ETNA VW345ZIL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW345ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.S. 27-01-2023

Etna vaatwassee

Geschreven voor: ETNA VW345ZIL

Prijs/kwaliteitverhouding is prima en de vaat is schoon en droog na afloop van het programma. Voldoende keuzemogelijkheden in programma's. Verbeterpunt zou de display kunnen zijn. Deze gaf al na een kleine 3 jaar problemen. Hiervoor overigens wel goede tips gekregen.

Pluspunten

• Vaat is op ieder programa schoon en droog

Minpunten

• Bedieningspaneel snel minder goed werkend

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.
We wensen je nog vele jaren plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

henk 01-10-2020

Fijne inbouwvaatwasser voor goede prijs

Geschreven voor: ETNA VW345ZIL

Gekozen voor dit product vanwege goede prijskwaliteit verhouding en goede ervaringen van anderen.
Tevreden met de aankoop tot nu toe - de montage / installatie van de vaatwasser zelf goed kunnen uitvoeren met de bijgevoegde instructie. De vaatwasser heeft voldoende verschillende programmas en wast de vaat netjes schoon.
Ik had niet direct een paneel voor de deur gekocht waardoor de deur dan dichtklapt als je er geen gewicht op houdt bij het inruimen van de vaatwasser - aangezien dit inbouwvaatwasser is lijkt me dit echter logisch dat je direct ook een paneel voor de deur hebt en hier dus geen last van zult hebben.

Pluspunten

• goede prijskwaliteit
  • goede instructie voor montage/installatie
  • verschillende vaatwasmogelijkheden qua temperatuur

Minpunten

• zonder paneel klapt de deur automatisch weer dicht

Officiele reactie van Atag 02-10-2020

Beste Henk,

Bedankt dat je de moeite neemt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt. Bij onze inbouw vaatwassers wordt er bij de productie/afstelling van de deurveren en deurscharnieren inderdaad rekening gehouden met het gewicht van een opdekdeur die nog geplaatst wordt.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Niesten 02-07-2020

ETNA VW345ZIL

Geschreven voor: ETNA VW345ZIL

Fijne vaatwasser, vooral de besteklade is een voordeel.
Ook het verstelbare middendeel is een grote plus.

Nadeel vind ik dat de unit voorzien is van 3 uitdraaipootjes om de hoogte te stellen.
Tip, plaat de vaatwasser op de plek, sluit de vaatwasser aan en verstel daarna pas de pootjes naar de juiste hoogte.
Dit had beter omschreven mogen worden.

Verder voldoet het product naar behoren.

Pluspunten

• Besteklade
  • Verstelbare middendeel

Minpunten

• 3 stelpootjes
  • beschrijving kan beter

Officiele reactie van Atag 03-07-2020

Beste heer/mevrouw Niesten,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de vaatwasser met verstelbare korf. Bedankt voor deze mooie review en tip betreft de installatie/stellen van de vaatwasser. Wij adviseren om de vaatwasser ook eerst op de plek te zetten en daarna de pootjes te stellen. Heel veel plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Nico 07-02-2020

gebruiks gemak zeker de bestek lade ideaal

Geschreven voor: ETNA VW345ZIL

zeer fijne machine vervanger van onze oude die defect is
niet duur maar zeker een aanrader
en als extra nog een jaartje garantie

Pluspunten

• bestek lade
  • gemak
  • Aanrader

Minpunten

• Zoemer zacht

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Beste Nico,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent.
Helaas is aan de zoemer niets te veranderen. Hoop dat je ondanks dat er veel (afwas) plezier van zult hebben.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA