HP HP Sprocket Studio, Print - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP Sprocket Studio, Print op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Suzanne 13-12-2019

Leuk hebbeding

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Ik vind het een erg leuk hebbeding en zeer makkelijk en eenvoudig in gebruik. Mijn man kan het zelfs en dat wil wat zeggen! Op deze manier krijgen foto's op je telefoon toch nog een bestemming en blijven ze niet alleen op mn telefoon of social media staan, welke zeer eenvoudig te koppelen is overigens.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • eenvoudig in gebruik
  • klein en compact

Minpunten

• duurt lang bij opdracht met meerdere foto's
  • Als je plaatjes bewerkt duurt het lang.

Phoebe02 29-11-2019

Fijne en makkelijke printer die goede foto's kan afdrukken

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Het printen van de foto's gaat makkelijk en redelijk snel. Kwaliteit vind ik erg goed en ook het papier is stevig, dit in tegenstelling tot eerdere foto's die ik via een winkel heb laten afdrukken. Kleuren komen ook mooi uit. Het enige wat me wel opviel is dat de cartridge na 10 foto's al vervangen moest worden.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Cartridge snel leeg

Nadiak 27-11-2019

Mooie thuisprinter

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Klein formaat printer, past makkelijk in een lade. Had het niet verwacht maar best wel mooie kwaliteit foto's, we zijn net terug van vakantie en al flink wat foto's geprint vanaf de mobiele telefoon. De kinderen zijn er helemaal gek op. Dit zou ook heel leuk zijn voor een feestje, iedereen kan de app installeren en een foto printen om als aandenken mee naar huis te nemen. Alleen de huidskleur is niet mooi op de foto's die ik van mijn telefoon heb geprint. Ik zal binnenkort foto's gemaakt met een spiegelreflex printen, ben heel benieuwd naar dat resultaat.

MaritK 24-11-2019

Leuke gadget

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Het apparaat komt in een stijlvolle doos met een overzichtelijk aantal items erin. Meteen is duidelijk dat je het apparaat installeert met behulp van de app. Downloaden is snel gebeurd en je wordt op een goede manier door de instructies geloodst. Het installeren duurt denk ik nog geen 2 minuten. De eerste foto was al snel geprint. Het printen zelf duurt best lang, maar is leuk om mee te maken, omdat je de foto ziet veranderen in het proces! Het gevoel om rechtstreeks vanaf je filmrol van je telefoon te printen is gaaf! Ook leuk om aan anderen een foto cadeau te doen of om gedeeltes van je huis persoonlijker te maken.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren en bedienen
  • Handzaam
  • Leuk om anderen een foto cadeau te geven

Minpunten

• Niet hele hoge fotokwaliteit
  • Maar een formaat mogelijk

Leonie K 22-11-2019
  • Product gekregen

Wat een gemak!

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Wat een top ding! Met een kleine handeling print ik nu eindelijk alle leuke foto’s van mijn twee kinderen. Normaal bleven deze alleen op mijn telefoon en deed ik er verder niets mee. Ik vind het formaat van de printer ideaal, hij staat niet in de weg en je bergt hem makkelijk op. De kabel maakt niet altijd goed verbinding. En ook de kwaliteit van de foto’s is iets minder dan dat ik gewend ben, maar het gemak maakt het dat ik toch razend enthousiast ben! Ook de app werkt heel eenvoudig. Ik vind het zo leuk dat ik nu foto’s cadeau kan doen aan gasten, opa’s en oma’s etc

Pluspunten

• App
  • Snelheid

Minpunten

• Fotokwaliteit

Nienkebs 22-11-2019

Leuk hebbeding

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Ik heb de sprocket nu en paar weken in huis, en wat is het een leuk ding. Hij is klein van formaat, waardoor hij niet in de weg staat, maar gewoon in een laatje past uit het zicht. Wanneer je hem aanzet, hoef je niet lang te wachten, want hij is vrijwel direct klaar om te printen. De foto's zijn van mooie kwaliteit en doet niks onder van een HEMA of Kruidvat foto print service, alleen hoef je hier je huis niet voor uit. De cartridge gaat precies het aantal velletjes mee, wat fijn is, er kan dus niet één kleur op gaan, alles is op elkaar afgestemd. De app is leuk om de foto's nog even mee te bewerken. Wat ik alleen jammer vind is dat er geen USB aansluiting op zit, dus vanaf de computer foto's bewerken en versturen naar de sprocket is lastiger. Maar al met al een leuk ding om te hebben als je van afwisseling in je fotolijstjes houdt.

