Bosch Serie 6 SBV68IX01N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SBV68IX01N op Kieskeurig.nl.

Wim 22-02-2019

Bosch Vaatwasser AAA

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Perfecte stille inbouw bosch vaatwasser met goede instelbare instellingen een AAA zuinige en stille vaatwasser zijn zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Sil en zuinig energie verbruik
  • Vele instellingen voor gebruik

Gerdien V. 29-12-2018

Bosch vaatwasser met Zeoliet technologie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Erg fijne vaatwasser waarbij de vaat door de zeoliet technologie perfect droog wordt en ook nog eens ca. 20% minder energie verbruikt dan de tot nu toe zuinigste vaatwasser.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Droge vaat

Jolanda 28-12-2018

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Prima vaatwasser, heel gebruiksvriendelijk, wast goed schoon en droogt heel goed. De resterende tijd komt op de tegelvloer te staan. Is geluidsarm.

Pluspunten

• Handige tiptoetsen
  • Uitgebreide programma's
  • Makkelijk apparaat

Hans 27-12-2018

droog resultaat is prima!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Mooie vaatwasser voldoet aan de specs, handige bediening en voldoende programma's.
De functie extra droog is merkbaar!

Pluspunten

• bediening
  • droog resultaat

Minpunten

• aanschafprijs

Tom koenen 18-12-2018

goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

ik heb hem nu nog maar een week in mijn bezit maar zoals het er nu naar uitziet hij werkt geweldig , vooral dat zeoliet , de vaat wordt er goed droog van , dat wat bij de vorige nog wel eens te wensen over liet , ver der is hij mooi stil wat moet want wij hebben een open keuken ,

Peter de Leeuw den Bouter 18-12-2018

Prachtig design - werkt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Goed apparaat met vele mogelijkheden. De vaatwasser is extreem stil en droogt goed Tupperware. Alles werkt naar behoren.

Pluspunten

• Heel stil
  • Droogt goed tupperware
  • Veel programma's

Theo 05-04-2018

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Had hiervoor een AEG vaatwasser en dat was echt een vreselijk baggerapparaat. Glazen en rek vielen geregeld om. Nu voor Bosch gekozen (net als koelkast) en hij draait nu voor de eerste keer en werkt als een zonnetje. Betere indeling, groter. Leuk projectieschermpje op de vloer. Als die nu ook nog 12 jaar meegaat ben ik bijzonder gelukkig.
(AEG in 5 jaar stuk, gelukkig wel, kon dat kreng weg)

Pluspunten

• groot
  • droog
  • Projectie op vloer
  • Stevig

Minpunten

• kost wel wat geld

Mevr.W. de Haan 06-04-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel mooi apparaat, geruisloos, vaat schoon en droog. Handig het programma licht op de grond (voortgang programma).

Ruud 15-02-2021

Goed en perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine, vaat is schoon. Veel optie.

Wim B 06-01-2021

Stille schoonwassende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe vaatwasser voldoet geweldig. Wast schoon en is geluidsarm. Goed te programmeren en met de starttijdinstelling ieder moment van de dag te starten.
Alarmering wanneer de machine reiniging moet plaats vinden.
Wanneer de machine draait nog resterende werktijd te zien.
Snel wasprogramma, maar ook een ecostand, water en energie zuinig.
Conclusie: super machine.

Ada en Loek Koks 16-12-2020

Hij is er wel, maar je hoort hem niet!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe Bosch volledig geïntegreerde vaatwasser. Hoewel onze vorige afwasvriend ook meer dan 15 jaar probleemloos gefunctioneerd heeft, zijn we toch verrast door de afwezigheid van geluid en het droogresultaat van onze nieuwe huishoudhulp. De keuze die we ooit gemaakt hebben om uitsluitend Bosch apparatuur in onze keuken te laten installeren, wordt met dit nieuwe apparaat wederom beween als de juiste!

Ilse 16-12-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Sinds een paar dagen in huis. Even wennen na 20 jaar gebruik van de vorige, maar komt degelijk over.

Suzanne 26-11-2020

Bosch vaatwasser serie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 12 jaar onze vaatwasser vervangen voor de SBV68I01N. Het is voor ons een goede keuze: voldoende passende keuze-menu's (incl. eco- en kort/snel programma), aangenaam stil en de afwas is droog als het programma klaar is. Het verlichte verloop van het programma op de vloer is een plezierig nieuwtje (had onze vorige vaatwasser niet)!

Fijne vaatwasser voldoet 04-11-2020

Fijne vaatwasser met veel verschillen programma's

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is prettig in het gebruik. Handig dat de verschillende opties in de deur staan. Er zijn vele programma's mogelijk zodat er altijd een programma past bij de baat die in de machine zit.

guuhen 10-10-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Indeling goed te varieren, uiterst stil apparaat. Tijdsaanduiding op de vloer erg handig.

Bosch SBV681X01N 06-10-2020

De Bosch SBV681X01N is een uitstekende vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

Wij zijn namelijk verrast door de uitstekende wasresultaaten, de droging, de meerdere was programma's mogelijkheden en de geruisloosheid van deze vaatwasser.

Hetty 05-10-2020

Prima Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede vaatwasser, past veel in, goede indeling.
Mooie verlichting en op de vloer goed te lezen wat er binnen gebeurd en hoelaat hij klaar is.
Heel blij mee.

Fancy! 13-07-2020

Fancy!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwe droogtechniek geeft het beloofde resultaat! Ook de programmaprojectie op de grond is een hele fijne extra.

Hans 06-07-2020

zeer stille en goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is heel stil en werkt zeer zuinig met water en stroom.

Anoniem 17-06-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SBV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaat wordt prima schoon en droog in deze vaatwasser. Verder vind ik de indeling goed ontworpen waardoor er veel in kan. Hij heeft meer dan voldoende programma's en is vrijwel geruisloos.