Siemens SN56M555EU - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

rohart 01-10-2012 Product paar weken in bezit

Recentelijk ging onze Miele vaatwasser kapot. Hoe kan het hè na 21 jaar! Zoekend naar een nieuwe kwamen we uit bij deze Siemens. De prijs kwaliteit verhouding sprak ons aan. Het leveren door BCC tegen de destijds laagste prijs (€699) verliep helemaal prima en volgens afspraak. De plaatsing (€80)was snel en volgens afspraak met SMS aankondiging. Het apparaat is echt heel stil maar de indeling valt wat tegen. Hij lijkt een stuk kleiner dan de oude of we hebben nog niet goed in de gaten hoe hij efficient ingepakt kan worden. Op zich kan ik hiermee leven. Wat wel erg tegen valt is dat de vaat niet goed droogt. Zeker plastic onderdelen blijven nat en moeten nagedroogd worden met een doek. Ook bij het heetste programme lukt het niet droge vaat uit te pakken. Op zich tevreden over wat de vaatwasser doet want het komt er wel schoon uit alleen nog een beetje nat. Volgende keer toch weer dieper in de buidel tasten en maar weer Miele...?

Blokkie68 08-09-2012 Product paar dagen in bezit

We hadden veel vergelijkingen gedaan met inbouw vaatwassers en deze Siemens kwam als beste uit de vergelijkingen ivm indeling,verbruik,geluid en de voorkant en de vele mogelijkheden. Vrijdag 14 sept. komen ze deze vaatwasser brengen en instaleren en de oude Whirlpool die 15 jaar oud is verwijderen via de winkel BCC. Goede service en geen hoge prijs. TOPIE

Tornado F5 15-11-2011 Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser inmiddels een paar maanden in bezit.
Wij hebben er destijds bij BCC de actieprijs van 665,- betaald! De vaatwasser is een stuk rustiger dan de vorige, ook een Siemens, maar met 51 decibel. We hebben voor deze vaatwasser gekozen omdat we voor voornoemde prijs veel meer opties en kwaliteit kregen dan een andere vaatwasser voor een vergelijkbare prijs. Ik moet wel zeggen dat er heel veel mogelijkheden zijn die we niet gebruiken.

Kortom: goede vaatwasser, maar voor ons teveel opties.
Er zijn genoeg vaatwassers van Siemens van rond de 600,- waar ik ook heel goed mee had kunnen leven, maar dit was een buitenkansje.
Vooralsnog ben ik dik tevreden over mijn aankoop.
Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen.(hoop 20 jaar)Heb een 8 gegeven om het eindcijfer niet te veel te beïnvloeden.

Vaatwasser2 26-05-2011 Product paar dagen in bezit

Noodgedwongen door kapot gaan van z'n voorganger deze nieuwe Siemens vaatwasser gekocht. Inbouw was eenvoudig en het deurpaneel van de voorganger (ATAG) paste zonder aanpassingen met dezelfde bevestigingen op de Siemens. Reden voor dit model was de A++ in combinatie met het lage geluidsniveau en de noodzaak voor een machine met een frontpaneel omdat hij in een bestaande keuken moet. Geluid is er bij afwassen eigenlijk niet, of het moet het geluid van het weglopende water in de sifon van de spoelbak zijn. Niet echt de schuld van de machine. Wasresultaat is prima en obv de cijfers moet het energie en waterverbruik een stuk beter zijn. Indeling is modern en handig. Duurzaamheid is nog niet vast te stellen; dat komt over een jaar of 10 wel, hoop ik.