ETNA VW644RVS

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW644RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Nick T 30-11-2023

Flut vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Flut vaatwasser. Vaat komt er niet schoon uit. Etensresten blijven erop zitten, zelfs na twee keer de vaatwasser achter elkaar aangezet te hebben, totaal 6 uur gedraaid. Dan nog zijn peterselie resten op elk vaat terug te vinden. Vaatwasser 1 jaar in bezit, nu maar de keukenboer aanschrijven.

Ik zou geen tweede keer deze vaatwasser kopen en zeker niet aanbevelen!

Pluspunten

• Geen!

Minpunten

• Maakt absoluut niet schoon!

De Jong 31-03-2023

Ik mis mijn oude vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Na alle programma's te hebben geprobeerd eindelijk één gevonden die ook goed droogt.
( programma 6 ,met de deur open laten gaan)

Dinerborden kunnen onderin beperkt worden geplaatst omdat anders de sproeier er tegen aan komt.

Koffieschotels kunnen bovenin niet goed worden geplaatst, ze vallen om, de boogjes zijn te laag.
Sowieso geen fijn bovendek.

Het bestekmandje heeft te kleine vakken, lepeltjes schieten door naar ander vak doordat er openingen naar vakken zijn.

Minpunten

• Zie beschrijving

s*****@h********** 02-01-2023

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA VW644M

Een offerte opgevraagd voor meerdere vaatwassers van meerdere merken. Deze vaatwasser had dezelfde specificaties als de veel duurdere variant dus de prijs was zeer gunstig en de kwaliteit ook gewoon goed. Inmiddels al een tijdje de vaatwasser in gebruik en ben zeer tevreden. Fijne extra functie is dat je kunt instellen dat de deur open springt na programma zodat de vaat goed droog is..

Pluspunten

• Stil
  • Lichte deur
  • Lades rollen soepel
  • Lampje in vaatwasser
  • Deur opent aan einde programma (functie)

Minpunten

• Programma's staan op sticker/onverlicht

Officiele reactie van Atag 03-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de vaatwasser.
Het gebruiksgemak, de handige indeling en de verschillende programma's bevallen jou gelukkig goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

s*********@o********** 25-09-2022

Prima product

Geschreven voor: ETNA VW644M

Ik heb dit apparaat nu 3 week en ben er hartstikke tevreden over. Na het lezen van het instructieboekje is het apparaat simpel te bedienen (je moet wel even weten waar de knoppen voor staan) en hij doet gewoon prima wat hij moet doen. Mooi ontwerp, wel vingervlekgevoelig maar doekje erover en dan is het weer klaar. Prima aanrader dus.
Officiele reactie van Atag 26-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van jouw nieuwe vaatwasser.

w***********@h********** 21-09-2022

Fijne machine.

Geschreven voor: ETNA VW644M

Fijne machine, veel mogelijkheden, bestekmand ( veel handiger dan een lade), onze James doet zijn werk uitstekend !! 🙂

Pluspunten

• Bestekmand
  • Veel mogelijkheden.
  • Goede machine.

Officiele reactie van Atag 22-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat James zijn werk goed uitvoert!
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Kim

ETNA user 26-08-2022

Prima product (prijs-kwaliteit)

Geschreven voor: ETNA VW644M

Mooi product, compact. Inclusief verlichting!

Enige nadeel is dat de deur niet gesteld kan worden (op verschillende standen openzetten). Maar dan moet je gaan voor een duurdere variant.

Voor dit geld heb je een prachtige vaatwasser.

Pluspunten

• Verlichting
  • Compact

Minpunten

• Deur kan niet gesteld worden

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser en deze naar behoren werkt.

henkru 06-12-2023

Dat kan wel achter de plint onderin zie je links en rechts een schroef deze allebei naar rechts draaien zodat de veer wat strakker komt en de klep op de gewenste manier kan afstellen.

c***********@g******** 05-08-2022

Bevalt goed!

