Bosch SMV68PX01N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

De klusser 14-03-2018

Schone vaat

Het is een mooi en volgens de specificaties zuinige vaatwasser. Er zitten leuke snufjes en gadgets op waar ik wel van houd. Het belangrijkste is de vaat is mooi schoon en droog. Let op als je niet heel handig bent laat de vaatwasser inbouwen door een professional, het is geen Ikea kastje. Mijn terugkoppeling aan Bosch kijk nog eens goed naar het product en inbouw en probeer dat gebruikersvriendelijker te maken.

Pluspunten

• Schone droge vaat
  • Zuinig volgens specificaties
  • Leuk gadgets

Minpunten

• Inbouw teveel verschillende gereedschappen nodig
  • Vereenvoudig gebruikersinteractie
  • Inbouw kan veel simpeler
  • Toch wel een behoorlijke prijs

van Vliet 09-03-2018

zeer goede sevice

prima vaatwasser zit alles op wat je nodig hebt droogt goed tijd index zeer prettig en wast goed schoon

Pluspunten

• droogt goed
  • heeft licht naar binnen toe
  • en wast schoon ook op korte programmas

Milka 02-07-2017

Maakt snel en gemakkelijk schoon en droog!

Dankzij nieuwe technologie maakt deze vaatwasser vat heel goed schoon en droog.
Zelfs plastic schaaltjes worden perfect droog.

Hanny 18-04-2018

Altijd een schone en droge vaat!

Wij hebben ons laten overtuigen door de goede reviews op deze pagina. Het is echt een fantastische vaatwasser, altijd een schone, droge en streeploze vaat. De binnenverlichting is een luxe maar reuze handig. En omdat wij een open keuken hebben is het meer dan prettig dat hij nagenoeg geen geluid maakt en zo leuk dat je op de vloer kunt zien hoe lang het programma nog draait. Deze vaatwasser 13 maart gekocht en nog geen dag spijt gehad.

Pluspunten

• binnenverlichting
  • streeploze en droge vaat
  • geluidsarm

Guido 16-04-2018

prima vaatwasser

Ik heb de machine nu twee weken. De ervaringen zijn goed. Vergeleken met mijn vorige (een Miele die 17 is geworden) kan ik zeggen dat de vaat er schoner en droger uitkomt. Bij sommige plastic IKEA-bordjes niet kurkdroog, overigens maar ben niet ontevreden. Veel ruimte in de machine. Handig is het display op de vloer van je keuken waar je kunt zien hoe lang de vaat nog moet. Ook de lamp binnenin is een luxe waar ik nog niet aan gewend was. Geen spijt dus van deze aankoop.

daniel 12-04-2018

zeer stil en handige gadgets

heel stil en handige gadgets zoals tijdsaanduiding op de vloer handige tools voor inpakken super machine

Pluspunten

• zeer stil
  • handige tools voor inpakken

Fam. Broersma 08-04-2018

inbouw vaatwasser

Wij hebben het product nu een aantal weken in gebruik en zijn er zeer content mee.
Vaatwasser hoor je helemaal niet als hij draait en dat is wel zo prettig in een open keuken.
Vaat is super schoon en droog en de mogelijkheden zijn ook enorm.
Tot op heden een top aankoop.

Leo R. B 28-03-2018

Prima inbouw afwasautomaat

Uitstekende afwasautomaat, wij gebruiken vooral het stille programma s 'nachts en anders het eco programma. Hij is zeer stil gemakkelijke time delay en de resultaten zijn uitstekend. Ook de extra vuile vaat komt er glanzend en schoon uit. Wij hebben hem naar volle tevredenheid nu ruim 3 weken in gebruik. Gekocht en gratis geplaatst naar volle tevredenheid bij BCC-plaza

Pluspunten

• Aangekoekte vaat wordt goed schoon
  • Bijzonder stil in onze open keuken

Minpunten

• eco programma's nemen wel veel tijd
  • Bestek-lade apart bij te bestellen

Jan058 28-03-2018

Stille vaatwasser

Was op zoek naar nieuwe vaatwasser. Moest een stille zijn. Dus 42Db of minder. Dat is deze. Tot nu toe erg tevreden

Pluspunten

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ine Garcia 24-03-2018

Rest tijd van afwasmachine zichtbaar op vloer

De eerste keer gebruikt mooi schoon en droog en weinig geluid zo mooi de resttijd op vloer dus
hoef je de deur NIET open TE doen om TE kijken.
Was een Miele gewend Maar Deze Doet beslist Daar NIET voor onder.
DUs veel verschil in prijs in aankoop dus een zeer goede Koop

Pluspunten

• Resttijd op vloer
  • Weinig geluid

A. in 't Veld 19-03-2018

Bosch afwasautomaat SMV68PX01N

Veel handige en economische programma's en een uitstekende beoordeling door Consumentenbond.
Is ook relatief goedkoper dan concurrenten in zelfde kwaliteitsklasse.

Pluspunten

• veel programmas
  • Lichtvenster op vloer
  • Concurrerende prijs
  • Zuinig in gebruik

Jouke W 18-03-2018

Een fanatastisch drogende vaatwasser.

