Philips InfraCare PR3110/00 infraroodlamp 150W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips InfraCare PR3110/00 infraroodlamp 150W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Riny 04-04-2018

Goede werking bij spierpijn

De lamp enkele keren gebruikt bij spierpijn en pijn in de rug. Na enkele keren gebruikt te hebben waren de klachten een heel stuk minder geworden. ook gebruikt bij een stevige verkoudheid en griep. De warmte van de lamp geeft verlichting en de verkoudheid was sneller voorbij dan voorheen. Handig om de lamp in huis te hebben. Is voor verschillende kwaaltjes te gebruiken.

Pluspunten

• Geeft warmte op de juiste plek.

Lin74 27-03-2018

Warmte verlicht de pijn

De afgelopen maanden heb ik de lamp regelmatig gebruikt bij spier- en gewrichtspijn. Bij spierpijn merk je meteen dat de pijn vermindert, bij pijn aan knie en elleboog duurt het langer, maar de warmte heeft een positief effect en na een aantal dagen voelt het al beter aan. De lamp is makkelijk in gebruik, licht (gewicht) en in hoogte verstelbaar, en heeft een lang snoer, zodat je comfortabel kunt zitten/liggen en gericht op de zere plek kunt schijnen. Enig minpunt is dat de timer heel af en toe blijft hangen. Het is daarom verstandig om zelf ook de tijd in de gaten te houden.

Pluspunten

• Doet wat het moet doen, warmte vermindert de pijn
  • Makkelijk in gebruik, lange snoer

Minpunten

• Timer blijft heel af en toe hangen

Wilhelmarga 26-03-2018

infrarode lamp

heerlijk voor mijn nekspieren die regelmatig vast zitten.
intense warmte die weldadig is.
Zeker aan te bevelen

Pluspunten

• gebruiksgemak

Minpunten

• beetje lastig om de juiste hoogte in te stellen

LouisR2D2 26-03-2018

Product voldoet prima aan de verwachtingen

We gebruiken De Philips Infraroodlamp PR3110 nu al enkele weken (dagelijks) en hij voldoet prima aan de verwachtingen. De warmte is intens en behaaglijk. Het verlicht de pijn. Verder is hij gemakkelijk in gebruik en goed instelbaar. kortom.....een aanrader

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Lange snoer

ArieF 25-03-2018

Doet wat het belooft.

Heb de infrarood lamp goed kunnen gebruiken, heb last van lage rugpijn.
Door minimaal 3 maal per week 15 minuten gebruik te maken van de lamp zijn de klachten zeker met 75 % minder geworden.
Wel is het zo dat je gezien de iets geringe hoogte van de lamp een juiste zitpositie lastig is om voor elkaar krijgen.
Maar heb je dat voor elkaar werkt het prima en zeer relaxt.

Pluspunten

• Doet zijn werk prima

Minpunten

• geringe hoogte

maxi911 24-03-2018

De Infraroodlamp doet zijn werk uitstekend

De infrarood lamp helpt mij uitstekend bij pijn in mijn gewrichten en spieren, in mijn rug, schouders en mijn handen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • goed te plaatsen

GvdW 23-03-2018

Deze infraroodlamp doet waarvoor hij gemaakt is.

De Philips Infracare 150W Infraroodlamp is van een prettig formaat en erg gemakkelijk in gebruik. De intensiteit van de warmte die afgegeven wordt is prima. Gebruik van deze lamp geeft flinke verlichting bij o.a. spierpijn.

Pluspunten

• prettig formaat
  • intensiviteit vd warmte is prima
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• de lamp op de juiste hoogte lichaamshoogte krijgen

sandravl 23-03-2018

fijne warmte maar irritant getik

warmte is erg aangenaam, lamp wordt snel warm en heeft geen opwarm tijd nodig lamp is makkelijk op te bergen in een kast, ik heb veel last van schouder en heup en kon niet altijd een juiste houding vinden om voor de lamp te kunnen zitten, liggen.
het getik is erg irritant en werkt niet ontspannen

Pluspunten

• warmte
  • lang snoer

Minpunten

• getik
  • moet vaste ondergrond hebben