Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.nl.

De Siemens iQ500 SN657X01PN is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Best Getest. Dat mooie predicaat heeft de inbouwvaatwasser onder meer verdiend vanwege zijn zuinige, duurzame en stille iQdrive-motor. Dat de vaatwasser zo energiezuinig is, heeft ook te maken met het Zeolith-droogsysteem. Het mineraal zeoliet zorgt ervoor dat je vaat sneller en energiezuiniger droogt. Of neem de AquaSensor. Deze sensor meet de vuilgraad van het spoelwater en past de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water vervolgens automatisch aan. Naast energiezuinig is de Siemens iQ500 SN657X01PN ook enorm gebruiksvriendelijk. Dat merk je bijvoorbeeld aan de flexibel in te delen VarioFlex-korven.

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Willem 28-07-2019

De inbouw vaatwasser was makkelijk in te bouwen.

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik deze vaatwasser nu drie weken,veel plezier ermee en de vaatwas komt er droog uit,ook het display wat schijnt op de grond is vrij handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jochem 17-06-2020

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De machine bevalt erg goed hij is erg stil doen hem soms per ongeluk open omdat we niet horen dat hij nog draait.
De afwas is erg schoon en droog.
Keuze uit voldoende programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Houweling 14-06-2020

Geweldige vaarwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Geweldige vaatwasser, geeft gewoon een schone vaat na iedere keer.
Voldoende keuze optie's voor verschillende vaatwas programma's. Handige indeling wat betreft boven en onder korfladen. Ook vinden wij handig en prettig dat de machine aangeeft als het filter schoon gemaakt moet worden en tevens speciaal programma voor de maandelijke schoonmaak beurt.
Kort om wij zijn zeer tevreden met en over Siemens vaatwasser, na verschillende andere merken gehad te hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rappie 13-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima apparaat, goed resultaat qua reinigen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Youp 06-06-2020

Schitterende prestaties

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Na veel verschillende vaatwassers met elkaar te hebben vergeleken is de keuze gevallen op deze alleskunner. Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het 14 jaar uitstekend gedaan maar omdat wij nu ook aan het miljeu willen bijdragen een nieuwe laten bezorgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-06-2020

Functioneel en zuinig in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze Siemens iQ500 vaatwasser heeft heel veel programma's, maar start standaard in de Eco modus op, indien je een ander programma wenst dan moet je actief een keuze maken. Dat deze Siemens iQ500 vaatwasser heel erg stil is kan ik niet zeggen, ik hoor deze meer dan onze 12 jaar oude Siemens wasmachine. Ik vermoed dat de actieve droger met blowerfunctie hoor, dat is jammer. Maar verder een top product en erg zuinig in gebruik, zowel het stroom- en waterverbruik is veel minder! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-05-2020

fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

we moeten er nog aan wennen , maar een super fijne afwasmachine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 19-04-2020

Super kwaliteit machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Helemaal gelukkig met de opvolger van onze vorige Siemens vaatwasser.
Nog luxer en voorzien van de modernste techniek. Tijdsverloop zichtbaar op de vloer. Geweldig mooi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stille schoonmaker 02-04-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Vaatwasser werkt stil en erg goed. Zelfs aanslag thee en koffie mokken is weg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap 31-03-2020

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Goed reinigende vaatwasser met zeer goede droogresultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jannie 26-03-2020

Bijna geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

We zijn blij met onze nieuwe vaatwasser. Hij wast schoon en maakt nauwelijks geluid. Verder is er ruime keuze uit verschillende programma's en is de korf in hoogte verstelbaar. Kortom een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sicco Wiersma 25-03-2020

Siemens IQ500 vaatwasser doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima vaatwasser die doet wat hij moet doen. Schoonmaak resultaat is meer dan prima en metname de doorlooptijd van de programma's is zeer okay (zeker als je na het verbruik van energie & water kijkt). Kan hem dus zeker aanbevelen, geen overdreven poespas gewoon een machine die doet wat hij moet doen met een strak design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frans 22-03-2020

Topper!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Het is echt een top vaatwasser. De vaat wordt echt superschoon, hij droogt erg goed en hij is ook nog eens geruisloos. Alleen het instellen van de timer had eenvoudiger gekund. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jos1 19-03-2020

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze vaatwasser bevalt uitstekend; lekker stil, goede indeling, veel programma's maar wij gebruiken meestal de ECO-stand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annemiek 05-03-2020

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze vaatwasser doet zijn werk uitstekend, goed schoon en droog! Bedieningspaneel fraai en handig. Klein minpuntje: de inklapbare rekjes in onderste lade blijven niet goed op hun plek zitten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-03-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

We hebben de vaatwasser nu 5 mnd, na wat aanloop moeilijkheden die door siemens goed zijn aangepakt en verholpen zijn weer zeer tevreden over deze vaarwasser.
Vele mogelijkheden mbt. programma's , ruime indeling, de vaat komt er erg droog uit maar het belangrijkste waarom we voor dit model hebben gekozen is de stilte en dit maakt hij absoluut waar. Soms hoor je hem wel maar heel ver op de achtergrond. Het was voor ons de juiste investering.
Wij raden hem dus echt aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 06-02-2020

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Met deze vaatwasser in huis is afwassen een feest, met de vele keuze mogelijkheden qua programma's is je vaat prachtig schoon. Ik zou niets anders meer willen, ik ben echt 100% tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theun 27-01-2020

Een blinkende vaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze afwasmachine kwam als No. 1 uit de test van de consumentenbond. Om deze reden heb ik deze machine aangeschaft.
Uit ervaring begrijp ik nu de waardering van de consumentenbond.
Telkens een blinkende vaat en daar gaat het toch om. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert 09-01-2020

De ideale vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze vaatwasser voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen. Makkelijk en flexibel in te delen en hij levert de vaat altijd schoon en droog af.