Siemens GI31NAC30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI31NAC30 op Kieskeurig.nl.

javico 11-08-2021

Goede inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inbouw vriezer van Siemens is perfect voor een 2-persoonshuishouden. Met de grote laden is hij heel makkelijk in gebruik.

Rons 21-06-2021

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriezer in top kwaliteit vriest zeer goed

Rons 21-06-2021

Top vriezer

Oma Koek 25-05-2021

Goede ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vriezer heeft 4 laden met veel ruimte. Bevalt prima.

Anoniem 21-05-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vrieskast is een goed afwerkt, gebruiksvriendelijk kwalitietsproduct.
De verschillende standen maken het mogelijk in de zomer iets harder te koelen en in de winter iets minder. Alle producten zijn goed toegankelijk door de verstelbare indeling.
Samen met de andere Siemens apparatuur maakt vrieskast onze keuken tot een droomkeuken.

Tj Ruivenkamp 01-02-2021

Prima inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige vriezer lekker ruim heel stil prima voormaat.

Fabian Lindner 22-10-2020

Ruime vriezer met logische indeling!

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele ruime vriezer met een logische indeling. Ik doe wekelijks boodschappen voor mijn gezin en kan altijd alle diepvriesproducten en broden kwijt in de vriezer.

BA Klare 11-10-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Met zijn 2e hebben we niet meer zoveel ruimte nodig. Het dwingt je om de vriezer niet al te vol te proppen en het nooit meer op te eten. Ik ben erg content met de ruimte en de kwaliteit. Als ik de deur niet sluit, hoor je een zeer irritante piep, welke me al meerdere malen heeft gered van een open deur die niet goed dichtzat.

Kelly 09-09-2020

Werk goed en weinig ijsvorming

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Werk goed en weinig ijsvorming, na vervanging compressor ook geen herrie meer. Er past best veel in. Alleen de bovenste lade is een klep en die is minder handig. Er vallen producten tussen de klep en de 'verdieping' als je hem open hebt staan om er iets uit te halen.

Pluspunten

• werkt goed
  • weinig ijs
  • past veel in

Minpunten

• compressor moest worden vervangen
  • bovenste lade is een klep

Syl& 10-07-2020

Vriezer is goed

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriezer vind ik klein had gedacht dat deze meer ruimte had ,verder ben ik hier wel tevreden over.

Ellie 15-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig/goede vriezer alléén iets te klein

BP 09-06-2020

veel ruimte en makkelijk in gebruik en fijne hoogte

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

topproduct en eindelijk lekker veel groente en fruit in kwijt. Absoluut een aanrader! Het heeft daarnaast een prima hoogte en koelt lekker.

KELLY 22-05-2020

GOEDE VRIESKAST, WEINIG IJSVORMING

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

DE VRIESKAST IS GEKOZEN OP BASIS VAN DE FORMATEN MAAR WERKT GOED. AF EN TOE HOREN WE DE COMPRESSOR KLAPPEN MAAR DE WERKING IS VERDER GOED. WEINIG IJSVORMING EN PRODUCTEN ZIJN GOED EN SNEL INGEVROREN.

Pluspunten

• WERKT NAAR BEHOREN

Minpunten

• COMPRESSOR KLAPPERT
  • KLEINE DINGEN VALLEN DOOR DE KLEP BOVEN

Richard van Schuppen 05-05-2020

Rum en goede indeling.

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Deze inbouwvriezer is gebruiksvriendelijk en zeer zuinig in gebruik.
De vriezer waarschuwt je als de deur te lang openstaat.

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim

Minpunten

• Nog niet ondekt

Yolentha 27-04-2020

Voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lijkt in eerste instantie klein maar kan meer in dan je denkt! In grote lade kunnen 3 broden naast elkaar en bovenin achter de klep met gemak 3 pizza's, ijsblokjes en nog een aantal doosjes fruit! En dan nog 2 lades over voor groente, ijsjes en vlees.
Geen aanvriezen gehad, voedsel blijft perfect en eenvoudig (digitaal) temperatuur in te stellen.
Je hoort hem of dezelfde type koelkast eigenlijk niet!

Dave 05-03-2020

Energie zuinig, stil en fijne softclose

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Zeer stille, energie zuinige vriezer. De softclose werkt fijn en soepel. Tevens is de led-verlichting bij het openen van de deur aangenaam.
Het enige min puntje is dat we meer inhoud hadden verwacht. Dit valt voor ons een klein beetje tegen omdat we niet dachten dat er 2 lades kleiner van inhoud zouden zijn. Uiteraard hadden we dit min puntje kunnen voorkomen als we de maten zouden checken en inbeelden. Maar toch in onze beleving een klein min puntje.

Pluspunten

• Energie zuinig A++ en stil
  • Mooi design, softclose en led-verlichting

Minpunten

• Zowel de onder- als bovenlade hebben minder inhoud

Inbouwvriezer 15-02-2020

Diepvries

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne diepvries door de diepe lades en het bovenste vak heeft een klep, wat ideaal is om je brood neer te leggen

Inbouwvriezer 02-02-2020

Siemens vriezer

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Anoniem 29-01-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima keuze geweest, apparaat voldoet geheel aan de verwachtingen. Erg blij met de Nofrost keuze.

NvN 21-07-2019

Snel koud, stil en mooie lades

Geschreven voor: Siemens GI31NAC30

Prima apparaat, snel geinstalleerd. Heeft een duidelijke bediening, is stil en zuinig in gebruik.
Ruimte binnen in valt enigszins tegen voor zijn formaat. Verder makkelijke en overzichtelijk lades.

• Verbruikt weinig stroom

Minpunten

• Enigszins klein van binnen voor zijn formaat