Liebherr SIGN 3556

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SIGN 3556 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Marloes van Oostrom 29-05-2020

Lekker veel ruimte, sterke vriezer

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3556

Een lekker ruime vrieskast, die snel en diep invriest. De vrieskast maakt geen lawaai of motorgeluid en is erg stil. Wel moet je vrij hard aan de deur trekken om hem open te krijgen. Heel erg blij met deze prima vrieskast, welke ook erg mooi is in te bouwen.

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Maakt geen lawaai

Minpunten

• Deur gaat zwaar open.

Harry Vlug 01-04-2020

grote scherm

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3556

Wij hebben veel producten van Liebherr gekocht en allen draaien nog zonder problemen en daarom is onze keuze weer op Liebherr gevallen.
De vrieskast is echt zeer duurzaam heeft lade geleiders deze gaan er soepel uit en in.
Hij is zeer stil dat vind ik belangrijk omdat we een open keuken hebben.
Ik beveel deze vrieskast zeker aan.

Pluspunten

• een zeer duurzaam vrieskast
  • zeer stil
  • uitmuntende indeling
  • voldoet zeker aan mijn eisen

Minpunten

• geen
  • geen

I.J.F. Amelunxen 13-01-2020

Lekker ijs in de vriezer maar niet op de wanden

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3556

Ik heb zins 3 maanden deze geweldige vriezer. Het ijs in de vriezer lijkt wel lekkerder te zijn. Alles overzichtelijk in lade opgeborgen en de telescoop rail werkt soepel. De deur sluit goed en gemakkelijk. Sluit zich zelf, dus nooit meer op een kier. De producten zijn zonder ijsvorming aan de buitenkant goed te bewaren. De bakken zijn eenvoudig uit te nemen en schoon te maken voor als het een keer fout is gegaan. Eindelijk een vriezer die met plezier schoon gemaakt kan worden. Kortom een Liebherr om lief te hebben.

Pluspunten

• Echt Nofrost
  • Eenvoudig schoonmaken
  • 7 jaar garantie, vertrouwen in eigen product
  • zelf sluitende deur
  • Fijne verlichting

Minpunten

• is een investering

Sam 27-12-2019

Top producten

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3556

Top producten, in ons oude huis/ keuken al super ervaring mee. Willen niets anders meer. Daarom nu weer voor inbouw koelkast en nu ook een inbouwdiepvries (voorheen een losstaande van Liebherr). Al menig familielid/ kennis deze producten geadviseerd.

Pluspunten

• Lang vers
  • Geen kristal
  • Geen condens
  • stil

Sabina Stockey 13-09-2019

Ruime vriezer

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3556

Na een zoektocht naar een grotere vriezer uitgekomen bij deze van Liebherr. Mooie hoge, maar toch slanke vriezer. Heel fijn is het soft close systeem. Het apparaat geeft een signaal als de deur iets te lang open staat. De lades glijden soepel en er is ruimte genoeg voor ons gezin van 4. De vriezer is stil, wat ook een verademing is. Geen hinderlijke geluiden meer die uit de keuken komen. Kortom, wij zijn blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Soft Close deur
  • Stil
  • Ruim