Geschreven voor: ETNA VW644M

De vaatwasser maakt goed schoon, heeft fijne voorgeprogrammeerde standen en is handig in gebruik door het ingebouwde licht. Maakt niet storend veel geluid. Indeling van de rekjes had wat beter gemogen, maar er kunnen in elk geval veel borden in!

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het wasresultaat, de verschillende programma's en de verlichting in de vaatwasser.
Ook het geluidsniveau bevalt jou gelukkig goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Cjenneskens 27-07-2022

Na 1 week error melding E4 overstroming

Geschreven voor: ETNA VW644M

Na 1 week al een storing E4 melding (overstroming), ik moet nog bellen morgen dus hoop dat ze het snel oplossen.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Maakt weinig geluid
  • Indicatie op de vloer dat hij bezig is
  • Goed in te stellen

Minpunten

• Rekken zijn minder stabiel als verwacht
  • Kleiner dan verwacht

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat vervelend dat je al zo snel last hebt van een storing.
Wij willen je graag helpen om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Hopelijk heb jij inmiddels contact gehad met een van mijn collega's.
Zo niet, zou jij dan jouw naam- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?
Dan ga ik hier meteen mee aan de slag.

b*********@h********** 21-07-2022

Miskoop

Geschreven voor: ETNA VW644M

Klepje voor het vaatwastabletje gaat niet open als de vaatwasser vol staat, niet handig.
Geen handige indeling.
Erg gammel, als je de lade naar voren trekt vallen de borden naar achter.
Vaat alleen wat droger bij 65 graden.
Maakt veel geluid, horen we goed omdat we een open keuken/woonkamer hebben.

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

t**********@z******* 11-06-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW644M

Prijsverhouding en mooie aan te passen indeling, bij opendoen gaat licht aan. Vooral s avonds super handig

Pluspunten

• Goede indeling

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en verlichting van de vaatwasser.

w***********@h********** 03-06-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: ETNA VW644M

Op advies van de keukenspecialist deze vaatwasser aangeschaft, fijn apparaat, veel mogelijkheden, wast prima schoon.
Wij wilden een vaatwasser met een bestekbak en geen besteklade, ( veel te veel gepriegel om alles er in te doen ).
Dus erg blij met deze hulp in de huishouding!!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Alles goed schoon
  • Bestekmandje

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de hulp in de huishouding. Bedankt voor de mooie feedback met maximale score.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

MDe 28-05-2022

prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Erg gebruiksvriendelijke goed betaalbare vaatwasser.
Geluid zou iets minder kunnen

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser.

g*****@o********** 16-05-2022

Top vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Top vaatwasser verrassend resultaat opent automatisch na beëindiging van het wasprogramma. Waardoor de vaat mooi droog uit de machine komt.

Pluspunten

• Geen neerslaande damp op de vaat mooi resultaat

Minpunten

• Bestelbare

Officiele reactie van Atag 17-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling, een 10!
Wat fijn dat je zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de indeling van de vaatwasser.
Dat de vaat mooi droogt door het openen van de deur is natuurlijk erg handig.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de VW644M.

k*********@n********** 15-04-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: ETNA VW644M

Behoorlijk wennen aan de indeling van de lades, maar zal wel goed komen. Ook bestekbak was voor ons niet leuk, van de oude vaatwasser gebruikt.

