Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.nl.

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Blije gebruiker 03-03-2019

Stil, schoon en droog!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

In vergelijking met onze vorige vaatwasser een grote verbetering, tijdens gebruik (ook op standaard programma) mooi stil, vaat komt schoon en droog uit vaatwasser.

Avbuul 26-02-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ziet er ingewikkeld uit maar werking is super eenvoudig. Tijdsaanduiding op de grond via projectie waardoor je weet wanneer het programma is afgelopen. In ECO al heel stil maar in de aparte stille stand hoor je helemaal niks.

MvB01 25-02-2019

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

vaatwasser vorige maand gekocht en ingebruik genomen.
mooie machine met fijne en duidelijke bediening.
voordeel is de projectie op de vloer wat de machine aan het doen is en wat de resterende tijd nog is.

Anoniem 16-02-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik heb deze machine nu een week in huis en de vaat komt er nu zoooo super schoon en blinkend uit en ook nog uit een machine die je nauwelijks kan horen, terwijl hij volop in werking is, kortom een uitmuntend machine, wij zijn zeeeer tevreden!!!!

Anoniem 12-02-2019

geweldige machine hoop programmas

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

2 weken geleden gekocht, bovenverwachting mooi apparaat doet waar die is voor gemaakt,
hoop programmas,droogt zeer goed, ben er zeer tevreden mee.

Hans200964 04-02-2019

Kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Sinds twee weken in huis. Zelf aangesloten. Stil en goed. De vaatwasser maakt de vaat goed schoon is stil en er zijn veel opties. Deze vaatwasser doet waar hij voor gekocht is. Dat alles voor een goed prijs.

Riesk 28-01-2019

Zeer stil!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Gekozen voor de Siemens met zeoliet functie. Siemens staat goed bekend in keuken apparatuur, vaatwasser is zeer stil, ziet er mooi uit en werkt makkelijk. Veel functies en mogelijkheden qua vaatwas programma's.

Anoniem 24-01-2019

Weer een prima afwasser in huis

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Mijn vorige Siemens ging na bijna 15 jaar kapot, dus het eeuwige leven hebben Siemens vaatwassers niet. Maar toch alle vertrouwen in de kwaliteit daar de vaatwasser hiervoor nooit kapot ging.
Het is wennen, die gewijzigde indeling. Vooral dat de bestekmand nu niet meer vooraan staat. Maar over een paar weken weet ik niet beter ....

Andreamj 04-01-2019

Super machine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Apparaat in oktober gekocht en ben super tevreden! Had ik veel eerder moeten doen! Machine was goed schoon en droogt geweldig. Ook keuze uit veel programma’s en eenvoudige bediening.

Marianne Veenhoven 20-12-2018

Schoon Stil en Droog

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

1 week geleden gekocht. Is stil wast goed schoon en het komt er super droog uit. Veel variatiemogelijkheden qua afwas...klein kort halve vaat extra schoon etc...zo handig! En lekker warm aan de bovenkant van het aanrecht...de poes vindt het zalig om op het aanrecht te liggen als de vaatwasser draait. Everybody happy!

RPvaatwasser 19-11-2018

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik heb de vaatwasser een maand in bezit en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de stilheid van de machine. Alles is perfect droog.

Mary van der 04-11-2018

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze afwasmachine is 14 dagen geleden aangeschaft. De afwas is schoon en droog als de machine geopend wordt. Wasmogelijkheden zijn top.

Bert99 22-10-2018

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik heb deze vaatwasser gekocht als vervanger van mijn oude Siemens vaatwasser. Over de nieuwe ben ik minstens zo tevreden. Met name de uitgebreide programmamogelijkheden zijn erg handig en gebruik ik ook.

Bert van Rinsum 13-10-2018

Straatvechter

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Vervanging van onze 16 jaar oude Siemens vaatwasser, vraag mij dat over 16 jaar dan kan ik deze vaatwasser beoordelen. Onze 16 jaar oude vaatwasser heeft het met enkele reparaties uitstekend gedaan. Hopende dat de nieuwe vaatwasser er ook zo over denkt.

B Bakker 07-10-2018

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Nu ruim twee weken in bezit. Het apparaat is fluisterstil en doet precies wat ik er van verwacht had. Zeer prettig is de resterende tijd die op de vloer geprojecteerd wordt.

Caro64 13-09-2018

Dream - Clean machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Vuile vaat wordt schoon, glanzend en droog. In een open keuken en nauwelijks hoorbaar, Heerlijke vaatwasser om te gebruiken.

Yankee 08-09-2018

Perfect schone vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Apparaat doet exact wat je ervan verwacht. Schone vaat, perfect droog en m.n. de uitgestelde start gebruiken we veel. Draait ie lekker 's-nachts en doordat hij nagenoeg geluidloos is, geen last van.

Lennekemuws 22-08-2018

Top vaatwasser!!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Super vaatwasser! Veel verschillende functies (Of we ze allemaal gaan gebruiken is de vraag) maar voor ieder wat wils! Glazen komen er schoon en perfect droog uit. Zelfs plastic bakjes/schaaltjes zonder waterdruppels meteen droog. Ideaal!

JacB 16-08-2018

Geweldig stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasser, reinigt en droogt uitstekend.
Goede vakverdeling, bovenste lade gemakkelijk in hoogte in te stellen.