De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GIN81ACF0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miranda 04-08-2022

fijne grote vriezer

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zoveel ruimte, ideaal voor gezin met kinderen

Tessa 09-06-2022

Grote inbouw vriezer

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn een gezin van 6 dus deze inbouw vriezer is echt top. Veel ruimte boven in zijn het geen lades maar openklap deurtjes wat handig is om bijv. Brood in te vriezen.
Verder variëren de lades van diep naar minder diep.

tanja 30-05-2022

Grote vriezer, inderdaad no frost

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie hoge vriezer. Fijn dat de bovenste twee een schapje zijn en klepje hebben en geen la zijn. De lades zijn helaas wat minder diep. Geen ijs afzetting. Ook bij het vullen van het diepvries gaat het alarm niet heel snel.

h**1@g**l.com 16-03-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

Dit inbouwapparaat hebben wij gekozen in onze nieuwe keuken. Door verschillende grootte van de laden perfecte inruim mogelijkheden, er is bijna geen geluid hoorbaar en is energiezuinig.
Jammer dat er geen verlichting in zit.
verder prima apparaat en zijn er content mee!

Pluspunten

• Verschillende grootte van de laden
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geen verlichting

Robert 21-02-2022

Fijne vriezer alleen is de deur nogal dik

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne vriezer, ruim genoeg voor een huishouden!
Enige nadeel wat de vriezer heeft dat de deur van de vriezer ver open moet wil je de bakken open maken. In ons geval moet je de deur tegen de muur aan drukken (rechterkant van de vriezer zit de muur) waardoor je snel de muur beschadigd.

V. Ketting 24-01-2022

Fijne ruime vriezer

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne ruime vriezer. Onderste gedeelte lades, bovenste gedeelte met klepjes waardoor ook kleinere mensen er makkelijk gebruik van kunnen maken. Houdt producten lang vers.

Siets 29-12-2021

Echte aanrader

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

Top vriezer! Erg ruim. Alles op 1 plek bewaren en niet in verschillende apparaten in keuken/kelder/schuur enz.

Chris 24-11-2021
Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

Goed product, voldoet aan de verwachtingen.
Icm andere Bosch producten tevreden over de kwaliteit en gemak.

f**s@h**l.nl 27-10-2021

degelijk en ruim

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

Fijne, ruime, stille, vrieskist met veel ruimte en degelijke lades. Mooi weggewerkt in de nieuwe inbouwkeuken.

Pluspunten

• degelijk
  • ruime lades

Herman 09-06-2021

Ijskoud de beste

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote vakken, digitale aflezing van de temperatuur, goed voor de gemoedsrust.

Michel 11-05-2021

Mooie grote vriezer met handige opbergvakken

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

De handige openingen geven je makkelijke toegang tot het bevroren produkt. Tevens zijn er grote lades aanwezig waar je veel in kwijt kunt

Pluspunten

• Handige lades
  • Grote opbergvakken

SGR 19-04-2021

Bosch inbouw vriezer

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

Efficiënte indeling van de vriezer. Goed programmeerbaar voor de temperatuur via de knoppen boven de deur. No frost is ook een uitkomst! Geen ijsvorming meer op de bakken en wanden van de vriezer.

Pluspunten

• No-Frost
  • Temperatuur regelbaar
  • Grote indeling

Maaike 25-03-2021

Hoge inbouwvriezer

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote, hoge vriezer. Veel ruimte. Vak voor het brood kan helaas geen 6 broden bergen. Mijn vorige, niet inbouwvriezer van Bosch kon dat wel. Geluidsarm

Chantal 26-02-2021

Lekker ruim

Geschreven voor: Bosch GIN81ACF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer is ruim en makkelijk in gebruik. Lades en hoger deurtjes maken de vriezer makkelijk in gebruik.