ETNA VW247ZIL

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW247ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

a*****@m***** 13-03-2024

ok for price but some issues

Geschreven voor: ETNA VW247M

after 2 years the machine is developing a residual current issue and flipping my 'aardlekschakelaar' sometimes. I hope the Enta service garuntee will cover this issue

Aad 16-02-2024

Slechte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW247M

Onze etna vw247m was al na 2 jaar minimaal gebruikt te zijn ,door een lekkage bij het pompgedeelte economisch onherstelbaar defect.
Een beroep gedaan op de wettelijke garantie maar geen reactie ontvangen van etna servicedienst.
Naar mijn mening een slechte machine en nog slechtere servicedienst die geen aanbeveling verdienen, daarom maar een nieuwe vaatwasser gekocht van een ander merk
Voor mij nooit geen Etna meer!!!!

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Belabberde servicedienst

Miranda 28-11-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

Vaatwasser en oven tegelijk gekocht en allebei erg tevreden over. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.
Onze gaskoopplaat is ook niet meer zo best dus binnenkort waarschijnlijk ook een nieuwe van jullie merk.

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Veel programma’s
  • Droogt goed

webcare-7 30-11-2023

Beste Miranda,

Wat leuk om te lezen dat jullie hebben gekozen voor ETNA bij zowel de oven als vaatwasser! Fijn om te lezen dat de vaatwasser goed bevalt qua programma's, ruimte en dat hij goed droogt.
We wensen jullie nog veel plezier van jullie aankopen!

Kim

Annemieke 24-11-2023

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW247M

Mijn eerste vaatwasser, en ik vind het heerlijk! Ik gebruik voornamelijk het korte programma: mooi snel klaar met relatief weinig waterverbruik. Alles wordt prima schoon. Wel komt het er nat uit, dus meestal ruim ik hem de volgende ochtend pas uit.

Pluspunten

• kort programma mogelijk
  • schoon

Minpunten

• na afloop nog nat
  • laatjes lopen niet heel soepel

webcare-7 24-11-2023

Beste Annemieke,

Bedankt voor jouw leuke beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw eerste vaatwasser!
Het is lekker snel klaar en ook goed schoon.

Wist je dat het korte programma geen droogfase heeft (pagina 10 van de handleiding)? Het kan dus kloppen dat het niet helemaal droog wordt bij het gebruik van dit programma. Mocht je dit ook bij andere programma's merken, neem dan even contact op met onze service via 088 88 21 803 of stuur een e-mail naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review. We kijken dan graag met je mee.

Heel veel plezier gewenst van de vaatwasser!

l********@p******** 21-11-2023

Een zeer tevreden klant

Geschreven voor: ETNA VW247M

Omdat mijn vorige afwasmachine ook een Etna was, was de keus niet moeilijk. Ik heb weer voor een Etna gekozen omdat de vorige negen jaar naar tevredenheid heeft gewerkt. Maar na het in gebruik nemen van de nieuwe bleek toch wel een groot verschil, de machine maakt superschoon, terwijl de in deling van de machine erg fijn is. Bovendien is de prijs ook heel prettig. Ik kan de machine zeker aanraden.

Pluspunten

• indeling
  • bediening

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA. Het doet ons goed dat de nieuwe vaatwasser zo goed bevalt. De handige indeling en het gebruiksgemak bevallen jou gelukkig goed.

Jeroen 19-11-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

Mooi product, strakke uitvoering makkelijk zelf te installeren en te bedienen

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Zuinig
  • Prijs kwaliteit

Beste Jeroen,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Het doet ons goed dat jij tevreden bent over de vaatwasser. Het mooie design en gebruiksgemak bevallen gelukkig goed.

