Epson Stylus D120 Business Inkjet Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus D120 Business Inkjet Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

prikkebeen 27-08-2009

Koop deze printer niet!

De inktpatronen zijn zeer duur, zeker als je merkt hoe weinig inkt er in de merk-patronen zit. Dus je stapt over naar véél goedkopere (en vollere) compatibles, en dan begint het gedonder met de software: de printer accepteert geen niet merk-patronen (herkend door zgn reset-chips). Fabrikanten van compatibles verzinnen daar weer speciale losse reset-chips voor en zelf chips-resetters, maar die werken dus niet goed bij mijn stylus D 120. Kortom een grote ramp. Over het algemeen is het net als apparaten met batterijen: het apparaat is niet de kosten, maar alles wat je er steeds weer in moet doen, de inkt dus . . pure oplichterij van dit soort fabrikanten, ronduit schandalig.
Ik oriënteer me nu op andere printer-typen (zucht . .)

Joke Jonker 30-10-2008

redeljk apparaat. Drukt pagina's mooi af.
Alleen inkt is zeer snel op. Heb de printer nu ongeveer 3 maanden. En ik heb al 3 keer alle cartridges moeten vervangen. Catridges zijn niet duur. Maar zo kost het nog veel geld. Jammer

Diederick 02-08-2008

Nadat de Epson D92 mij niet beviel, werd niet herkend, veel lawaai en na vergelijk met de D120 waren kleuren van foto's niet goed.
Dus nu de D120, een prima apparaat, installeerd zonder problemen, print goed en met veeel minder lawaai dan de D92. Extra software meer dan voldoende.