Siemens iQ300 SN636X14ME - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN636X14ME op Kieskeurig.nl.

Jose 14-10-2019

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Recent een nieuwe vaatwasser gekocht en ik bevzeer tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AdH 25-07-2019

Top vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Wat een super vaatwasser deze Siemens. Compleet met aparte besteklade en tijd/programma afdruk op de vloer. Deze is zo stil dat je soms twijfelt of hij al aan staat.

Pluspunten

• Besteklade
  • Tijd/programma op de vloer

Anoniem 18-07-2019

Stil en ruim

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Ik heb deze machine nu 1 week in bezit ik heb nog nooit een machine gehad die zo stil en ruim is echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tinxkx 24-04-2019

Super machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Ik heb deze afwasmachine begin april gekocht. En ben er super blij mee. Veel mogelijkheden en super stil als deze aanstaat.
Klein minpuntje, grote bierglazen passen net niet onder de besteklade. Jammer

R Konijn 22-02-2019

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Sinds enkele maanden deze vaatwasser in gebruik. Zelf vind ik 3 dingen aan een vaatwasser heel belangrijk:
- Geluidsniveau; de vaatwasser voldoet aan mijn wensen wat de geluidspriductie betreft, het is de stilste vaatwasser die ik tot nu heb gebruikt.
- Bedieningsgemak; het laden en legen vind ik gemiddeld goed, de vaatwasser blinkt hierin niet uit. De lade voor het bestek, waarin het bestek liggend gespoeld wordt zorgt er voor dat er minder ruimte in de hoogte overblijft voor de 2 lades eronder. Hoge glazen en grote borden kunnen daardoor weleens lastig ingezet worden.
- Wasresultaat; dik en dik tevreden hierover. Brandschoon en droog, op eco-stand!

Martin 07-05-2018

Stil, snel en super schoon!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Alle inbouwapparatuur in onze nieuwe keuken is studioline van Siemens. Naast het design is deze vaatwasser zeer stil, en het uurprogramma is fantastisch. Het display geprojecteerd op de vloer geeft aan welk programma is geselecteerd en welke fase deze zich bevind , tevens resttijd indicatie. Super handig. Uitvoerige lijst programma’s en het self clean programma is handig en zorgt voor verlenging van levensduur!

• Snel
  • Energiezuinig

Hubert 29-03-2018

Vaatwasser vervangen

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Helaas oude vaatwasser defect. Keurig nieuw voorstel gekregen van monteur/service-organisatie. Uiteindelijk voor dit type gekozen i.v.m. bestek lade. Erg tevreden; keurig geïnstalleerd, opgeleverd en werkt helemaal top. Nette prijs en goede kwaliteit.

Pluspunten

• Besteklade
  • Diverse programma's
  • Verlichting op vloer met programma/resterende tijd
  • zuinig

Minpunten

• gaat niet automatisch open als programma klaar is
  • geen geluid als vaatwasser klaar is

Goudappel 26-03-2018

Hele fijne vaatwasser alles perfect schoon.

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X14ME

Hele fijne vaatwasser alles perfect schoon. de machine is heel stil. Een groot pluspunt is de besteklade bovenin de machine!