendsnel klaar voor gebruik. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk.
De flitsen vond ik iets te fel, het is moeilijk om ze niet te zien. Je wilt toch wel weten waar je (mee) bezig bent.
Je kunt snel klaar zijn met dit apparaat, want de flitsen volgen elkaar snel op in de glijmodus. Het gebruik is pijnloos. Het stinkt hooguit een klein beetje naar verbrande huid, maar er verbrandt niets.
Na een paar weken gebruik heb ik echt het idee dat de haargroei sterk vermindert.
Ik ben heel blij dat ik dit apparaat gratis mocht ontvangen om te testen, in ruil voor een eerlijke review.

Pluspunten

• Ligt prettig in de hand
  • Snel klaar voor gebruik
  • Pijnloos
  • Fijn lang snoer
  • Ook voor gezicht bruikbaar

Minpunten

• iets te felle flitsen

MerelM 08-05-2019
  • Product gekregen

Heel blij dat ik IPL ontharing ontdekt heb

Ik ben heel blij dat ik IPL ontharing ontdekt heb. Ik heb echt aanzienlijk minder haartjes, dus het gaat me van de zomer veel scheren schelen. Het duurde wel even voordat ik resultaat zag, ongeveer een maand, ik heb dit product gratis gekregen om te testen maar zou het zeker aanschaffen nu ik weet dat het voor mij fijn werkt. Het is in het begin wel even jammer dat je eerst moet scheren voordat je kunt laseren, maar gelukkig krijg je een scheermesje bij dit pakket, dus helemaal compleet. Deze manier van ontharen is ook aardig pijnvrij, je voelt de flitsjes wel maar pijnlijk zou ik het niet noemen.

Pluspunten

• Blijvende ontharing

Minpunten

• Geen brilletje
  • Eerst scheren

Ruthje0511 30-04-2019

Ik was maar sceptisch over IPL ontharing thuis, maar het werkt echt. Ik heb nu 3x (elke week 1x) geflitst en er komen echt een stuk minder haren terug. Tevens is het gebruiksgemak groot. De flitser is handzaam en glijd soepel over de benen. De flits sterkte wordt bepaald door de Braun zelf, dit zorgt voor een pijnloze behandeling want je flitst nooit te hard. Het opberg tasje is wel fijn. Helaas werkt deze niet snoerloos, maar het voordeel is dat hij nooit leeg is en altijd snel werkt.

Pluspunten

• Snel
  • Pijnloze ontharing
  • praktisch design

Minpunten

• niet snoerloos

Kyra1998 30-04-2019

Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een Braun IPL PL3011. Het product bevalt erg goed. Hij wordt geleverd met een scheermesje van Gillette wat ik een erg goede service vind. Zelf ben ik nooit zo handig met dingen als epileren of harsen en daarom is dit een mooi product. Je kunt gewoon ontharen op de manier die je zelf het fijnst vind om vervolgens de lichtontharing toe te passen. Wat super fijn is aan dit product dat je hem zowel voor je benen kan gebruiken als voor je gezicht. Hij meet zelf welke intensiteit hij kan toepassen op je huid en door de verschillende standen kan je hem goed voor verschillende lichaamsdelen gebruiken. De haartjes groeien lang niet zo snel terug!! Ik heb dit product gratis mogen testen en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Bepaald zelf intensiteit van het licht

Minpunten

• Niet draadloos

Linette 28-04-2019

Mooi snel ontharen

Het apparaat is mooi ingepakt en je krijgt er een mooi etui bij. Het apparaat ligt lekker in je hand. Ik vindt het handig dat er al een mesje bij zit waarmee je de zichtbare haren kunt verwijderen. Dat moet je namelijk eerst doen.
Flitsen is echt pijnvrij, alleen wordt je huid warm. Het gaat best snel. Scheren duurt langer.
Na de eerste behandeling komen er wel haartjes terug, maar volgens mij wel duidelijk minder dan voorheen. Ik ben erg benieuwd hoe dat is na een aantal weken (en behandelingen).
Ik heb het apparaat overigens gratis gekregen om te testen, maar geef pertinent een eerlijke mening over het apparaat.
Voordeel: Het is een stuk goedkoper dan een behandeling in een salon of een kliniek.
Tips: Neem even de tijd om even rustig de gebruiksaanwijzing lezen.

Pluspunten

• Ligt mooi in de hand

Minpunten

• Niet direct in de zon gaan na gebruik

Fleur 24-04-2019
  • Product gekregen

De Braun silk-expert pro 3 is super makkelijk in gebruik. Hij wordt geleverd met een mooi etuitje waar je hem in kan bewaren en een Venus scheermesje.
Lees voor je aan de slag gaat de gebruiksaanwijzing goed door!!!! Echt belangrijk!
Pas op met getatoeëerde huid. Ga daar NIET overheen. Dit staat vind ik niet duidelijk genoeg aangegeven. Je verbrand je tattoo en je kan een lelijk litteken krijgen. Ook oppassen met de zon! Er staat insmeren met factor 15 maar ik raad minstens 30 aan. Je wilt echt niet dat je huid gaat verkleuren. Mijn advies in de zomer de Braun silk-expert pro 3 in de avond te gebruiken.
Stop het apparaat in de stopcontact. De lichtjes zullen aan gaan. Druk zachtjes tegen de huid en druk op het onderste knopje zodat hij je huidtint kan lezen en de intensiteit daarop aanpast. Dit hoeft alleen 1 keer per verschillend lichaamsoppervlak. De grote knop is de laser. Druk hem 1 keer in en hij flitst 1 keer. Bij lang indrukken zal de flitser continue gaan.
Kijk weg als hij flitst. Dit kan je hoornlaag beschadigen en ernstige gevolgen hebben. Jammer dus dat ze er heen speciale bril bij leveren of erbij kan aanschaffen. Wel een handige optie.
Ik heb deze Braun silk-expert pro 3 gratis ontvangen om te testen en mijn eerlijke mening over te geven. Ik heb hem nu een keer gebruikt, maar om echt resultaat te zien zal ik hem wekelijks voor een langere periode moeten gebruiken. Voor alsnog ben ik zeer positief. Het doet geen zeer. Dat komt ook onder anderen door dat de intensiteit van de lamp niet heel hoog is, daarom kan je hem ook wekelijks gebruiken.
Ik ben super benieuwd wat het resultaat zal brengen!

Minpunten

• Geen bril bij geleverd