Siemens iQ500 SN657X01PN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

De Siemens iQ500 SN657X01PN is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Best Getest. Dat mooie predicaat heeft de inbouwvaatwasser onder meer verdiend vanwege zijn zuinige, duurzame en stille iQdrive-motor. Dat de vaatwasser zo energiezuinig is, heeft ook te maken met het Zeolith-droogsysteem. Het mineraal zeoliet zorgt ervoor dat je vaat sneller en energiezuiniger droogt. Of neem de AquaSensor. Deze sensor meet de vuilgraad van het spoelwater en past de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water vervolgens automatisch aan. Naast energiezuinig is de Siemens iQ500 SN657X01PN ook enorm gebruiksvriendelijk. Dat merk je bijvoorbeeld aan de flexibel in te delen VarioFlex-korven.

Bart 16-09-2020

Niet leverbaar, montage pas over 3 weken

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Dit product is niet leverbaar, terwijl het op de website als "op voorraad" staat. Na akkoord met een alternatief model, blijkt vervolgens dat de monteur pas over 3 weken tijd heeft. Als ik de klantenservice daarop aanspreek, krijg ik een grote mond. Voor mij nooit meer Bemmel & Kroon!

Timo 06-01-2020

Schoon & prettige indeling

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De vaatwasser krijgt de vaat goed schoon en daarnaast goed droog. De indeling is erg prettig waardoor je veel en een diverse vaat prima kwijt kunt. De tijdsweergave op de keukenvloer is gewoon gaaf en leuk om erbij te hebben. De vaatwasser heeft vele standen en het advies is om je hier wil in te lezen. Je zult vast niet alle standen nodig hebben, maar eenmaal mee bekend bieden ze zeker een uitkomst. Qua bediening wordt gebruik gemaakt van tiptoetsen. Belangrijk om te weten is dat je deze minimaal een hele seconde moet aanraken voor een optimale werking van de toetsen.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droge vaat
  • Indeling
  • Vele standen

Jaap 01-03-2018

Praktische en stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Fijn en handig in gebruik. Duidelijk programma en er is genoeg ruimte. Fijn dat het lampje op de grond schijnt, zo zie je precies waar de vaatwasser op dat moment mee bezig is en hoe lang het nog duurt.

Pluspunten

• Stil
  • Informatie lampje
  • Duidelijk programma

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

floresca 08-08-2017

Wat een genot!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Wat een verschil met onze oude vaatwasser van Miele...: veel stiller; zuiniger en aan te passen aan de soort vaat! Erg blij mee :)

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • vaat goed schoon

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sanda 21-07-2017

Goede resultaten

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser, werkt heel goed en het is heel stil. Het is een aanrader!

Ries 21-07-2017

Vaatwasser 657X01

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De vaatwasser is inmiddels een aantal keer gebruikt en ik moet zeggen...wat een verschil met de vorige.
Toen ik 'm aanzette, viel meteen op dat er een lampje op de vloer wordt weergegeven met de resterende tijd. Erg handig!
Daarnaast vroeg ik mij af de vaatwasser wel begonnen was, omdat het apparaat nauwelijks geluid maakte. Zo stil
De rekjes rollen heel soepel over de geleiders. (Dat is namelijk echt wel anders bij andere merken)
Dus dit is een aanrader voor iedere keuken.

Pluspunten

• Stil
  • Handige display op de vloer geprojecteerd
  • Zuining
  • Luxe uitstraling
  • Makkelijk in gebruik te nemen

Floor Dijk 05-07-2017

Wat een heerlijke vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Hij is supersnel, maakt goed schoon en alles komt er droog uit, zelfs de plastic bekertjes en borden en tupperware bakjes hoef ik niet meer af te drogen!

Pluspunten

• droogt goed
  • wast goed

Sieens Vaatwasser 28-06-2017

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Nieuwste vaatwasser gekocht ziet er super mooi en strak uit. En het belangrijkste de vaat komt er schoon en super droog uit.
De oude vaatwasser, ook van siemens kan hier niet aan tippen.

Hugen 18-05-2017

De perfecte opvolger

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De ervaringen met de voorganger van deze machine waren dermate goed dat we na 10 jaar trouwe dienst zonder twijfelen weer voor een Siemens vaatwasser hebben gekozen. Het belangrijkste is uiteindelijk een schone glanzende vaat. En die hebben we in al die jaren gekregen.

Pluspunten

• Prima ervaringen met de voorganger
  • Prima afwasresultaat

Minpunten

• Voorganger had wat langer meegemogen