Philips PR3140/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PR3140/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

est4 06-01-2019

Heerlijke warmte van een super apparaat

Geschreven voor: Philips PR3140/00

Het is een topapparaat. Je hebt het zo opgezet en kunt direct aan de slag. Het is erg gebruiksvriendelijk. Het apparaat is direct warm en geeft heerlijke warmte. Om de warmte goed e behouden en te laten inwerken is fijn om jezelf warm aan te kleden na gebruik. Doordat je het in hoogte kunt verstellen en draaien/kantelen, kun je het altijd naar wens neerzetten. Bij last van mijn rug gebruik ik de lamp en na gebruik merk je het verschil, heel aangenaam. Het is zeker een aanrader.

Pluspunten

• In hoogte verstelbaar, draaien + kantelen
  • Heerlijke warmte
  • Direct te gebruiken

Minpunten

• Apparaat is wat groot

Anne 12-12-2018

Mooi apparaat dat de pijn verlicht

Geschreven voor: Philips PR3140/00

Natuurlijk op voorhand al wat recensies gelezen over de philips infracare die zeer positief waren. Ik kan alleen maar beamen dat het apparaat echt doet wat er word aangegeven mijn spieren zijn enorm overprikkeld en een kwartiertje onder de lamp geeft echt verlichting. Ik heb nog geen seconde spijt gehad.

Pluspunten

• Goed in te stellen
  • Met timer

Emma 02-12-2018

Echt heel blij mee!

Geschreven voor: Philips PR3140/00

Een robuust lamp, geeft heerlijk warmte. Helpt mij bij het bestrijden van pijn in mijn rug en schouders. De lamp heeft een handige timer en is makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteitverhouding

D 27-11-2018

Prettige warmte

Geschreven voor: Philips PR3140/00

De infrarood-lamp geeft een prettige en diepgaande warmte af. Ik heb een spierziekte en mijn spieren reageren hier positief op. Direct na gebruik warme kleding aan doen, dan blijft de warmte langer doorwerken.

Pluspunten

• Diepgaande warmte

Minpunten

• Draaiknop voor de tijd, ging rg snel stuk.