Siemens GI25NP60 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Happy 2016 07-04-2016

De perfecte diepvrieskast!

Grote koelkast met weinig onderhoud. Niet nodig te ontdooien. Veel lades en mooi integreerbaar samen met bijvoorbeeld een koelkast ook van Siemens met dezelfde hoogte. Wanneer hiertussen bijvoorbeeld een apothekerskast wordt geplaatst, krijg je een mooi geheel. Helemaal als het in een nis kan worden gezet met een blad erop (hetzelfde als het aanrechtblad) en eventueel met stollen aan beide zijden van hetzelfde materiaal als het blad. Je kan er nu mooi wat bovenop zetten met daarboven spotjes. Zo heb je een mooi geheel wat je kan laten aansluiten bij de volledige keuken. Als de ruimte het toelaat kun je in het tussendeel ook nog een magnetron en/of koffiezetter integreren (in plaats van een apothekerskast).
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Paul 24-10-2015 Product maand in bezit

Nog maar kort in bezit. Degelijk apparaat met veel binnenruimte. Stil en goede verlichting. Makkelijk te plaatsen.

familie wit 12-10-2015

Lekker veel bergruimte en overzichtelijk

Mooie grote koelkast met veel bergruimte. We moesten wel wennen dat deze vriezer wat constanter koelt dus je wat vaker 'geluidjes' hoort. Maar daarentegen maakt de motor weer zo weinig geluid dat je dat al snel niet meer opvalt.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Pascalle_ 10-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Ruime diepvrieskast met veel opbergruimte door de handige lades.

Deur sluit automatisch. Mocht de deur niet geheel sluiten doordat een la niet genoeg naar binnen geschoven is, gaat er een alarm af wat je hierop attendeert. Erg fijn!

Wij hebben de kast in de keuken ingebouwd en als de ventilator draait, is het geluid op de achtergrond rustig aanwezig.

Zeer tevreden met deze diepvries.

andre 49 15-12-2010 Product half jaar in bezit

we hebben in 2009 een nieuwe keuken gekocht met inbouw apparatuur waaronder een diepvries van siemens type GI25NP60. We hebben al dieverse keeren problemen gehad met ijs vorming in de diepvries waardoor de temperatuur niet bereikt word ,apparaat is in augustus 2010 vervangen geworden maar het probleem doet zich in december bij het nieuwe apparaat ook al weer voor.Wat een slecht apparaat de monteur moet nu al weer komen .

Ronoldus 04-02-2015

Allereerst vervelend om te lezen dat u problemen hebt(gehad?) met het toestel, ik heb em zelf ook en ben zeer,zeer tevreden. Het zou kunnen zijn dat het toestel niet geheel waterpas of erger,iets scheluw in uw inbouwkast staat, (dit doordat een gedeelte van de onderzijde moet worden uitgezaagd voor de motor en de kast haar stevigheid verliest) De deur sluit dan bovenin correct (geen signaal) en er ontstaat wél ijsvorming in het apparaat.

Met vriendelijke groet, Ron Plat.