Siemens GI18DA20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI18DA20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

PS 25-11-2021

Mooie diepvries

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Mooie diepvries met vier lades. Makkelijk schoon te houden. Erg tevrede mee.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• ijsvorming in de lades

Loes 11-06-2020

Goede vriezer maar voor ons te luid

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Een mooie vriezer met vier praktische laden. Werkt goed, maar wij hebben ‘m geretourneerd omdat (anders dan in vorige reviews werd genoemd) de vriezer naar onze smaak een te luid bromgeluid maakte. We hebben de vriezer ingebouwd in een open keuken, zo stil mogelijke apparatuur is daarom wel belangrijk. De vriezer maakte dubbel zoveel geluid als ons AEG oudje. Het schijnt trouwens dat het geluidsniveau per vriezer (van hetzelfde type) kan verschillen. Misschien hadden we pech met dit exemplaar.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Mooie kwaliteit

Minpunten

• A+ ipv A++
  • Te luid

Jacqueline 08-04-2020

kleine vriezer - vries erg snel aan

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Had deze in onze nieuwe keuken besteld, heb getwijfeld over een andere die zelf-ontdooiend is. Veel spijt, had graag iets minder ruimte gehad, maar dan niet om de maand moeten ontdooien. Is vaker nodig dan gedacht.

Pluspunten

• vriest prima

Minpunten

• het is vaak nodig de dv te ontdooien

D.S 02-04-2019

Fantastisch overzicht

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Erg overzichtelijke diepvries. Goede maat van lade's. Erg fijn dat het er 4 zijn in een zo compact mogelijke diepvries. perfect voor in de keuken binnenshuis.

Pluspunten

• 4 lades
  • fijn formaat
  • overzichtelijk
  • hulp steuntje w.b. de pictogrammen op de lades.
  • geruisloos

Klaas 29-03-2017

Standaardvriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Moeilijk om een vriezer te beoordelen op meer dan "vriest hij", maar toch, ja hij vriest. Er komt in onze keuken wel veel ijs op de elementen, maar of dat het apparaat is of dat er ergens bij installatie een vochtafvoer niet goed is aangesloten durf ik niet te zeggen, ik vermoed dat ik gewoonweg een model had moeten kiezen met meer aandacht voor 'ijsvrije koelelementen. Het is wel een overzichtelijk apparaat met een aardige hoeveelheid ruimte: meer zou handig zijn maar wel het risico op te veel voorraad aanleggen betekenen. Eigenlijk een goed formaat dus voor een driepersoons huishouden.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik

Minpunten

• Instelling zonder temperatuursindicatie
  • Veel ijsvorming

Mertens 27-02-2017

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

We hebben bewust allemaal apparatuur van Siemens genomen omdat Siemens goed aangeschreven staat. Dit model sprak ons aan omdat er veel ruimte in zit en makkelijk schoon te maken is.

Voskuil 04-12-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

De met nul grades laden is goede keus van Siemens want de producten blijven vers,Siemens producten zijn zeer goed.
Ik kan ze zeer aanbevelen.

roel 30-09-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

goed verdeling van ruime vakken. voor ons gezin met 4e idiaal. alles past dus groter hoeft niet. tot nu toe geheel tevreden en geen enkele storing of ander ongemak met de vriezer gehad

Planet1970 15-04-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

De lades zijn soepel in en uit te schuiven. Voldoende inhoud per lade en voldoende lades om een indeling van de ingevroren producten te maken. Geen tot weinig ijsvorming.

Wijnandvane 10-04-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Nu sinds 2 weken in gebruik. Hij is ondanks gelijke afmetingen ruimer qua binnenruimte dan de oude.
Is niet hoorbaar. Prima apparaat!

bjorn56 04-03-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

super handig erg stil en koelt fantastisch. wel wat weinig ruimte voor frisdrankflessen. ook het instellen van de gewenste temperatuur gaat reuze gemakkelijk

Dhr. van stoffelen 03-03-2015
Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Prima vrieskast, We zijn blij dat we een aparte hebben en niet een koel vries combinatie. Deze vrieskast maakt ook veel minder geluid dan onze vorige van een ander merk.