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede kwaliteit foto's

Minpunten

• Heb USB aansluiting

Warriorprincess11 22-11-2019

Geweldige gadget

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Mooie foto's afdrukken in 10 x 15 cm binnen enkele seconden. Ik heb het ervaren met de Hp Sprocket Studio! Gebruik de HP Sprocket app ook om je foto's te bewerken met stickers of een frame om je favoriete foto te plaatsen dierbare momenten te herbeleven. Met slechts een paar tikjes druk je foto’s af vanaf je camerarol en social media pagina. Ik raad dit product iedereen aan. Je zal versteld staan hoe gemakkelijk het in gebruik is, en hoe snel je foto's afgedrukt zijn. Ook kan je de draagbare printer makkelijk overal naartoe mee nemen, het weegt niet eens 1 kg! Leuk detail ..je kan met de HP Sprocket app de led verlichting aanpassen naar jou voorkeur.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Slank design

Minpunten

• Alleen met telefoon te gebruiken

Jet 21-11-2019

Leuke gadget

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Kleine, handzame printer. Vooral tof als extra gadget als je houdt van fotootjes in huis of bij bijv een kadootje. Je kunt gemakkelijk en snel een foto afdrukken. Kwaliteit is redelijk tot goed. Ik vind het persoonlijk wel wat korrelig, maar heb dit ook bij een sneldrukfotoservice nooit beter gezien. Handig de verbinding met Bluetooth. Werkt top. De extra's in de app hebben voor mij niet perse meerwaarde. Veel smartphones hebben tegenwoordig standaard een fotobewerking programma waar meer opties op zitten! Al met al, voor de foto liefhebber, top!

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Duur qua printmateriaal
  • Korrelige foto's

Jorienanouk 21-11-2019

Mooie foto's in n handomdraai

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Het installeren was erg simpel en verliep dus soepel. Vervolgens de app gedownload. Ik kreeg de printer niet goed aan. T rare is dat ik t apparaat een paar dagen in t stopcontact heb laten zitten en steeds als ik hem aan wil zetten om iets te printen moet ik eerst even de stekker er uit halen en er opnieuw insteken alvorens het aan gaat door de aanknop in te drukken...Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Maar als de printer eenmaal aan staat werkt t heel simpel. Bluetooth aan, verbinden en via de app printen. Ik heb ook de smileys, kleurtjes etc uit de app uitgeprobeerd. Werkt allemaal simpel en prima. Ik vind t ideaal. Ik print nu gewoon t hele jaar door leuke foto's van mn zoontje uit zodat ik elk jaar een album voor hem kan maken en niet alles aan t einde vh jaar nog uit moet gaan zoeken. Aanrader dus!

Pluspunten

• Compact
  • Mooie fotos
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gaat lastig aan

Nicky 14-11-2019

Handig apparaat

Geschreven voor: HP HP Sprocket Studio, Print

Het duurt iets langer dan een minuut om een foto te printen. Dit is wat aan de lange kant, maar de kwaliteit van de foto's maakt dit wachten meer dan goed. Het is een leuk hebbeding waarmee je op een eenvoudige manier je leukste foto's te printen. Mijn sprocket ging op een gegeven moment niet meer aan. Gelukkig kon ik redelijk eenvoudig op internet de oplossing vinden. De klep waar het papier onder zit, vind ik wat fragiel. Deze valt al snel los. De cartridges zijn eenvoudig te plaatsen. Ik kan nog niet goed inschatten hoe lang deze meegaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Fijne app
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Groter dan verwacht