Bosch SBV68IX01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV68IX01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim 22-02-2019

Bosch Vaatwasser AAA

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Perfecte stille inbouw bosch vaatwasser met goede instelbare instellingen een AAA zuinige en stille vaatwasser zijn zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Sil en zuinig energie verbruik
  • Vele instellingen voor gebruik

Gerdien V. 29-12-2018

Bosch vaatwasser met Zeoliet technologie

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Erg fijne vaatwasser waarbij de vaat door de zeoliet technologie perfect droog wordt en ook nog eens ca. 20% minder energie verbruikt dan de tot nu toe zuinigste vaatwasser.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Droge vaat

L. Schmidt 29-12-2018

Fijne vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

We hebben deze vaatwasser gekocht omdat we op zoek waren naar een stille en krachtige vaatwasser. En dat is gelukt! We kunnen de vaatwasser aanzetten zonder dat we hem horen. Met vier kinderen draait de vaatwasser hier vaak, dus dat is fijn. Verder maakt deze erg goed schoon. Ook zijn de indeel vakken praktisch. Kortom, wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Kort programma

Jolanda 28-12-2018

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Prima vaatwasser, heel gebruiksvriendelijk, wast goed schoon en droogt heel goed. De resterende tijd komt op de tegelvloer te staan. Is geluidsarm.

Pluspunten

• Handige tiptoetsen
  • Uitgebreide programma's
  • Makkelijk apparaat

Hans 27-12-2018

droog resultaat is prima!

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Mooie vaatwasser voldoet aan de specs, handige bediening en voldoende programma's.
De functie extra droog is merkbaar!

Pluspunten

• bediening
  • droog resultaat

Minpunten

• aanschafprijs

Tom koenen 18-12-2018

goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

ik heb hem nu nog maar een week in mijn bezit maar zoals het er nu naar uitziet hij werkt geweldig , vooral dat zeoliet , de vaat wordt er goed droog van , dat wat bij de vorige nog wel eens te wensen over liet , ver der is hij mooi stil wat moet want wij hebben een open keuken ,

Peter de Leeuw den Bouter 18-12-2018

Prachtig design - werkt goed

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Goed apparaat met vele mogelijkheden. De vaatwasser is extreem stil en droogt goed Tupperware. Alles werkt naar behoren.

Pluspunten

• Heel stil
  • Droogt goed tupperware
  • Veel programma's

Pieter Slingerland 15-12-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Vorige vaatwasser was een Asko van 1149,00 gekocht in 2013.
Deze was lek en elektronica defect. 520,00 reparatie kosten.
Toen maar voor een Bosch gekozen.
Tot nog toe geen spijt.
De beoordeling is dan ook t.o.v. Asko machine.

Pluspunten

• Echt droge vaat. Ook kunststof producten.

CM 15-12-2018

Stille vaatwasser met veel ruimte

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

De vaatwasser is stil, kent voldoende programma's, is energiezuinig en vaat is schoon en droog als het programma klaar is.

Pluspunten

• stil
  • groot
  • droog

Patricia 14-12-2018

Bosch vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Omdat wij bijna al onze apparatuur van Bosch hebben kozen we ook voor onze vaatwasser een bosch.
Hier hebben we nog geen moment spijt van gehad, hij is zuinig en bijna geruisloos en wat een luxe dmv een lampje op de grond kunnen we zien hoever het progamma is.

Pluspunten

• zuinig
  • geruisloos
  • ruim
  • plastic droogt goed

Hindrik 27-11-2018

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

De machine is stil en reinigt geweldig. Geen spijt, De inbouw was ook een fluitje van een cent! Aanbevelenswaardig

Christine 14-11-2018

werkelijk stil en droog

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

We hebben de Bosch vaatwasser nu ruim een week en deze voldoet nu al ruimschoots aan onze verwachtingen. Zoals door de dealer gezegd is deze inderdaad erg stil, je hoort hem bijna niet en de vaat komt er volkomen droog uit. Ook is er meer dan voldoende ruimte voor alle vaat inclusief de grote pannen. Als gadget wordt het programma en de resterende tijd op de vloer geprojecteerd, leuk maar zeker ook nuttig. De komende periode verwachten we de uitgebreidere functies te kunnen uitproberen, zoals vertraagde start en eco-functies

Pluspunten

• stil
  • vaat komt er droog uit
  • informatie over resterende tijd

Jale 09-11-2018

Professioneel

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Zeer grote keuze mogelijkheden en een ECO-stand. Goed schoon te houden. Veel ruimte en mogelijkheden tot wijziging van de onderdelen zodat je meer vaat kwijt kunt. Zeer goed resultaat.