Ter vervanging van de oude deze nieuwe gekocht met Zeoilith omdat dat beter zou drogen volgens de verkoper.
En daar heeft hij niets aan gelogen. De machine droogt echt super goed ook pap flessen/plastic word er helemaal droog van, zelfs de onderrandjes van beker zijn veelal helemaal droog.

Bij de vaatwasser zit een wijn glazenrekje (verkoper vertelde ons voor de papflessen, wat ons wel aansprak) dat iets wat overbodig is als je het mij vraagt er zitten ook diverse beugeltjes in om extra wijnglazen in te zetten, dus als je non-stop wijn drinkt is deze vaatwasser ook echt een goede keuze 😊

In de onderste mand kan je ook heel gemakkelijk de bordenhouders plat leggen om je pannen makkelijk te plaatsen. (en een beugeltje uitklappen voor extra wijnglazen)

Tevens zitten er diverse programma's op voor extra hygiënische extra schoon etc maar die heb ik nog niet gebruikt want gewoon op de ECO+Extra droog stand heeft deze vaatwasser de afgelopen 2 maanden alles schoon en helemaal droog gekregen.

Daarnaast vind ik het projecteren van de restende tijd op de grond een handige gadget, en ziet de vaat er net iets mooier uit door de interne verlichting :-P

De bediening gaat jammer genoeg via aanraak toetsen wat er mooi uitziet maar het bediengemak iets te nadelen komt, mijn voorkeur zou toch naar druktoetsen gaan.
Maar dat weegt niet op tegen de super goede droog kwaliteit van deze vaatwasser.
Schoonmaken doet hij ook uitstekend maar dat is voor een A merk vaatwasser volgens mij wel het minste wat je mag verwachten.

Pluspunten

• Drogen
  • Tijd projectie
  • Was resultaat
  • Installatie

Minpunten

• Bediening toetsen
  • Glazen rekje is niet voor de papfles

AST 17-03-2018

Prima zelf te installeren

Wij zijn geen klussers. Ondanks dat gegeven ging het zelf plaatsen en aansluiten vlot.
Ook de montage van het front ging makkelijk.
Door het zelf doen bespaart dat zo'n € 75,-

Pluspunten

• Inwendige verlichting
  • Glijders voor een besteklade zijn al gemonteerd
  • onze vorige Bosch vaatwasser heeft 22 jaar gewerkt

Bas 17-03-2018

Prims!

Wast de vaat keurig schoon, ook in eco stand. Ook na het wassen alles goed droog, ook het plastic. Heel sporadisch blijft er wel eens wat water ergens op liggen, een kommetje met een diepe voet bijvoorbeeld.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Lampje schijnt op vloer met duur van programma.
  • Droogt goed, ook plastic
  • Droogt goed, ook plastic

Patrick 14-03-2018

Fluisterstille vaatwasser

Zeer goede vaatwasser, die ook echt plastic goed droogt. Alles is heel schoon en komt er kurkdroog uit. Heel stil en energiezuinig apparaat.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Projectiescherm

Marcel 14-03-2018

superstil en zeer goede wasresultaten

Na ruim 14 jaar iedere dag gedraaid te hebben heeft onze oude Bosch vaatwasser de handdoek in de ring gegooid. Daarom direct weer zo,n fijne en degelijke machine gekocht.

• zuinig met stroom
  • zuinig met water

Rene velker 12-03-2018

vaatwasser Bosch smv68px01n

we hebben deze vaatwasser uitgekozen ,uit een lange zoektocht onder 7 andere modellen . wij vinden het heel belangrijk dat alle vaat natuurlijk schoon is maar zeker helemaal droog is ,en niet dat we alles moeten na drogen. ook niet belangrijk is het stroom verbruik . Deze vaatwasser was net iets boven ons budget maar dat verdienen we weer terug in het energie verbruik en water verbruik. Heb nu al een paar keer gebruikt en alles is kurkdroog en schoon top. Ook een leuk detail is de verlichting in de machine en op de grond hoe lang de machine nog bezig is. Iets minder vindt ik voor de wijn glazen het mee geleverde rek neemt veel ruimte inbelslag , maar dat is mijn mening . voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• alles droog
  • verlichting binnen en buiten.
  • veel ruimte
  • verplaats bare bestekbak

Minpunten

• prijs echte Nederlander hé

Leon 10-03-2018

Lampje dat op de vloer schijnt is handig.

Oude vaatwasser was gewoon aan vervanging toe en dit leek me de beste keuze. Recensies waren lovend, zuinig en droogresultaat uitstekend. Ik hoop er nog lang van te genieten.

Leon 10-03-2018

Lampje dat op de vloer schijnt is handig.

Danny 10-03-2018

Stille vaatwasser met een aantal handige opties

Ik heb deze vaatwasser gekocht door de goede prijs/kwaliteit verhouding. Een volledige vaatwasser met de nieuwste opties voor toch een redelijke prijs..

• Met wijnglashouder
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Moest hem zelf installeren