Siemens SN64E005EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN64E005EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

bvincent 25-08-2015
Geschreven voor: Siemens SN64E005EU

De vaatwasser staat bij ons, nu drie jaar, in een open keuken. Je hoort hem wel, maar is niet storend.
Bediening is erg intuïtief. wasresultaat prima. Het verschil in glansspoelmiddel is wel goed te merken. Wij gebruiken voornamelijk de blokjes van de Lidl.
afgelopen week is echter wel de veer van de deur afgebroken. Net buiten de garantie.
Dit is mijn vierde vaatwasser in de afgelopen 20 jaar. Ondanks de veer erg tevreden over de vaatwasser.

vonnordhaus 18-03-2014
Geschreven voor: Siemens SN64E005EU

heb inmiddels de tweede van de fabriek na bijbetaling zelfde type maar ook nu weer continu monteur van siemens op de stoep
deurrubber al vervangen print van bedieningsknop vervangen hoofdprint besturing vervangen al met al een drama geen aanrader ik ben er klaar mee

piet en ans 05-02-2012
Geschreven voor: Siemens SN64E005EU

heb mijn oude zanussi na 11 jaar vervangen door deze siemens, het resultaat is verbluffend, veel beter schoon en droog,veel meer mogelijkheden,zeer goed progameerbaar en veel meer mogelijkheden, de indeling is prima en zeer handig

omgeving Arnhem 16-12-2011
Geschreven voor: Siemens SN64E005EU

Ik heb mijn oude Siemens vervangen door deze en ben erg tevreden. Hij maakt veel minder lawaai en maakt goed schoon én droogt ook goed. De halve belading mogelijkheid en uitstel starttijd vind ik ook super. En het messenrekje in de bovenkorf is heel handig.