Siemens iQ300 SN636X08IE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

R. Poolmans 03-05-2017

betrouwbare apparatuur

Fijn apparaat dat makkelijk te bedienen is. Prijs inclusief levering en aansluiting.
Heb gekozen voor Siemens omdat onze overige apparatuur ook van hetzelfde merk is en hier nooit problemen mee gehad.
Er worden degelijke materialen gebruikt. Kwaliteit en betrouwbaarheid is voor ons van belang.
Kortom: Aan te bevelen!

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • kwaliteit
  • Prijs-kwaliteitverhouding is prima

Henk 18-08-2017

vaatwasser Siemens

Dit wordt onze 2e vaatwasser en hij bevalt ons prima. Droogt echt alles goed ook de tupperware bakjes. Alles komt er schoon uit. Stille machine
dan is het blauwe lichtje heel handig zodat je weet dat de machine draait.

Ga.stengs 09-08-2017

Inbouwvaatvasser. Goede duidelijke bedieningsdisplay

Goede duidelijke bedieningsdisplay
Weinig geluid
Handig lichtje op de grond
Seintje dat de machine gereed is
Handig verschuifbare bestekbak
Goede handleiding

Jan 04-08-2017

Vaatwasser SN636X08IE

Mijn tweede Siemens vaatwasser, de eerste heeft 15 jaar gedraaid zonder manco's.
Dit is een goed produkt met een goede handleiding voor de inbouw.
Gebruiksvriendelijk met een duidelijke handleiding, die eigenlijk niet nodig is omdat via het toetsenbord alles al is vermeld.
Was resultaat is perfect.

elly 02-08-2017

fijne siemens vaatwasser

voor de keuken kiezen wij altijd siemens apparatuur, vanwege de bewezen levensduur, goede kwaliteit en prima prijs.

Pluspunten

• meerdere programma's
  • timer voor uitgesteld begin

Miranda 29-07-2017

Een vaatwasser die doet wat hij moet doen.

Prima vaatwasser met voldoende keuze aan programma's. Belading is nog even wennen, omdat onze vorige vaatwasser een andere indeling had, maar alles past erin. Zoutreservoir en spoelglans zijn makkelijk bij te vullen. Goede handleiding met uitleg over instellen waterhardheid etc.

Pluspunten

• Voldoende programma's
  • Vloerindicator

Minpunten

Claudia 24-07-2017

Zooo heerlijk stil :-))))

Wij zijn heel blij met deze nieuwe vaatwasser, nadat de oude van 21 jaar zijn trouwe dienstjaren begon na te laten, werd het tijd voor een geruisloze en stille vaatwasser. En dat is deze! Zo fijn, we hebben een open keuken en eerder moest het geluid van de tv een flink stuk harder omdat die oude vaatwasser zo veel herrie maakte.
Daarnaast is de vaatwasser voorzien van handige gebruiksgemakken en kun je de indeling flexibel gebruiken. Bijv. de bordenhouders kun je grotendeels afklappen zodat er vrije inruim-ruimte ontstaat, zo ook kun je schuiven met de bestekhouder (we hebben gekozen voor zo’n ouderwets mandje omdat we het ons niet zien doen, zo’n bestekla…messen netjes op een rij leggen….). Gezien we kampioenen zijn in het volstouwen van een vaatwasser, is dat bijzonder handig bij deze.
En dan ook nog dat piepje als ie klaar is, gaat van zelf uit, dus je hoeft niet op te staan ;-) samen met het lampje dat je er op attendeert dat ie zijn werking doet, is ook erg praktisch. Kortom super blij!!!

Pluspunten

• flexibele indeling
  • bestekmand
  • droogt goed

Peter 17-07-2017

Prima vaatwasser

Na jarenlange trouwe dienst heeft mijn vorige Siemens vaatwasser het begeven. Weer een Siemens gekozen en na enkele weken gebruik kan ik zeggen dat dit weer een goed aankoop is.
De vaatwasser heeft een ruime keuze aan programma's en levert na elk programma een prima resultaat.

Pluspunten

• Aantal keuzeprogramma's
  • Eco mogelijkheid
  • Timer voor uitgestelde start
  • Inklapbare onderdelen en verschuifbare bestekmand

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Yep Glyk 05-07-2017

Heerlijk stil

Wat een heerlijk stille en snelle vaatwasser is deze Siemens!! Groot verschil met onze vorige vaatwasser van het merk ASCO.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Makkelijk in gebruik

Hans Kalle 04-07-2017

Vaatwasser: klasse! Zuinig en stil en nooit meer afwassen!

Kwam als beste uit de vergelijkingssite Kieskeurig en is handig in de bediening, gebruiksvriendelijk en zuinig!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

maastricht 13-06-2017

praktisch,stil

Fijne afwasmachine. Je hoort hem niet. Maakt goed schoon en droogt goed. Praktische indeling. Top keuze...

BEFJE 29-05-2017

AFWASKWAST

Prima mooi en stil apparaat. Goede indeling veel ruimte , extra bestek ruimte. Aanrader. Veel keuze in programma's en korte wasbeurten.

Tineke Homan 24-07-2017

SIEMENS stille vaatwasser

stille vaatwasser van Siemens met een kort programma erop. De vaat is schoon en droog GOED droog. Heel belangrijk dat je er niet meer met een theedoek bij moet. Het lampje op de vloer is ook geweldig want je hoort de vaatwasser niet maar dan zie je dat het lampje uit is dus dan kun je hem uitruimen. Zeker om aan te raden het schilt ons zeker 1 uur en 30 minuten aan stroom iedere keer. Dus deze vaatwasser verdient zichzelf terug bij ons.

Pluspunten

• stil
  • snel klaar
  • droog
  • zuinig