Josine 12-11-2023

Basic vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW247M

Zeer basic vaatwasser. Hij doet netjes wat hij moet doen, maar daar is ook alles mee gezegd. De indeling is behoorlijk onpraktisch, de scharnieren voelen niet stevig aan en de plastic houders raken elke wasbeurt los. Dat gezegd hebbende, het is een goedkoop model en de vaat wordt er keurig schoon in.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Goedkoop

Minpunten

• Indeling onpraktisch
  • Scharnieren voelen niet stevig aan

Beste Josine,

Bedankt voor het schrijven van deze eerlijke review.
Jammer dat jij niet helemaal tevreden bent over de indeling en dat de scharnieren niet stevig aanvoelen. Gelukkig is het wasresultaat wel naar wens en ben jij hierdoor toch tevreden.

f**2@g**l.com 25-09-2023

Prima inbouw afwasmachine!

Geschreven voor: ETNA VW247M

Prima product, voldoet volledig aan onze wensen. 5 jaar garantie waar vind je dat nog!

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Fijn dat de vaatwasser voldoet aan jouw verwachtingen en de verlengde garantie is natuurlijk ook mooi meegenomen!

p***********@h****** 24-08-2023

Meedenkende verkoop

Geschreven voor: ETNA VW247M

Zeer goede service, ook tijdens het advies voor mijn zoon. Meedenken omdat hij PDDNOS heeft, Goed meedenken voor een snelle levering en installatie. Perfecte technicus, die een snelle en vlotte installatie mogelijk maakte. Zoon is tevreden over zijn nieuwe vaatwasser en kon er na drie dagen goed mee omgaan.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle service

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en service tijdens jouw aankoop.
Gelukkig bevalt ook het toestel zelf goed!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou en jouw zoon heel veel plezier toe van de vaatwasser!

fdassen 11-08-2023

Teleurstellende resultaten

Geschreven voor: ETNA VW247M

Nu een tijdje in gebruik valt de vaatwasser tegen de binnenkant blijft erg nat. De verschillende programma's doen eigenlijk het zelfde . Dit wetende nu had ik hem niet gekocht. Alles bij elkaar matig.

23 april 2023Heb na een aantal reviews te hebben gelezen deze keuze gemaa
kt er was nog type van Etna die iets goedkoper was toch voor deze gekozen. De vaatwasser doet zijn werk zeer goed. De 5 jaar garantie heeft ook zeker geholpen voor deze keus.

Minpunten

• Machine blijft erg nat
  • Weinig verschil in programma

fdassen 14-08-2023

Hallo Marijke van Etna
Ik denk dat er niets aan gedaan kan worden.
We hebgen alle programma's diverse keren geprobeerd bij elk programma is de vaatwasser behoorlijk nat.
We moeten bij het leeg halen alles na drogen.
We hebben de vaatwasser enkele maanden in gebruik.
Vriendelijke groet Frits Dassen
fdassen@gmail.com

Officiele reactie van Atag 14-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de vaatwasser, indien wij hierin iets voor jou kunnen betekenen, ontvangen wij graag jouw NAW-gegevens plus een kopie van deze review. Deze gegevens kun je toesturen naar Webcare@atagbenelux.com

Groet,

Jeannette 24-07-2023

Goedkoop is absoluut geen duurkoop 5 jaar extra garantie!

Geschreven voor: ETNA VW247M

Al eerder een Etna vaatwasser gehad die ruimschoots voldeed aan de verwachtingen. Heeft ons ook nooit in de steek gelaten! Toen we een nieuwe keuken kregen kregen we een “gratis vaatwasser” bij aankoop.
Toen deze ons na jaren in de steek liet was de keuze snel gemaakt! Weer een ETNA dit na uitvoerig onderzoek in kieskeurig. 3 simpele normale programma’s zijn voor ons meer dan genoeg. De rest gebruiken we toch niet. Geluid van einde programma is idd aan de zachte kant. Droogt prima enige min puntje is dat er geen rem op de deur zit maar daar zijn we nu aan gewend we kunnen wel de deur op een kiertje zetten als het nodig is.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Korte duidelijke programma’s
  • Droogt prima
  • 5 jaar extra garantie

Minpunten

• Geen rem op de deur

Officiele reactie van Atag 25-07-2023

Beste Jeannette,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat jullie ook nu weer voor een ETNA vaatwasser hebben gekozen en deze ook zo goed bevalt.

