Pelgrim GVW475ONY

A++
Beko DIT16221

3,6

vliegersplein 14-02-2016 Product jaar of meer in bezit

We gebruiken deze vaatwasser nu 5 jaar tot volle tevredenheid. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het hoofdprogramma duurt lang (maar dat is bij de meeste vaatwassers ht geval) maar levert een schone en droge vaat. Het korte programma duurt slechts 20 minuten en wast en niet te vuile vaat prima schoon. Vaat moet dan nog wel worden nagedroogd. Al met al een goede keus geweest

Langj12 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

2,4
Deze vaatwasser 4 jaar geleden met de nieuwe keuken bij keukendealer gekocht (adviesprijs 1149,00 euro) Slecht was resultaat, geen droge vaat. Na nog geen 3 jaar warmte-element kapot. Garantie verlopen. Kosten 200,00 (met arbeidsloon).Wat een waardeloze vaatwasser en slechte service. Onze vorige Duitse vaatwasser (Bosch) liep na 8 jaar nog als een zonnetje.

YodelY Anoniem 03-01-2015 Product jaar of meer in bezit

1,8
Wat een troep! Het moest voor de fabrikant verboden worden vaatwassers te maken. De vaat is gewoon niet schoon en ook nog eens niet droog. Een paar dagen geleden was de helft van de vaat nog vies, zelfs de deur zelf was vies!? Al sinds we deze vaatwasser hebben is het ellende. Het begon ermee dat een deel van de vaat vies was maar het wordt steeds erger.
Ik raad niemand aan een Pelgrim vaatwasser te kopen. Over de overige apparaten ben ik overigens tevreden.

Viss 11-10-2011 Product paar weken in bezit

Wat een waardeloze vaatwasser. Hopeloos qua indeling. De glazen en kopjes blijven niet goed staan.
Alles moet worden nagedroogd, ook bij het heetste en langste programma. Daarnaast is de vaat ook niet altijd helemaal schoon.

Kortom wij zijn helemaal niet tevreden!