Siemens GI31NAC30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
links
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI31NAC30 op Kieskeurig.nl.

Tj Ruivenkamp 01-02-2021

Prima inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige vriezer lekker ruim heel stil prima voormaat.

Fabian Lindner 22-10-2020

Ruime vriezer met logische indeling!

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele ruime vriezer met een logische indeling. Ik doe wekelijks boodschappen voor mijn gezin en kan altijd alle diepvriesproducten en broden kwijt in de vriezer.

BA Klare 11-10-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Met zijn 2e hebben we niet meer zoveel ruimte nodig. Het dwingt je om de vriezer niet al te vol te proppen en het nooit meer op te eten. Ik ben erg content met de ruimte en de kwaliteit. Als ik de deur niet sluit, hoor je een zeer irritante piep, welke me al meerdere malen heeft gered van een open deur die niet goed dichtzat.

Kelly 09-09-2020

Werk goed en weinig ijsvorming

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Werk goed en weinig ijsvorming, na vervanging compressor ook geen herrie meer. Er past best veel in. Alleen de bovenste lade is een klep en die is minder handig. Er vallen producten tussen de klep en de 'verdieping' als je hem open hebt staan om er iets uit te halen.

Pluspunten

• werkt goed
  • weinig ijs
  • past veel in

Minpunten

• compressor moest worden vervangen
  • bovenste lade is een klep

Syl& 10-07-2020

Vriezer is goed

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriezer vind ik klein had gedacht dat deze meer ruimte had ,verder ben ik hier wel tevreden over.

Ellie 15-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig/goede vriezer alléén iets te klein

BP 09-06-2020

veel ruimte en makkelijk in gebruik en fijne hoogte

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

topproduct en eindelijk lekker veel groente en fruit in kwijt. Absoluut een aanrader! Het heeft daarnaast een prima hoogte en koelt lekker.

KELLY 22-05-2020

GOEDE VRIESKAST, WEINIG IJSVORMING

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

DE VRIESKAST IS GEKOZEN OP BASIS VAN DE FORMATEN MAAR WERKT GOED. AF EN TOE HOREN WE DE COMPRESSOR KLAPPEN MAAR DE WERKING IS VERDER GOED. WEINIG IJSVORMING EN PRODUCTEN ZIJN GOED EN SNEL INGEVROREN.

Minpunten

• COMPRESSOR KLAPPERT
  • KLEINE DINGEN VALLEN DOOR DE KLEP BOVEN

Richard van Schuppen 05-05-2020

Rum en goede indeling.

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Deze inbouwvriezer is gebruiksvriendelijk en zeer zuinig in gebruik.
De vriezer waarschuwt je als de deur te lang openstaat.

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim

Yolentha 27-04-2020

Voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lijkt in eerste instantie klein maar kan meer in dan je denkt! In grote lade kunnen 3 broden naast elkaar en bovenin achter de klep met gemak 3 pizza's, ijsblokjes en nog een aantal doosjes fruit! En dan nog 2 lades over voor groente, ijsjes en vlees.
Geen aanvriezen gehad, voedsel blijft perfect en eenvoudig (digitaal) temperatuur in te stellen.
Je hoort hem of dezelfde type koelkast eigenlijk niet!

Dave 05-03-2020

Energie zuinig, stil en fijne softclose

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Zeer stille, energie zuinige vriezer. De softclose werkt fijn en soepel. Tevens is de led-verlichting bij het openen van de deur aangenaam.
Het enige min puntje is dat we meer inhoud hadden verwacht. Dit valt voor ons een klein beetje tegen omdat we niet dachten dat er 2 lades kleiner van inhoud zouden zijn. Uiteraard hadden we dit min puntje kunnen voorkomen als we de maten zouden checken en inbeelden. Maar toch in onze beleving een klein min puntje.

Pluspunten

• Energie zuinig A++ en stil
  • Mooi design, softclose en led-verlichting

Inbouwvriezer 15-02-2020

Diepvries

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne diepvries door de diepe lades en het bovenste vak heeft een klep, wat ideaal is om je brood neer te leggen

Inbouwvriezer 02-02-2020

Siemens vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Anoniem 29-01-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima keuze geweest, apparaat voldoet geheel aan de verwachtingen. Erg blij met de Nofrost keuze.

NvN 21-07-2019

Snel koud, stil en mooie lades

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Prima apparaat, snel geinstalleerd. Heeft een duidelijke bediening, is stil en zuinig in gebruik.
Ruimte binnen in valt enigszins tegen voor zijn formaat. Verder makkelijke en overzichtelijk lades.

• Verbruikt weinig stroom

Minoush 03-07-2019

Verbazend wekkend groot

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn keuken is 2 weken geleden geplaatst waarin de Siemens vriezer een onderdeel van was.
Super blij met deze handige vriezer.

Corretjecor 03-06-2019

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Onlangs gekocht en erg tevreden over de uitvoering van de lades en klep bovenin. Deze zijn doorzichtig en zo kun je veel beter beoordelen welk product waar ligt.

Mardge 10-05-2019

Nooit meer ontdooien!

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Vriezer gekocht bij Bemmel&Kroon via internet. Geweldige service! We werden al snel gebeld met aanvullende vragen of deze vriezer wel de juiste was voor ons qua afmetingen e.d. Afspraken werden goed nagekomen. Vriendelijke monteur die zeer netjes werkte.
De vriezer zelf werkt goed: weinig geluid en heeft veel ruimte. Invriezen van verse producten gaat snel.
De vriezer zou perfect zijn geweest met een dunne lade voor bv. de ijsblokjes of cool packs; helaas ontbreekt dit. Het bovenste vak wordt afgesloten met een klep. Op zich wel makkelijk in gebruik maar de openstaande klep valt niet op waardoor je kunt vergeten de klep te sluiten. Bij het sluiten van de deur drukt de deur tegen de openstaande klep. Dit is niet handig. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik de vriezer net heb maar het merk Siemens zegt genoeg over de kwaliteit.
Ik erg tevreden over deze vriezer!
Voor Bemmel@Kroon en hun installateur een dikke 10, voor de vriezer zelf een mooie 9.

Pluspunten

• makkelijk instellen van temperatuur
  • Vriest snel verse producten in
  • Nooit meer ontdooien!
  • Lekker ruim
  • Zuinig: A++!

Minpunten

• Ontbreken van een dunne lade voor bv. ijsblokjes.
  • Klep is niet handig

MiekeArno2018 29-11-2018

Geweldige vriezer!

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Wij hebben de vriezer nu zo'n twee maanden in gebruik. De vriezer bevalt ons prima. Hij is ruim, duidelijk ingericht en is gemakkelijk te reinigen. Volop ruimte in een groot gezin.

vdejong 17-08-2017

Geen ijs!!

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

De hoofdfunctie van de vriezer is toch dat alles wordt bevroren. Zo ook altijd het vocht uit de lucht, wat uit eindelijk als dikke ijslaag in de vriezer blijft hangen. Hoewel ik hem pas een maand heb staan doet deze vriezer precies wat ik ervan had verwacht. GEEN ijs aanslag op de koelelementen. Daardoor blijft het een stuk zuiniger.