Wat betreft de deur waar geen rem op zit. Dit zou kunnen doordat het apparaat niet goed is gemonteerd. Wij adviseren je om contact op te nemen met de installateur van de vaatwasser. Wanneer jullie het apparaat zelf hebben geplaatst, raadpleeg dan het installatievoorschrift. Het kan namelijk zijn dat de deur beter afgesteld dient te worden. Mocht je hier nog vragen over hebben helpen wij je uiteraard graag verder. Wij zijn telefonisch te bereiken via 0888821803 op werkdagen van 8.00 20.00 en op zaterdag van 8.00 - 16.30.

Wij wensen jullie vele jaren van plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke

a**************@g******** 02-05-2023

Bevalt prima raad hem aan

Geschreven voor: ETNA VW247M

Mooie machine genoeg opties echt waar voor zijn geld indeling praktisch maakt weinig geluid programma’s makkelijk in te stellen wast prima de vaat is schoon en droogt goed
Ben helemaal te blij met mijn afwasmachine

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 03-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en geluidsniveau van de vaatwasser.

i*********@g******** 01-03-2023
Geschreven voor: ETNA VW247M

Na een dik jaar is de motor al stuk van mijn vaatwasser.. en een monteur erbij die 5 dagen later pas komt en die heeft het onderdeel niet bij zich.. het duurt erg lang allemaal ..
ik koop geen vaatwasser om savonds de hele vaat met de hand af te wassen voor zo n lange tijd ..
Officiele reactie van Atag 02-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat er problemen zijn met jouw vaatwasser. We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met onze apparatuur en service en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Zou je een mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review en je adres- en contactgegevens? We kijken dan graag met je mee naar een oplossing.

o************@g******** 08-01-2023
Geschreven voor: ETNA VW247M

Goed product werkt goed en keurig afgeleverd en alle verpakkingen meegenomen.
Kan het aanbevel.

Pluspunten

• Geluid gunstig

Minpunten

• N.v.t.

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser en dat deze naar verwachting voldoet.

Peter 07-11-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW247M

Vaatwasser gekocht, doet het prima. Simpel een prima vaatwasser voor het geld en 5 jaar garantie door eenvoudig te registreren !

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Minpunten

• Scharnieren hadden beter gekund

Officiele reactie van Atag 08-11-2022

Beste Peter,

Bedankt voor de mooie review en reviewscore. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de vaatwasser en onze garantievoorwaarden.

Wij wensen je heel veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

lenakort@yahoo.com 29-10-2022

Gewoon gaan kopen

Geschreven voor: ETNA VW247M

Dit is mijn 2e vaatwasser al van etna ik ben zeer tevreden over jullie producten

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • En komt er mooi droog uit

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je opnieuw voor een ETNA vaatwasser hebt gekozen en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je vele jaren plezier met jouw aankoop.

afwassen 23-10-2022

goed afwassen

Geschreven voor: ETNA VW247M

prima produkt. Door de vele programma's makkelijk in te stellen. Veel plezier van deze afwasmachine.

Pluspunten

• meerdere programma's
  • snel

Minpunten

• donker interieur

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.

r********@g******** 02-10-2022
Geschreven voor: ETNA VW247M

Nadat onze oude vaatwasser helaas de geest gegeven had besloten deze vaatwasser te kopen en totaal geen spijt van deze aankoop.
Deze vaatwasser wast perfect schoon en de vaat is zelfs op kort programma van 50 minuten nog droog.
Maw perfecte aankoop

Pluspunten

• Wast perfect schoon
  • Zeer goed droog
  • Waterstop op de aanvoer

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw keuze voor deze vaatwasser.

b********@g******** 31-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW247M

Gekocht vanwege de prijskwaliteit verhouding, nette vaatwasser voor een goede prijs. En omdat hij in een ikea keuken past. Dat gaat prima.

