Siemens GU15DA50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GU15DA50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

NK 20-10-2018

Review vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Fijne Siemens vriezer met soepele grote lades en genoeg ruimte om de doordeweekse boodschappen te bewaren.

Pluspunten

• ruim
  • soepele lades

Minpunten

• prijs

Michelle 06-07-2017

maakt enorm veel geluid

Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Wij hebben deze vriezer nu 4 jaar in gebruik. We hebben hem geselecteerd op geluidsniveau omdat hij in een open keuken geplaatst werd. In het begin is er 2x een monteur bij geweest omdat wij van mening waren dat hij wel heel veel geluid maakte. De monteur gaf echter aan dat het acceptabel was en daarom hebben we het moeten accepteren. Nu is het geluid echt extreem en zullen we snel overgaan tot vervangen. Wel erg snel na 4 jaar gebruik

Pluspunten

• fijne laden

Minpunten

• geluid

Frans 09-09-2015
Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Deze vrieskist is erg handig en laat ons nooit in de steek. Hij vriest snel in. De laden lopen soepel en zijn groot genoeg voor diverse soorten vlees, pizza em dergelijke.

J. Warnas 13-07-2015
Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Zeer handig in het gebruik. schuifladen goed. Temperatuur meter handig in de deur.
minpunt: bereikbaarheid van bak onder de la.

Sjaak Opmeer 20-05-2015
Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Mooie ruime vriezer. Compact met 3 grote laden.
Niet geïnstalleerd in keukenkastje maar als zelfstandig apparaat ingebouwd in mooie inbouwkeuken.

pjetter81 19-11-2014
Geschreven voor: Siemens GU15DA50

Slimme indeling, waardoor er zelfs nog ruimte onder de lades is. Super efficiënt gebruik van de ruimte