Siemens SN66M030NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Robin 04-12-2015 Product kwartaal in bezit

Uitstekende machine. Erg stil, en vrijwel nooit dingen die opnieuw de machine in moeten omdat ze niet schoon zijn. Versneld programma werkt even goed, maar kost meer energie. Meestal de eco-stand, en dan 's nachts met de tijdvertraging. Maar wat deze machine nog zuiniger maakt is dat je hem ongegeneerd vol kunt stampen met vaat. Vergeleken met de vorige, een Pelgrim, draait deze maar twee van de drie keer. De indeling is ideaal en biedt veel mogelijkheden om te veranderen. En wie zeurt over nat plastic is geen moderne vaatwasser gewend. Plastic drogen kan alleen met een stroomvretende 'fohn' in de machine, dat doet geen fabrikant meer.

DB1962 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Oude vaatwasser siemens vervangen met Siemens SN66M030NL voordelen:
- Bovenste korf in hoogte verstelbaar, voor grote borden in
onderste korf zeer handig.
- Bestekbak kan op diverse plaatsen in onderste korf
geplaatst worden.Borden en glazen zijn droog, maar plastic
bakkenzijn niet echt droog.

Nadeel: Tekening met maten voor gaten frontpaneel klopt niet.

Ilonka Blijleven 23-02-2015 Product kwartaal in bezit

7,4
ik vind de vaat te nat blijven en de drinkflessen wast hij niet schoon erg vuil spul is ook niet altijd schoon

fam woord 07-02-2015 Product paar weken in bezit

Goede stille machine met schoon was resultaat net als vorige siemens vaatwasser zijn er zeer tevreden mee

Maartje1104 29-01-2015 Product maand in bezit

Fijne vaatwasser met een perfect was resultaat en voldoende ruimte. Hij is zeer stil en gemakkelijk in gebruik. Goede aankoop.

Karin0663 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Heel geruisloos apparaat. verschillende indelingen mogelijk. De vaatwasser is zuinig en er zijn verschillende programma's mogelijk, ook met uitstel start functie.

Ronba48 18-01-2015 Product maand in bezit

Na 12 jaar een Neff gehad te hebben gekozen voor deze gelijkwaardige Siemens .
Deze voldoet tot op heden aan alle verwachtingen, het wasresultaat is zeer goed en alles komt er droog uit. Geluidsniveau is prima in een open keuken.

Rob010 17-01-2015 Product maand in bezit

Een fijne vervanging van onze vorige vaatwasser. Deze kwam goed uit de test en de resultaten zijn perfect! Maar; Helaas geen tiptoetsen ;-)

Henkdetank1 15-01-2015 Product kwartaal in bezit

Prima machine erg stil trouwens👍 superhandige indeling van de vaatwasser. Erg zuinig in stroom en waterverbruik!!! Droogresultaat is ook perfect al met al een prima vaatwasser😃👍 daar wordt ik vrolijk van

TazDevl 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Enorm blij met de vaatwasser. Nooit verwacht dat deze zoveel stiller zou zijn dan de oude vaatwasser. De indeling is even wennen maar eigenlijk handiger dan die van de oude vaatwasser.

Schrobbelaar 56 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser is voor ons de tweede Siemens en voldoet aan het gekochte en is zeer stil.We kunnen weer jaren voorruit.

Lagerweij66 11-01-2015 Product paar dagen in bezit

Vinden de Siemens vaatwasser een prettig apparaat alleen de geluidsstilte die is beloofd is niet aan de orde we horen het apparaat nog steeds dus ook het blauwe grondlampje is niet noodzakelijk.

naam2333445 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

een zeer stille vaatwasser het enige min punt vind ik de inbouw tekening onduidelijk en niet in het Nederlands terwijl de rest wel in Nederlands is alles komt er perfect schoon uit wil nu al geen andere meer

FransJ. 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Uitstekende afwasmachine. Wast en droogt prima en is zeer stil. Handig dat lichtje op de vloer! De machine is zeer gemakkelijk te bedienen en heeft een uitgebreide programmakeuze.

Josepha 10-09-2013 Product kwartaal in bezit

9,4
Zoals eerder vermeld een zeer zuinige en stille vaatwasser. Jammer dat bij deze machine geen extra droogtijd in is te stellen, ook duren diverse programma,s, zelfs bij halvering, wel wat lang. Na het wassen blijft er veel vocht achter op de onderkant van de kopjes.
Toch is dit een zeer goede vaatwasser, de vaat is altijd schoon, wij gebruiken het meest het 45 minuten programma met een zeer goed resultaat.
Ook het aparte voorwasprogramma werkt uitstekend. Het indelen van de korven is even wennen, het aparte messenrek hebben we verwijderd, dit zit alleen maar in de weg.

Alexander 15-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Veer deurbalancer

Over de in 2013 gekochte SN66M030NL ben ik tevreden. Alleen jammer dat de veren van de deurbalancer het hebben begeven. De klep valt dan naar beneden bij het openen. Na contact met Siemens bsh-groep werd er adequaat gereageerd en kreeg ik gratis nieuwe veren.

Coby57 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Goede prijs / kwaliteitsverhouding, gemakkelijk in te stellen, maakt nauwelijks geluid, de was is goed schoon.

Jaruut 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Pas enkele dagen in gebruik. De bediening is eenvoudig. Het is nog even zoeken naar de juiste indeling. De bovenste lade is lekker flexibel in te delen.

Hij is super stil!!!

in Eco stand loopt hij 3,5 uur. Maar dat is s'nachts niet erg.

duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen

Bert Karmelk 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

Duidelijk een verschil met mijn vorige machine, schonere vaat en heerlijk stil. top product met 8 jaar garantie

Esther 38 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Super apparaat. stil. prima was resultaat. makkelijk in te bouwen. gebruiksvriendelijk. vaat droogt mooi op. Voorheen ook siemens apparatuur gehad. Zeer tevreden.