Pluspunten

• Past in ikea keuken
  • Goede prijs

Minpunten

• Droogt niet zo goed

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het wasresultaat, de verschillende programma's en het design van de vaatwasser.

Wij wensen je heel veel plezier van de vaatwasser!

v********@g******** 14-07-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

Prima vaatwasser voldoende programma s en handig te bedienen en geeft de werktijd mooi aan
zeker een grote progressie in ontwikkeling en handig te registreren voor de verlengde garantie !

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de vaatwasser hebt beoordeeld.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de verschillende programma's en eenvoudige bediening.
Natuurlijk geeft ook de extra garantie een stukje zekerheid op onze kwaliteit.

Wij wensen je heel veel plezier van de vaatwasser.

Sef 15-06-2022

Goed functioneel met veel programmeermogelijkheden

Geschreven voor: ETNA VW247M

Gekocht via een lokale installateur,vanwege gunfactor (ZZP-er) en vanwege verwachte snelle service als er eens iets mis kon gaan.
Dat was een verkeerde keuze.

Het apparaat zelf is ok, we hebben een technisch probleem gehad gedurendecde garantieperiode masr dat is door ETNA perfect opgelost.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Geen lawaai
  • Gebruikersvriendelijk
  • Zuinig

Minpunten

• Bestekbakje minder geschikt

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste Sef,

Bedankt voor het schrijven van deze review, Vervelend om te lezen dat je een technisch probleem hebt gehad. We hopen dat de vaatwasser na reparatie weer goed functioneert.
Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Kim

f**********@h********** 13-06-2022

Nooit meer etna

Geschreven voor: ETNA VW247M

Slechte ervaring met zowel product van Etna als de klantenservice. Bij klantenservice geven ze aan dat je binnen 4 dagen gebeld wordt door een monteur. Ook geeft de telefonist aan als ik aangeef dat het vervelend is dat de vaatwasser het weer niet doet, hij door de regen naar huis moet fietsen en dat nog erger is.

Monteur heeft na 2 weken tijd en moet ook thuis zijn in tijdslot van 4 uur.

Nooit meer etna voor ons

Minpunten

• Slechte inlevende klantenservice
  • Slecht product

Officiele reactie van Atag 14-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de producten van ETNA en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij maken in verband met kwailteitsdoeleinden een opname van ieder gesprek. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag zouden wij met jou in contact komen om het verloop te bespreken en te bekijken of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. Zou je daarvoor contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

k********@h****** 10-06-2022

wast beter dan Oma

zeer overzichtelijke bediening, wast ook met 55 minutenprogramma
blinkend schoon, net als oma vroeger de vaat deed.

Pluspunten

• korte programma mogelijkheden

Minpunten

• niet de stilste

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser naar behoren werkt en deze een oud en vertrouwd gevoel afgeeft.

s**********@h********** 20-05-2022

Teleurstelling

Geschreven voor: ETNA VW247M

Het valt me tegen. De indeling is onpraktisch. In mijn vorige machine kon ik veel meer kwijt. Hij komt er ook nat uit. Ik zit er tegenwoordig met een theedoek naast. Heel vervelend

Pluspunten

• Schone vaat

Minpunten

• Vaat is kletsnat
  • Onpraktische indeling

Officiele reactie van Atag 23-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag zouden wij met jou mee willen kijken om het droogresultaat te verbeteren, met een theedoek ernaast zou zeker niet nodig moeten zijn! Zou je hiervoor jouw contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

d*********@m****** 13-05-2022
  • Product gekregen

een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW247M

wij hadden problemen met de vorige vaatwasser , die kon helaas niet meer gemaakt worden, dus Atag heeft dat netjes opgelost en ons een voorstel gedaan en die hebben wijn geaccepteerd ( omdat we nog in de garantie zaten) , ze hebben t super opgelost en ben heel blij met deze vaatwasser heel makkelijk in gebruik, en maakt super schoon.

Pluspunten

• handig in gebruik

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw nieuwe vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA