Bosch SBV68PX01N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marco 12-02-2018

Stille, robuuste vaatwasser

Een A+++ vaatwasser (10 jaar levensduur) bespaart voor ons € 20,-/jr en is ongeveer tweehonderd euro duurder dan een A-klasse. Lood om oud ijzer. Deze vaatwasser had echter € 50,- cashback, is een van de stilste en voorzien van alle mogelijke snufjes. Hij projecteert programmastap en -resttijd op de vloer, droogt de vaat na afloop (anders dan met restwarmte) en heeft veel programma's. Dat laatste is overigens minder belangrijk, in de praktijk kiest ik doorgaans toch maar 1 of 2 programma's. Het inbouwen ging goed, alhoewel de op A2-formaat instructie alleen uit afbeeldingen bestaat. Liever had ik er een stukje tekst bij gehad. En een instructie op maat en niet één voor alle types vaatwasser.
De eerste resultaten zijn erg goed. De vaatwasser is zeer stil en het ECO-programma van 3u15m heeft een zeer schone vaat opgeleverd, inclusief de pannen. Kortom: zeer stil, zuinig, degelijk. Blij mee.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • degelijk

Minpunten

• inbouwinstructie vergt studie

Maartje 11-02-2018

Mooie, stille vaatwasser met luxe uitstraling!

Mooie, stille vaatwasser met luxe uitstraling! Gaat automatisch uit na zijn programma. Heel prettig!
Leuk detail is de resttijd indicatie die op de vloer geprojecteerd is. Binnenverlichting is heel fijn.
Super droogresultaat en veel keus uit programma's.

Enige nadeel in service en voorbereiding van de aanschaf; Wanneer je deze volledig geïntegreerde vaatwasser koopt er geen bevestiging set bij geleverd zit. Terwijl dat bij volledig inbouw wel nodig is! Deze moet je apart bij Bosch zelf kopen. Dat stond nergens vermeld bij Coolblue of Bosch site zelf, dat is voor de klant toch wel prettig om van tevoren te weten. Had ons wat tijd en gedoe gescheeld bij Coolblue!

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Verschillende programmakeuzes
  • Restijdindicator
  • Binnenverlichting

Minpunten

• Zit geen bevestigingsset bij deze vaatwasser

pvanzet 08-02-2018

weinig omgeven lawaai
Speciaal voor ,,glas,,werk, prefecte droging

Beoordeling Bosch vaatwasser. 06-02-2018

Vaatwasser

Wij zijn 4 jaar geleden verhuisd en zijn toen opnieuw begonnen met nieuw witgoed. Wij hebben toen een wasautomaat en een warmtepompdroger gekocht. Deze bevallen zo goed, dat we weer bij Bosch terecht gekomen zijn.

• Energiezuinig
  • Positieve ervaringen met Bosch in het verleden.