Beko DIN28426

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN28426 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

ChantalP 19-07-2020

Makkelijke bediening, Ruime indeling

Geschreven voor: Beko DIN28426

Hele fijne vaatwasser, makkelijk bedienings menu. Maakt weinig geluid, en heeft een ruime indeling voor de vaat. Tevens kan het mandje van het bestek alle kanten op geschoven worden waardoor je deze eventueel ook in de midden kan plaatsen.

Pluspunten

• Makkelijk bediening
  • Stil
  • Ruime indeling

Richard 23-08-2019

Goede vaatwasser voor een nette prijs

Geschreven voor: Beko DIN28426

De Beko DIN 28426 heb ik gekocht nadat mijn Whirlpool vaatwasser het na 10 jaar (niet eens echt intensief) gebruik het heeft begeven. Ik heb gezocht op een goedkopere vaatwasser die wel betrouwbaar is. Dan vallen merken als Etna en Indesit af. Een Whirlpool vaatwasser voor dezelfde prijs heeft minder functies dan deze Beko. Denk aan een automatische stand door een bevuilingsgraadsensor, een signaallampje wanneer de vaatwasser draait en een uitstelfunctie. Het zelf installeren van de vaatwasser is goed te doen. Ook moet je de waterhardheid testen en instellen. In de handleiding staat alles goed omschreven, zelfs dat de levensduur van het product ongeveer 10 jaar is, eerlijk! Bij het gebruik van all-in-one tabletten merk ik dat het drogen, ondanks de droogklasse A, minder goed werkt dan bij m'n oude vaatwasser. Wat extra glansspoelmiddel helpt hier goed bij. Een fijne extra functie is de sproeiarm voor extra vuile pannen. Je kunt deze met de functietoets aanzetten. Ik heb gekozen voor de DIN 28426 omdat de DIN 28427 (zelfde model) een zwarte rand heeft met functieknoppen en deze een zilvergrijze. Dit staat op de Beko site en die van winkelketens niet duidelijk omschreven.

Pluspunten

• Indicatielampje tijdens programma
  • Automatische stand door bevuilingsgraadsensor
  • Extra sproeiarm voor vuile pannen
  • Uitstelfunctie
  • Instellingen voor waterhardheid en all-in-one tabs

Minpunten

• Drogen met extra glansspoelmiddel