ETNA VW644RVS - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW644RVS op Kieskeurig.nl.

S.Zijlstra 09-02-2020

algemeen

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Wij hebben alle producten van Etna gekocht. In totaal 6 apparaten. Ten eerste vonden wij het een mooie uitstraling
hebben ,na wat informatie her en der leek het ons alle twee een goed idee om voor dit merk te kiezen.
Aangezien wij deze producten nog maar net hebben aangeschaft hebben wij nog geen oordeel hier over.
de oven heeft volgens mijn echtgenote een min puntje dat de graden niet op het scherm komen te staan.

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Geachte heer/mevrouw Zijlstra,

Wat fijn dat u voor de apparatuur van ons merk ETNA heeft gekozen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zien wij uw reviews graag verschijnen.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Niet doen 09-12-2019

Wast en droogt niet

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Gekocht via keuken winkel als onderdeel van de keuken. De vaatwasser droogt de vaat niet voldoende (vergeleken met ons vorige 2e hands marktplaats vaatwasser doet deze het een heel stuk slechter). Daarnaast wordt de vaat ook niet schoon, het blokje blijft in het bakje zitten waar hij uit zou moeten komen, soms valt hij er wel uit maar blijft hij gewoon liggen. Hij is nog nooit opgelost. . Vandaag is een monteur van etna langs geweest en die gaf aan dat het mogelijk komt omdat we er borden voor hadden staan al die keren en dat het daarom niet schoon wordt. Verder kon hij er niets aan doen.

Minpunten

• Blokje komt niet los
  • Wast de vaat niet
  • Droogt de vaat amper
Officiele reactie van Atag 10-12-2019

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze vaatwasser VW664RVS van ETNA. Wij willen graag met je meekijken , indien gewenst kan je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

M van Ooteghem 02-10-2019

Beperkte ruimte

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Deze inbouwvaatwasser maakt zijn belofte 'superstil' te zijn waar. In vergelijking met onze oude Siemens, valt de inhoud en indeling erg tegen; niet praktisch bij het inruimen en ook snel volgeladen. Ook vind ik het jammer dat je nergens kan zien 'hoe lang' het nog duurt voordat hij klaar is. Ook mis ik een keuze voor 'temperatuurinstelling' en een 'supersnel' knop. Ook droogt de vaatwasser niet goed, het blijft altijd nat vanbinnen.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• inhoud en indeling
  • het ontbreken van tijd- en temperatuurinstelling

Officiele reactie van Atag 03-10-2019

Beste M. van Ootghem, het is altijd even wennen, een heel nieuw toestel van een ander merk. In de gebruikershandleiding zie je hoelang verschillende programma's er over doen. Zorg dat het glansspoelmiddelreservoir altijd gevuld is met glansspoelmiddel, dit heeft namelijk effect op het droogresultaat. Mochten er nog vragen zijn kun je atijd contact opnemen met onze servicedienst. Groet Heidi van webcareteam ETNA.