Pluspunten

• Geluid, laag

Minpunten

• Bovenste lade

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor deze beoordeling.
Wij kunnen ons voorstellen dat u even moet wennen aan de indeling van uw nieuwe vaatwasser.
Wij hebben er vertouwen in dat dit met de tijd zal wennen.
Fijn dat u tevreden bent over het geluid van de vaatwasser.
Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

g************@l****** 02-03-2022

Prima ding

Geschreven voor: ETNA VW644M

Mooi apparaat duidelijke gebruiksaanwijzing doet zijn werk goed en is eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 03-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze review. Fijn te lezen dat de vaatwasser eenvoudig in gebruik is en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Stephan 16-02-2022

Slechte service

Geschreven voor: ETNA VW644M

Na 6 weken gebruik ging de vaatwasser al kapot. Direct gemeld bij etna, maar na 5 weken nog geen afspraak met een monteur. Nog eens gebeld. Een week later eindelijk de monteur op de stoep. Hoewel ik bij de melding zelf had aangegeven welk onderdeel er defect was had hij het onderdeel niet bij zich. Storing nog steeds niet verholpen maar de vaatwasser is wel weer te gebruiken.

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste Stephan,
Wat vervelend dat uw vaatwasser na een aantal weken een defect heeft en u niet tevreden bent over de geleverde service. Dit vinden wij zeer spijtig. Het is natuurlijk niet onze bedoeling u dit gevoel te geven. U kunt de vaatwasser wel gebruiken, maar de storing is nog niet opgelost. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen in deze, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review naar webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan met u mee.

katja 20-01-2022

Topper van een vaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VW644M

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Leuke 'gadget' is dat er verlichting in de machine zit en hij automatisch open gaat na een wasbeurt. Ideaal voor als je de machine aanzet en vervolgens een tijdje weg bent. Kan de vaat al lekker luchten :)
Verder is de machine stil en brandt er een lampje op de vloer zolang hij draaiende is.

Pluspunten

• gaat vanzelf open
  • makkelijke bediening
  • brandt een lichtje op de vloer
  • binnenverlichting
  • geruisloos

Minpunten

• iets aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 21-01-2022

Beste Katja,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. Je noemt al in een paar zinnen een kleine greep van mooie kenmerken. Het is fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je aankoop.

We wensen je veel plezier toe met jouw aankoop.

Met vriendelijke groet
Niki Webcareteam ETNA

w*********@k*********** 27-10-2021
Geschreven voor: ETNA VW644M

Vaklui en netjes geinstalleerd. Geluidloos wordt er voor je afgewassen. Vier kleine beltonen en je weet, het werk is weer gedaan.
Officiele reactie van Atag 28-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze ETNA vaatwasser en over onze medewerkers. Wij wensen u nog heel veel vaat was plezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

h**********@g******** 24-10-2021

Prima

Geschreven voor: ETNA VW644M

Mooi en vooral goed apparaat. Alleen de inbouw instructies zijn slecht.handig lampje onder de vaatwasser dat aangeeft dat hij aanstaat

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste heer / mevrouw,

​Bedankt voor het schrijven van de review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser. De feedback betreffende de inbouw instructie hebben wij doorgegeven aan de betreffende afdeling, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Josnil 09-09-2021

Bevalt niet goed

Geschreven voor: ETNA VW644M

De vaatwasser werkt niet optimaal hij droogt niet goed . Het onderste maandje blijf niet goed op de rail als hij geladen is . De bediening van de vaatwasser is makkelijk .

Pluspunten

• Bediening is makkelijk

Minpunten

• Droog niet goed
  • Mandje blijf niet op de rails als hij is geladen

Officiele reactie van Atag 10-09-2021

Beste Josnil,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dankzij jouw feedback kunnen we onze producten blijven verbeteren!

Wij adviseren om glansspoelmiddel te gebruiken voor een beter droogresultaat. Het middel bevordert het drogen, doordat het water van de vaat afrolt. Ook hebben wij nog de volgende tips:
- Verhoog de hoeveelheid glansspoelmiddel volgens de ETNA handleiding van uw apparaat.
- Korte- en ECO-programma's slaan meestal de droogfase over. Gebruik een volledig programma om de vaat te laten drogen.
- Was kunststof vaat met de hand af. Kunststof reageert niet goed op glansmiddel, waardoor de vaat niet droogt.
- Zet de deur van de vaatwasser op een kier als het programma klaar is. Zo verdampt het vocht in de vaatwasser sneller.
- Blijft je vaat nat? Schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via 088 8821803

rop 27-06-2021

dont do it

Geschreven voor: ETNA VW644M

binnen 3 maanden kapot. service line na meer dan een uur wachten kunnen bereiken. waardeloos apparaat, voel me opgelicht.

