Siemens GI18DA20 - Reviews

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Valt ons achteraf tegen qua ruimte

Hebben deze losse vriezer gekocht als onderdeel van de nieuwe keuken in Mei 2016. Hebben hem in gebruik sinds Juni 2017. Achteraf gezien is de ruimte beperkter dan we dachten. Hadden een maat groter moeten nemen.

LuukP 15-06-2017

Diepvrieskast

Mooi, makkelijk in onderhoud. Snap alleen inveogdeel niet zo vwb eisblokjes, gaat erg ten koste van ruimte lade

Klaas 29-03-2017

Standaardvriezer

Moeilijk om een vriezer te beoordelen op meer dan "vriest hij", maar toch, ja hij vriest. Er komt in onze keuken wel veel ijs op de elementen, maar of dat het apparaat is of dat er ergens bij installatie een vochtafvoer niet goed is aangesloten durf ik niet te zeggen, ik vermoed dat ik gewoonweg een model had moeten kiezen met meer aandacht voor 'ijsvrije koelelementen. Het is wel een overzichtelijk apparaat met een aardige hoeveelheid ruimte: meer zou handig zijn maar wel het risico op te veel voorraad aanleggen betekenen. Eigenlijk een goed formaat dus voor een driepersoons huishouden.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik

Minpunten

• Instelling zonder temperatuursindicatie
  • Veel ijsvorming

Mertens 27-02-2017

Prettig in gebruik

We hebben bewust allemaal apparatuur van Siemens genomen omdat Siemens goed aangeschreven staat. Dit model sprak ons aan omdat er veel ruimte in zit en makkelijk schoon te maken is.

Astrid18 26-07-2016

mooie vrieskast

Een handige vrieskast met genoeg ruimte voor de allerdaagse dingen zoals brood, vlees, vleeswaren enz.Als je ook echt ijs, friet, pizza wilt bewaren is hij wat klein.

Voskuil 04-12-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De met nul grades laden is goede keus van Siemens want de producten blijven vers,Siemens producten zijn zeer goed.
Ik kan ze zeer aanbevelen.

roel 30-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

goed verdeling van ruime vakken. voor ons gezin met 4e idiaal. alles past dus groter hoeft niet. tot nu toe geheel tevreden en geen enkele storing of ander ongemak met de vriezer gehad

Lexie 10-09-2015

Uitstekende vriezer

Prima vriezer. Ruime lades en ook nog eens stevig, niet van dat dunnen plastic, voelt gewoon degelijk aan. Kan ook nog eens zonder lades gebruikt worden zodat er meer ruimte is voor producten. Is stil en je hoort hem nauwelijks.

Planet1970 15-04-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De lades zijn soepel in en uit te schuiven. Voldoende inhoud per lade en voldoende lades om een indeling van de ingevroren producten te maken. Geen tot weinig ijsvorming.

Wijnandvane 10-04-2015

Nu sinds 2 weken in gebruik. Hij is ondanks gelijke afmetingen ruimer qua binnenruimte dan de oude.
Is niet hoorbaar. Prima apparaat!

bjorn56 04-03-2015

super handig erg stil en koelt fantastisch. wel wat weinig ruimte voor frisdrankflessen. ook het instellen van de gewenste temperatuur gaat reuze gemakkelijk

Dhr. van stoffelen 03-03-2015

7,3
Prima vrieskast, We zijn blij dat we een aparte hebben en niet een koel vries combinatie. Deze vrieskast maakt ook veel minder geluid dan onze vorige van een ander merk.