HP Officejet 6000 6100

HP Officejet 200 Mobile

HP PageWide Enterprise Color 556xh

2400 x 1200 DPI
HP PageWide Enterprise Color 556xh

Beoordeling op basis van 1 review

Andreetje 15-08-2014 Product half jaar in bezit

Omdat mijn oude HP Deskjet 950C na 11 jaren regelmatig gebruik duur werd in het printen (geen gescheiden cartridges) en soms wat kuren vertoonde bij het printen, besloot ik opnieuw voor HP te gaan.
De afdrukkwaliteit is flink verbeterd, en ik ben daar heel tevreden over. De 6100 is ook heel snel.
Ik heb de printer draadloos ingezet. Het afgelopen half jaar heb ik 1x de stekker er uit moeten trekken omdat een printerjob niet doorkwam. Na opstarten werkte het weer. Printen vanaf Android en iOS gaan ook prima.
Als de printer een tijdje niet gebruikt is, duurt het even voordat deze start met printen (schoonmaakcyclus).
De powerconnector steekt aan de achterkant onnodig ver uit. Dat had slimmer gekund. Nu moet de printer een stukje van de muur staan.
Bijvullen van papier gaat eenvoudig en er kan veel in, wat handig is. Cartridges verwisselen is eveneens eenvoudig.
Tijdens de schoonmaakcyclus is de printer wat lawaaiig. Het printen zelf gaat vrij stil.
Ik heb de mogelijkheden op 7 gezet omdat deze printer niet dubbelzijdig kan printen.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar als dat in de buurt van mijn vorige HP printer komt is een 9 op zijn plaats.
Al met al ben ik heel tevreden met deze printer.