Fujifilm instax mini 8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm instax mini 8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Cbdekleijn 29-01-2017

Kleine foto

Geschreven voor: Fujifilm Instax mini 8

Heb deze aan mijn dochter gegeven voor haar verjaardag omdat ze deze zo graag wilde ,de camera zelf is niet zo heel duur maar het papier wat je moet kopen daar loop je op leeg.
Je moet heel erg oppassen met de cassette dat je niet tussendoor de klep eens open doet want dan komen er geen goede foto,s meer uit en blijven ze geheel wit.
Bediening is simpel maar dat geld ook voor de kwaliteit van de foto met name binnen zijn ze niet zo heel mooi van kleur.
Zit geen LCD op dat je kan zien hoe ongeveer je foto gaat worden ,en omdat het papier zo schandalig duur is had dit er wel op gemogen.
Foto,s zijn wat mij betreft veels te klein ,ze hebben de grote van een bankpasje en dat is vaak net even te klein.
Ik zou zeggen koop lekker een gewone camera en druk dan af bij de goedkoopste dan heb je altijd nog mooiere foto,s als dit voor een fraksie van de prijs.

Pluspunten

• Alles in een
  • Gelijk je foto

Minpunten

• Veels te duur per foto gezien
  • Klein formaat
  • Bijna niets in te stellen

eva corbiaux 03-01-2017

direct een toffe afdruk van het moment!

Geschreven voor: Fujifilm instax mini 8

de instax mimi is super. Op een familiefeestmet de oma die ze nog kent van vroeger of op een feestje met de vrienden. De instax legt niet slechts een gewelig moment op een originele unieke manier vast, ze creert zelf ook mee plezier!! toffe camera, trekt goed, leuke foto's, ...

Pluspunten

• snel
  • compact
  • origineel

Maaike 29-11-2016

Fijn!

Geschreven voor: Fujifilm instax mini 8

De foto's ontwikkelen goed, de knoppen die erop zitten werken en de belichting werkt goed mee! Ik vind ook de kleur heel erg leuk.

Pluspunten

• Belichting
  • Lens
  • Foto's

Sassieee 08-02-2016
Geschreven voor: Fujifilm instax mini 8

Ik heb de fujifilm instax mini 8 gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben niet helemaal enthousiast over de camera. Ik heb vaak foto's die te licht of te donker zijn... Dat vind ik heel jammer van de camera, omdat een foto per stuk nogal duur is (70 cent). Verder vind ik de camera eigenlijk super. Ik neem hem vaak mee als ik een dagje uit ga, daar komen mooie foto's uit. Het is mij alleen niet duidelijk welke stand je wanneer moet gebruiken, aangezien de camera niet de goede stand aangeeft. Vaak zijn foto;s daarom overbelicht... Ik ben dus niet helemaal tevreden met mijn camera maar ik vind het toch leuk om ermee te experimenteren.