Bosch Serie 6 SBE68TX26E - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SBE68TX26E op Kieskeurig.nl.

L33n 21-07-2020

Extreem stil en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBE68TX26E

Fantastische machine. Ruim en stil. Veel mogelijkheden met de lades.
Gebruik hem met de Home Connect app, wat een gemak.
Gelukkig heeft de machine een rode stip op de vloer geprojecteerd, je hoort hem niet als hij aanstaat.
Veelzijdige degelijke machine en afstelmogelijkheden.
Heb hem in een Ikea metod keuken geinstaleerd, dit is goed te doen. Monteren van de deur is makkelijker dan gedacht, goed over nagedacht.
Zelf vind ik de machine met deur zeer solide, fijne bouwkwaliteit. Hiervoor ook een Bosch machine gehad en deze heeft probleemloos gefunctioneerd en ga dan ook uit dat ik nu ook tenminste 10 jaar geen problemen heb. Ben van vrijstaand naar geintergreerd gegaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pablo 31-03-2020

Amazing product!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBE68TX26E

Bosch is always a guarantee of reliability. Zeolith drying technologie and HomeConnect are nice features I wanted to have. Also a nice variety of washing programs and a third rack.

Pluspunten

• Home Connect
  • Third rack

Minpunten

• Plastics are not 100% dry

Rein 11-07-2019

Mooie en ruime vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBE68TX26E

Perfecte vaatwasser om op hoogte in te bouwen.
Vaatwasser is zeer ruim van binnen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pebuit 21-12-2018

Prima afwas resultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBE68TX26E

Een prima vaatwasser, geluidsarm en energie bewust. Alles schoon en snel droog. Handige besteklade en verstelbare serviesmanden.