Wim 04-11-2018

Bosch Vaatwasser zeer goede keus

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Een zeer goed merk met goede apparaten deze vaatwasser is zeer zuinig in verbruik A+++ veel/goede instellingen kunnen bij deze machine ingesteld worden en is stil{geluid] 42 db. Een zeer goede aanrader voor deze inbouw vaatwasser

Pluspunten

• stil en zuinig
  • veel instel mogelijkheden
  • kan makkelijk ingebouwd worden

Minpunten

• geen
  • geen

Els Sandee 07-04-2018

Bosch SBV68IX01N Serie 6 EXCLUSIV

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Wij zijn erg blij met onze vaatwasser, na 3 pogingen van een ander bedrijf is het de kundige vakmensen van van Rij uiteindelijk gelukt de machine in te bouwen.

Francisca 05-04-2018

‘Extra droog’ functie of de afdroogdoek

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Mijn vorige Siemens/Bosch vaatwasser heeft het 21 jaar uitstekend gedaan. De merkkeuze was dus eenvoudig.
De nieuwe machine is zeer geluidsarm. Je hoort amper dat hij aanstaat. Daarom zou het lichtpunt met statusindicatie dat op deze machine zit, handig zijn. Dit functioneert helaas niet. Er wordt door de installateur uitgezocht wat de reden hiervan is.
De programmakeuze is groot. De Eco stand wordt aanbevolen. Deze is het meest energiezuinig. Echter, de vaat is dan niet optimaal droog, ondanks extra toevoeging van glansspoelmiddel en de Zeolith binnenbekleding van de vaatwasser. De andere programma’s heb ik ook geprobeerd. Wil je een echt droge vaat, dan moet je bij ieder programma de functie: ‘extra droog’ indrukken. Tja, dan blijkt zo’n machine minder zuinig dan verwacht.
De vaat wordt wel schoon en de neerklapbare rekjes zijn handig.

Pluspunten

• Zeer geluidsarm
  • Ruime programmakeuze

Minpunten

• Extra droogfunctie aan te bevelen

Theo 05-04-2018

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Had hiervoor een AEG vaatwasser en dat was echt een vreselijk baggerapparaat. Glazen en rek vielen geregeld om. Nu voor Bosch gekozen (net als koelkast) en hij draait nu voor de eerste keer en werkt als een zonnetje. Betere indeling, groter. Leuk projectieschermpje op de vloer. Als die nu ook nog 12 jaar meegaat ben ik bijzonder gelukkig.
(AEG in 5 jaar stuk, gelukkig wel, kon dat kreng weg)

Pluspunten

• groot
  • droog
  • Projectie op vloer
  • Stevig

Minpunten

• kost wel wat geld

Anja 01-04-2018

Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Ik vind het een fijne afwasmachine, stil, droogt goed en is makkelijk in het gebruik. Als de vaatwasser aanstaat kun, door middel van een weergave op de grond, duidelijk zien hoe lang het programma nog loopt. Ideaal!

Pluspunten

• Stil
  • Droogt goed

Dirkjan 30-03-2018

Eindelijk weer schone en DROGE vaat!

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

deze vaatwasser is geweldige machine, super gebruiksgemak qua bediening en perfect was- en droogresultaat. ruime keuze aan wasprogramma's en heel veel ruimte voor grote pannen en schalen.
was altijd miele fan maar ben nu helemaal ' om'

Pluspunten

• geruisloos
  • veel ruimte voor grote pannen

Frans Rosink 27-03-2018

Mooie geintregeerde Bosch vaatwasser met zeoliet droging

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Onze eerste bevindingen waren positief, de hele vaat kwam er heel droog uit , mede door het gebruik van de extra droging
( Zeoliet )

Pluspunten

• Droging v/d vaat

Mark S 26-03-2018

Stille goeddrogende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Super stille vaatwasser, fijn dat de bovenste korf eenvoudig in hoogte verstelbaar is, de deur sluit automatisch/voelt solide, de resterende tijdsduur wordt op de vloer geprojecteerd en dat is een handige gadget. Ik ben blij met het droogresultaat (plastic bakjes/flesjes van onze baby komen nu tenminste droog uit de vaatwasser!) en de hygiene+ instelling is een fijne gedachte dat de vaat er dan extra hygiënisch uitkomt voor onze kleine. De machine is ook erg stil, zeker vergeleken met de AEG vaatwasser die ik hiervoor had en de geest heeft gegeven. Ik ben erg blij met deze aankoop, prima keus geweest en de prijs viel mij nog mee in relatie tot Miele machines en de functionaliteit die deze vaatwasser biedt.