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• binnen 3 maanden kapot

Officiele reactie van Atag 30-06-2021

Beste Rop,
Bedankt voor deze review. Vervelend dat uw vaatwasser binnen 3 maanden een defect vertoont. Onze oprechte excuses voor de telefonische wachttijd. We zijn er ons van bewust en werken hard om dit op een acceptabel niveau te krijgen. We willen met u meekijken en ontvangen graag wij uw volledige adres- en contactgegevens in een mail naar webcare@atagbenelux.com.

rop nijland 27-06-2021

nooit weer

Geschreven voor: ETNA VW644M

nog nooit een vaatwasser gehad die zo slecht in elkaar zit. 3 maanden in bezit en dikke ellende. meer dan een uur wachten als je de 'service' lijn belt. plotseling deed hij het weer. nu weer kapot. schaam je ETNA !

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• binnen 3 maanden kapot
  • slechte onbereikbare service
  • niet kopen !!!!

Officiele reactie van Atag 28-06-2021

Beste Rop,

Excuses, Wij zijn ons bewust van de lange wachttijden en zijn er druk mee bezig dit terug te brengen naar een acceptabele tijd.
Wanneer je je contact gegevens wilt mailen naar webcare@atagbenelux.com pakken wij dit direct op.

Met vriendelijke groet, Alice

Rop 08-04-2021

Prima stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Super fijne en stille vaatwasser. Dus voor in een open keuken is dit de perfecte machine. Hij maakt perfect schoon, wat je natuurlijk ook mag verwachten. Erg handig is dat het bovenste rek in hoogte verstelbaar is. Kortom geen spijt van de aanschaf van deze ETNA vaatwasser.

Pluspunten

• Stil
  • Maakt de vaat perfect schoon
  • Handig verstelbaar bovenste rek

Officiele reactie van Atag 09-04-2021

Beste Rop,

Bedankt voor de positieve review.

Door de efficiënte koolborstelloze motor is deze vaatwasser inderdaad ideaal voor een open keuken.
We vinden het fijn om te lezen dat je geen spijt hebt van deze aanschaf.

We wensen je heel veel gemak van je aankoop.

Wil 25-02-2021

Afwasmachine

Geschreven voor: ETNA VW644M

Het werkt goed en lekker rustig ,en er zit verlichting in dat is ook makkelijk.
De indeling is ook fijn en er zit een apart bestekbakje bij die makkelijk in te stellen is

Officiele reactie van Atag 26-02-2021

Beste Wil,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Fijn om te lezen dat je veel gemak ervaart van de VW644M.
Veel plezier met je aankoop!

Franco en Henny Lomastro 08-12-2020

Fijne inbouw vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

We vinden deze vaatwasser erg prettig in gebruik. Lekker ruim, en in hoogte verstelbaar. Het lampje binnenin is erg prettig met het inpakken. Je hebt niet altijd voldoende licht in de keuken. En als hij aan is schijnt er aan de onderzijde op de grond een lamp dat hij in gebruik is. Hij wast en droogt goed. Hij geeft wel iets geluid als hij draait, maar dat is niet storend. We hebben eigenlijk geen minpunten.

Pluspunten

• veel inpakruimte
  • aparte besteklade
  • redelijk stil
  • Licht in de vaatwasser

Officiele reactie van Atag 09-12-2020

Beste heer/mevrouw Lomastro,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Prettig om te lezen dat de vaatwasser goed wast en droogt, er voldoende ruimte in de vaatwasser is en u het geluid van de vaatwasser als niet storend ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA