Bosch Serie 4 SMI46MS11N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMI46MS11N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Twan 04-10-2019

Niet goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Mijn trouwe Zanussi was na 17 jaar kapot, als laatste heeft deze ook nog de keuken blank gezet dus deze is ook weer schoon.
Op zoek naar een nieuwe, deze Bosch zag er in de winkel het beste uit, dus gekocht en laten inbouwen, maar ik heb er spijt van, 850.00 euro lichter en ik ben er na 17 jaar niets mee opgeschoten, de minpunten:
*geen signaal (piep) als de vaat klaar is. Er zit wel een tijd display op maar die verloopt naar gelang de vuilgraad van de vaat, dus een uur kan zomaar 1,5 uur of 45 minuten worden.
*droogt slecht.
*geen afvoer van waterdamp na het drogen. Je moet ongeveer een half uur (daarom zou een piep handig zijn) na het drogen de klep open zetten anders slaat de waterdam op de vaat en komt deze er kletsnat uit.
*maakt ongeveer net zoveel herrie als mijn 17 jaar oude Zanussi....
*zeer onhandige indeling
*zeer vlekgevoelig RVS paneel
*besteklade had beter gekunt
*programma's duren lang. Variospeed kan je niet standaard aan zetten

Nee, met een leeftijd verschil van 17 jaar had ik echt wel wat beters verwacht, ik heb echt spijt van deze aankoop.
Mijn Bosch wasmachine (WFK2401) en Bosch droger (WTL5400) zijn ook aan vervanging toe, maar dat wordt geen Bosch.

Godefridus 23-11-2017

keurig apparaat voldoet aan waarvoor gekocht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Gekocht omdat de voorgaande vaatwasser van Bosch was en heeft 14 jaar voldaan zeer tevreden, doet wat hij moet doen.
Heeft div mogelijkheden aan programma,s

Pluspunten

• voldoet prima
  • goede inbouw past bij de keuken