Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.nl.

Willem 28-07-2019

De inbouw vaatwasser was makkelijk in te bouwen.

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik deze vaatwasser nu drie weken,veel plezier ermee en de vaatwas komt er droog uit,ook het display wat schijnt op de grond is vrij handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Jannie 03-11-2019

bijna geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze vaatwasser van Siemens behoort tot de meest zuinige vaatwassers en is daarbij ook nog erg stil. De vaatwasser bevalt uitstekend. Wast goed schoon en de glazen komen er glanzend uit. zeer tevreden over dit apparaat.

Jeantist 28-10-2019

Prima machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze afwasmachine is met recht door de consumentenbond als beste
getest en op de 1e plaats geplaatst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nico 22-10-2019

Schoon, erg schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima vaatwasser! En in 20 minuten geïnstalleerd... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DSchneider 14-10-2019

Gewoon geweldig!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Nu ook al het kunststof droog gewoon geweldig en zeer stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frans 77 24-07-2019

fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik heb de machine nu drie keer gebruikt. De wasresultaten zijn werkelijk uitstekend. In vergelijking met onze vorige machine komen het bestek en het servies veel droger uit de machine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kees 71 21-07-2019

Duitse degelijkheid

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima kwaliteit net als de vorige die heeft 14jaar perfect dienst gedaan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 18-07-2019

stille kracht

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Wij hebben nu 6 afwas beurten gedaan met de machine , bevalt zeer goed en de afwas is veel droger dan onze vorige machine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Berends 13-07-2019

Stille, krachtige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Sinds een paar weken in het bezit., voldoet perfect aan de verwachtingen, af en toe moet je in het begin van de aanschaf heel goed luisteren of hij wel aanstaat. Maar door de proces indicatie op de vloer zie dat hij wel werkt.

Willem86 08-07-2019

Nieuwe inbouwvaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ruim twee weken draait nu onze nieuwe vaatwasser, het was wel even wennen aan de nieuwe korven. het platte vak linksboven hebben we nog niet gebruikt, en waarom de bestekbak een variabele bodemhoogte heeft is ook niet helemaal duidelijk. Wasresultaten zijn goed.
Vaat is mooi droog.
Programmeren van aanvangstijd vergt enige gewenning, de plus knop reageert iets traag en doet maar kleine stapjes.
We hebben hem zelf ingebouwd maar dat doe ik niet nogmaals. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Onze vaatwasser Siemens 21-06-2019

Onze nieuwe Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De afwas kwam er heerlijk droog en glanzend uit. De Siemens is zeer geluidsarm. Wij zijn zeer tevreden. We hadden hiervoor ook een Siemens, die 18 jaar in onze keuken naar volle tevredenheid heeft gefunctioneerd.

Gerard16 19-06-2019

Effe wennen!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Nu een paar weken in gebruik en een openbaring. Doet wat je van een vaatwasser mag verwachten. Raad aan alle programma's uit te testen, dan weet je welk programma het beste je past.

Ft1975 17-06-2019

Super vaatwasser, niets voor niets beste koop

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Super blij mee, wasresultaat en droging vaat bovengemiddeld. Tot nu toe de beste vaatwasser. Deze heeft veel programma's, aparte glas, Zeoliet voor super drogen vaat ook plastic. Superzuinig, stil en projectie tijd. Echt een beste koop. Ook via bcc extra garantie 7 jaar afgenomen.

Nico B 03-06-2019

echt makkelijk in te bouwen....

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prachtige vaatwasser, eenvoudig in gebruik, zuinig en stil. Oude vaatwasser begaf het, nieuwe Siemens ingebouwd in 30 min. Plug & play…

Jeantist 31-05-2019

Nr. 1 bij de consumentenbond

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Gekocht en zeer tevreden. Bewust gekozen voor een SIEMENS. Prima machine en de nr. 1 van de consumentenbond. De vorige vaatwasser, natuurlijk van Siemens, gebruikte ik 18 jaar zonder problemen.

Dennis1966 26-05-2019

Geweldig schoon, droog en stil !

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik heb deze vaatwasser gekocht ter vervanging van een 14 jaar oude vaatwasser ook een Siemens maar het verbaasde mij hoe nog schoner en droger deze machine de vaat doet.

Mary 22 22-05-2019

Een top machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Net een week mijn nieuwe vaatwasser en die doet wat hij beloofd, mijn vaat komt er perfect schoon en goed droog uit, glas mooi glanzend en droog, ruimte zat in deze vaatwasser, en waar ik heel blij mee ben is dat ik hem nauwelijks hoor als hij draait, het verloop van programma is goed te volgen, de ruimte makkelijk anders in te delen, de rekken zijn stevig/solide en veel keuze in programma's, kortom heel blij dat ik voor deze gekozen heb!!!

Truus10 13-05-2019

Zoals altijd betrouwbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Heb al jaren Siemens producten. Vaatwasser was aan vervanging toe. Oude van 16 jaar. Nieuwe overtreft verwachtingen. Schonere vaat en veel droger wat ik als erg prettig ervaar.

LeoB 03-05-2019

Goede en stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze machine sinds een week in huis, eenvoudig te installeren, wast de vaat goed, is stil en droogt erg goed.