Bosch Serie 6 GIV21AD30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIV21AD30 op Kieskeurig.nl.

Fons 02-10-2020

Super vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Zeer goede vriezer met weinig tot geen ijsvorming. Snel invriezen geen enkel probleem en geen vriesdode producten! Eenvoudige bediening. Absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ton Almere 02-10-2020

Energiezuinige vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Door de focus op energiebesparing heeft deze vriezer dikke isolatiewanden meegekregen. Enerzijds dus energiezuinig en anderzijds hierdoor minder opbergruimte. In het verleden hadden we een zelfde model maar dan met 4 laden/dunnere wanden/meer opbergruimte. Wat is nu voordeliger? Meer laden/meer opbergruimte/iets meer energieverbruik versus minder laden/minder opbergruimte/minder energieverbruik. Wanneer de motor aanslaat is een lichte brom hoorbaar. Monteur is langsgeweest en geeft aan dat dit normaal is. Heb ik bij de vorige vriezer nog nooit gehoord. Dat blijft vreemd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. Meuter 02-08-2020

net even groter dan een standaard vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Een fijne vriezer om in de keuken te hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PHazelebach 09-07-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

De vriezer is voor ons perfect. De BigBox is ruim voldoende voor de grotere producten. De andere lades zijn precies goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hill 25-02-2019

Tevreden maar...........

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Als gebruiker ben ik tevreden over mijn depvriezer. Maar de lades twee en drie zijn eigenlijk te klein in de breedte. Deze lades hou ik steeds in mijn handen omdat ze erg gemakkelijk uit de kast komen. Met name lade drie valt er snel uit.