Siemens GI11VAD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI11VAD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Priscilla 26-07-2020

Degelijke het nderbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Goede degelijke vriezer met 3 ruime vakken. Helaas niet met do frost functie dat hadden we wel graag gehad maar is niet in deze maat te verkrijgen. Voor de prijs verder een prima vriezer. Maar bouwt dus wel ijs op aan de zijkanten en zal elke half jaar ontdooid moeten worden

Pluspunten

• Optimaal gebruik van ruimte door grote lades
  • Past als lage inbouw.

Minpunten

• Geen no frost functie

Jordi 14-05-2019

Eenvoudige vriezen

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Simpele, maar goede vriezer. Anti frost technologie, echter zit er wel een klein beetje ijs aan de binnenkant. Echter niet zo veel als je van een vriezer zonder deze technologie gewend bent.

De ruimte is voor ons voldoende echter is de onderste lade minder diep dan de andere vanwege apparatuur welke in de weg zit. Dit geeft de lade een rare vorm, wat soms wel lastig kan zijn.

Qua instellingen is er weinig aan te veranderen. De temperatuur kan in verschillende vaste standen gewijzigd worden. De vriezer gaat na een tijd piepen als de deur te lang open staan. Pluspunt zou zijn als je deze tijd kon wijzigen. Hij gaat nu vrij snel af.

Al met al, een gewoon simpele goed vriezer.

Pluspunten

• Wijzigen temperatuur
  • Niet goed dicht waarschuwing
  • Anti Frost Technologie
  • Zuinig

Minpunten

• Onderste lade krapper en onhandige vorm
  • Niet aan kunnen passen waarschuwing deur

Joost 21-06-2018

Siemens GI11VAD30

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Compacte vriezer met met toch veel (vries)ruimte met handige lades. Tevens vind ik het alarm bij het (te) lang open houden of niet goed sluiten van de deur handig.

Pluspunten

• Compacte vriezer met met toch veel (vries)ruimte.
  • Handige lades
  • Alarm bij (te) lang open houden deur