Miele G 5500 SCi - Reviews

14 couverts
Kleuren
wit

Axel V 04-01-2013 Product half jaar in bezit

Toestel nu een half jaar in bezit, dus kan nog niks zeggen over de duurzaamheid ervan. Miele heeft wel een goede reputatie dus we verwachten alvast een hoge duurzaamheid. We hebben er ook een tien jaar service garantie bijgekocht (180 euro).
Het toestel levert een mooi wasresultaat, maar toch niet beter dan ons voorgaande toestel (een 20 jaar oude Atag).
Het droogresultaat is goed.
Ook in het energie-spaar programma is het resultaat bevredigend.
Geen nadelen dan? Toch wel, het toestel is vrij prijzig en maakt in tegenstelling tot wat de gegevens doen vermoeden toch nog wel wat lawaai.
Mijn ouders hebben een Zanussi vaatwasser die nog niet de helft kost en heel wat stiller is. Bovendien wast die ook proper en heeft ook een goed droog resultaat. De Miele verbruikt wel minder energie wat dan weer een pluspunt is.
De opleg voor een inox frontpaneeltje is ook behoorlijk fors.

B.hupsel 23-09-2011 Product kwartaal in bezit

9,6
Het geluid tijdens het gebruik is prima,fluister stil apparaat.De bediening en aanwijziging via de tiptoetsen is zeer duidelijk en makkelijk.
Via het scherm op het bedieningspaneel wordt gelijk aangegeven wanneer het zout,glansspoelmiddel moet worden aangevuld.
Ook als er om wat voor redenen dan ook de watertoevoer is afgesloten.Bij mij was de waterleidingkraan kapot.
De drie laden zijn handig op verschillende manieren in te delen.
Let op, de middelste lade gaat omhoog door de lade zelf omhoog te trekken en omlaag door gelijktijdig de gele handgrepen die aan de lade bevestigd zijn in te trekken.
Voor kwaliteit geef ik een 4 omdat ik de levensduur niet beoordelen.
Deze vaatwasser kan ik ten zeerste aanbevelen.