Smeg STA6248D9 - Reviews

Inbouwwijze
volledig integreerbaar
Maximale belading
12 couverts

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

dens70 17-03-2014 Product paar dagen in bezit

Voor een prikkie deze vaatwasser kunnen kopen. Onze eigen vaatwasser ging kapot en we hebben getwijfeld tussen (weer) een duut topmerk of deze goedkope SMEG (in de actie was deze maar 200 euro). Het werd dus de SMEG want voor die 200 euro kun je geen miskoop doen. Bevalt ie niet dan kopen we alsnog iets anders.

Installeren was vrij snel gedaan. Het monteren van het deurfront met een bijgeleverde sjabloon ging makkelijk maar hier zie je wel al het verschil met een duurder model...beetje vreemd systeem maar het werkt uiteindelijk wel.

Wasresultaat: is zeer goed te noemen. Geen problemen. Ook het drogen is zeer goed. En dit is waar het uiteindelijk om gaat!

Mogelijkheden: 5 programma's maar helaas geen uitgestelde start (en wij dachten dat dat er wel op zat dus dat viel tegen). Verder ook geen 3-in-1 optie voor gebruik van all-in-one vaatwasmiddel.

Gebruiksgemak: Redelijk goed. Deur sluit niet zo soepel als bij duurdere modellen. Rekken lopen niet so soepel als bij duurdere modellen. Maar ja, voor deze prijs...

Indeling: is even wennen na 10 jaar gewend te zijn aan iets anders maar echt slecht lijkt het niet.

Duurzaamheid: heb ik niet ingevuld, kan ik niets over zeggen behalve dat alles erg licht aanvoelt. Maar licht hoeft niet slecht te zijn.