Pelgrim GVW475ONY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim GVW475ONY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Annelies 13-03-2019

Slechtste vaatwasser ooit

Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

In 2014 heb ik deze met mijn nieuwe keuken gekocht. Een waardeloos ding. Slechte indeling. Wieltjes gaan los. Bovenste korf zakt elke keer door de knijper heen. Drie maanden geleden warmwaterpomp vervangen van 270,- incl maken. En nu pompt hij weer geen water weg. Wassen stagneert. Waarschijnlijk overleden? We hebben geen zin om nog meer extra kosten te maken en zijn op zoek naar een andere.

Pluspunten

• Goedkoop blijkbaar duurkoop

Minpunten

• Slechte kwaliteit korven en wiel
  • Warmtepomp binnen 4 jaar kapot.
  • Stagneert weer met water afpompen
  • Slechte kwaliteit

Officiele reactie van Atag 14-03-2019

Beste Annelies, wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over dit toestel en dat er wederom problemen zijn. Graag wil ik u attenderen dat u bij ATAG Nederland B.V. 1 jaar volledige garantie op de uitgevoerde reparatie heeft. Dit geldt voor de reparatie, voorrijkosten, arbeidsloon en de vervangen onderdelen. Wilt u alsnog gebruik maken van onze diensten, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 088-8821821. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Vriendelijke groet Heidi van webcareteam Pelgrim.

André 09-03-2019

Grootste herriemaker ooit

Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Een vaatwasser welke vaak storingen heeft. Slecht was resultaat omdat de indeling slecht is. Water komt niet bij zeepbakje.
Daarnaast maakt vaatwasser zeer veel herrie. Als je overdag de vaatwasser aanzet kun je niet rustig met elkaar kletsen.
Voor mij geen Pelgrim vaatwasser meer.

Minpunten

• Maakt erg veel geluid
  • Maakt niet goed schoon
  • Maakt niet goed droog

Officiele reactie van Atag 11-03-2019

Hallo André, vervelend te lezen dat je ontevreden bent over deze vaatwasser. Wellicht kan een monteur iets voor je betekenen? Neem dan contact op met onze serviceafdeling om een monteurs bezoek af te spreken. 088-8821802
Webcareteam Pelgrim

Brigitte 02-12-2018

Pelgrim vaatwasser de Gv475

Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Slechtste vaatwasser ooit wieltje geleider zit los. Je moet heel de vaatwasser eruit slopen om reserve wieltje te plaatsen. Al de beide korfen moeten vers gevangen. Nu zit de vaatwasser van binnen onder het roest. En we hebben hem nog geen 5jr.wT moet je er nu mee. Het is rvs van binnen dus dit mag heel niet roesten. Iemand een tip hiervoor?

Minpunten

• We hebben alleen maar minpunten

Officiele reactie van Atag 03-12-2018

Goedemorgen Brigitte, vervelend te lezen dat je ontevreden bent over onze vaatwasser. Zou graag even willen meekijken om te zien of we hier nog iets in kunnen betekenen. Wil je je naw gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com
Webcare Team Pelgrim

Ria 10-08-2017

Slechtste vaatwasser ooit gehad

Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Slechtste vaatwasser die ik ooit heb gehad.
Vaak wordt de vaat niet helemaal schoon, veel restsporen op vaat bovenin. In de garantieperiode vaak een monteur gehad, maar probleem is nog steeds niet echt opgelost. Ik heb een manier gevonden die het beste resultaat geeft, ik gebruik alleen eco-stand en vaatwasblokjes van Dreft. Nee, geen aanrader.

Pluspunten

• weinig geluid

Minpunten

• niet alles wordt echt schoon, vooral bovenin niet.

vliegersplein 14-02-2016
Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

We gebruiken deze vaatwasser nu 5 jaar tot volle tevredenheid. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het hoofdprogramma duurt lang (maar dat is bij de meeste vaatwassers ht geval) maar levert een schone en droge vaat. Het korte programma duurt slechts 20 minuten en wast en niet te vuile vaat prima schoon. Vaat moet dan nog wel worden nagedroogd. Al met al een goede keus geweest

Langj12 11-09-2015
Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Deze vaatwasser 4 jaar geleden met de nieuwe keuken bij keukendealer gekocht (adviesprijs 1149,00 euro) Slecht was resultaat, geen droge vaat. Na nog geen 3 jaar warmte-element kapot. Garantie verlopen. Kosten 200,00 (met arbeidsloon).Wat een waardeloze vaatwasser en slechte service. Onze vorige Duitse vaatwasser (Bosch) liep na 8 jaar nog als een zonnetje.

YodelY Anoniem 03-01-2015
Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Wat een troep! Het moest voor de fabrikant verboden worden vaatwassers te maken. De vaat is gewoon niet schoon en ook nog eens niet droog. Een paar dagen geleden was de helft van de vaat nog vies, zelfs de deur zelf was vies!? Al sinds we deze vaatwasser hebben is het ellende. Het begon ermee dat een deel van de vaat vies was maar het wordt steeds erger.
Ik raad niemand aan een Pelgrim vaatwasser te kopen. Over de overige apparaten ben ik overigens tevreden.

Viss 11-10-2011
Geschreven voor: Pelgrim GVW475ONY

Wat een waardeloze vaatwasser. Hopeloos qua indeling. De glazen en kopjes blijven niet goed staan.
Alles moet worden nagedroogd, ook bij het heetste en langste programma. Daarnaast is de vaat ook niet altijd helemaal schoon.

Kortom wij zijn helemaal niet tevreden!