Samsung DW60M5050BB/EN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M5050BB/EN op Kieskeurig.nl.

Ramaht 14-10-2020

eenvoudige installatie, stille machine

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

De vaatwasser is goed te installeren.
Het is fijn dat het bovenste rek zo makkelijk in hoogte te verstellen is.
Nadeel is de indeling van het bovenste rek, ik kan mijn bakjes en kopjes niet allemaal kwijt zoals ik zou willen, maar daar tegenover staat dat de rekken heel soepel lopen en je kan ook een halve machine draaien.

Morris 01 08-10-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Na 25 jaar miele te hebben gehad. Nu over naar samsung. Prima in te bouwen. En prima vaatwasser. Wat me opviel is het gebruik van de plastic rotors. Maar aangezien de prijs/kwaliteit neem ik dit voor lief

Robbert S 28-09-2020

Kwaliteit, stil, zuinig en handig in gebruik.

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Deze vaatwasser was zeer gemakkelijk in te bouwen omdat er goede instructies bij zaten. Hij is veel stiller dan onze oude Miele van zeker 10+ jaar oud. Droog goed en het 70 graden programma is erg fijn om er bij te hebben. De bovenste lade is gemakkelijk te verstellen als je grote bord hebt.
Kortom: Veel kwaliteit voor weinig geld, aan aanradertje dus en voor ons geen dure Miele meer.

Perfect Couple 22-08-2020

Top vaatwasmachine

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Goede machine. Vaat op fluister stille manier heel goed schoon en droog. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Anoniem 20-06-2019

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

De vaatwasser is mooi. Hij maakt bijna geen geluid. Alles past er mooi in en de afwas is mooi schoon. We zijn er heel tevreden over. We zouden zeker nog iets van Samsung kopen als we zouden moeten kiezen.

Hekkelman 13-06-2019

Erg fijne machine

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Het is een erg mooi en stil apparaat en mijn vaat word telkens goed schoon en droog. Inbouwen was een fluitje van een cent met de bijgeleverde instructies

Anoniem 09-05-2019

Geweldig en zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Onze whirlpool had het begeven. Een voorwaarde geen whirlpool meer. De whirlpool droogde slecht en in de vijf jaar dat wij de whirlpool hadden is de monteur vier keer langs geweest. Niet geweten dat Samsung ook een vaatwasser had. Gezien er weinig te vinden was over de Samsung zaten wij in twijfel. Maar toch besloten gezien het merk en prijs om de vaatwasser te bestellen. En tot op de dag van vandaag hebben wij hier geen spijt van. Een grote vaatwasser qua ruimte. Makkelijk in gebruik door de vele programma’s. Zelfs een hygiëne en een halfvolle lading programma zijn geïnstalleerd. Tevens is de vaat ook echt droog na gebruik. Het enige wat wij missen is het lampje dat op de grond scheen. Maar dat is iets waar wij inmiddels aangewend zijn. Wij raden dit product zeker aan. Merk, model, ruimte en programma’s zijn perfect.