Pluspunten

• Stil
  • Droogt plastic bakjes ook top!
  • Hygiene+ instelling voor babyflesjes
  • Voelt solide aan

Minpunten

• Tiptoetsen reageren soms niet lekker

Jansen 25-03-2018

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Omdat onze oude Siemens vaatwasser van 11.5 jaar oud steeds meer kuren begon te vertonen, hebben we hem preventief laten vervangen door een nieuwe (van Bosch, maar dat is hetzelfde als Siemens). Gekozen voor een relatief duur model, maar die steekt dan ook met kop en schouders uit boven goedkopere modellen. Je hebt een zeer ruime keuze aan verschillende programma's en kan van alles veranderen aan de instellingen (waterhardheid, glanspoelmiddel, droging, etc. etc.). Mooiste aan deze vaatwasser is dat hij de resterende tijd van het programma op de grond projecteert (in uren en minuten). Nog mooier, maar van buiten niet zichtbaar, is dat deze vaatwasser de vaat na afloop ook droogt: vooral bij kunststof materialen waren die bij de oude vaatwasser altijd nog erg nat: bij deze zijn ze perfect droog (je kan ook nog kiezen voor extra droog, maar dat blijkt in de praktijk niet nodig te zijn). Slechts 3 kleine puntjes van kritiek: de bovenste lade is in 3 hoogtes te verstellen, maar de hoogste stand is nog altijd relatief laag vergeleken met de oude vaatwasser (en als je lang bent moet je dus lager bukken (maar tegelijkertijd is het voordeel dat lange wijnglazen nu ook in de bovenste lade passen)). Er is maar 1 korf meegeleverd voor bestek: dus als je vaatwasser draait en je verzamelt nieuwe vaat, dan kan je niet direct het bestek in een korf doen (gelukkig hebben we de 2 (!) korven die bij de oude vaatswasser zaten bewaard en die passen ook prima). De oude vaatwasser had een sproeikop die je kon monteren als je de bovenste lade er uit haalde: dit kan je doen bij erg lange voorwerpen zoals een bakplaat. Maar helaas....die wordt er niet meer bijgeleverd (is wel apart via internet te bestellen). Dit laatste zou je bij zo'n dure vaatwasser toch wel verwachten. Maar al met al: top product als je het kan betalen.

Pluspunten

• veel programma's en instelmogelijkheden
  • projecteerd resttijd (uren/minuten) op de vloer
  • droogt perfect

Minpunten

• slechts 1 bestekkorf
  • geen aparte sproeikop voor bakplaten

22-03 2018 22-03-2018

afwasmachine Bosch SMV681X01N serie 6 exclusief

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

onze oude afwasmachine defect en Radio v Dijk kon gelijk dezelfde machine leveren.
Omdat de oude 15 jaar heeft gewerkt hoop ik dat deze ook zolang meegaat.

Nathalie 19-03-2018

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Het is een fijne vaatwasser.hij maakt goed schoon ook zonder voorspoelen en hij droogt de vaat ook goed alleen plastiek schaaltjes zijn soms wat vochtig. Tevens heeft de vaatwasser veel inhoud.

Pluspunten

• Stil
  • Goed droog
  • Goed schoon

Minpunten

• Plastiek niet altijd droog

Peter 28-02-2018

Stevige, stille en zuinige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV68IX01N

Zuinige vaatwasser met een breed scala aan beschikbare programma's. Normale geluidsniveau bedraagt 42 Db maar dit valt met een aangepast Eco programma nog naar 40 Db terug te brengen. Ofwel: erg stil!
Betreft een degelijk gebouwde machine met een goed werkend touch screen. Een aardig maar bovenal handig gadget is de verlichting op de grond voor de machine waaruit valt af te lezen waar in het programma de machine zich bevindt en hoe lang hij er nog over doet totdat hij klaar is. En verder doet hij natuurlijk wat hij moet doen: een schone vaat opleveren!

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Zuinigheid

Minpunten

• n.b.