Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Wimpy 12-02-2018

Fijne vaatwasser met luxe uitstraling

Deze vaatwasser enkele weken in gebruik en heel blij mee. Vooral het lage geluidsniveau is heel prettig. Het op de vloer geprojecteerde procesverloop is heel handig. Er is veel keuze in afwasprogramma's waardoor de afwas altijd schoon de machine uit komt.

janseng70 10-02-2018

Zuinig en droogt geweldig

Ben zeer tevreden over het resultaat van de afwas. Vooral het drogen gaat geweldig goed. Zelfs met plastic bakjes en bekertjes. Aanrader!

Riejet 02-02-2018

Prima vaatwasser, makkelijk in de bediening

Sinds 2 weken in bezit van deze vaatwasser, nog nooit zo blij geweest met een vaatwasser!!Deze wast prachtig schoon, makkelijk programma met keuze voor wasprogramma, extra drogen, etc. Ook de timerknop is super simpel te bedienen. Qua geluid is de vaatwasser ook stil. Kortom, erg blij mee. Een grappig detail is de weergave op de vloer, wat je ook uit kunt zetten.

woman1408 28-01-2018

Fantastische vaatwasser

Sinds een week heb ik de vaatwasser in gebruik en ben er heel erg tevreden over. Wast super schoon, droogt heel erg goed en is geruisloos. Wat ik heel handig vind is dat er op de vloer te zien is waar de vaatwasser op dat moment mee bezig is en wanneer het programma klaar is.

Joost05 20-01-2018

Schoon en droog

December 2017 aangeschaft.
Is mijn 2e Siemens vaatwasser.
In tegenstelling tot mijn vorige vaatwasmachine komt de vaat er kurkdroog uit.
Prima!
Tevens handige indeling.

HansK 07-01-2018

Zuinig, handige indeling en stil

Wij zochten een vaatwasser die een handige indeling had en verder zuinig en stil was. Dit model kwam als beste uit de test. Ik heb hem zelf geïnstalleerd en dankzij de goede beschrijving bleek dat geen probleem. Na de eerste wasbeurten zijn we zeer tevreden met deze vaatwasser.

Rianne 1951 05-01-2018

Is ok!

Vandaag een week in ons bezit, bevalt tot nog toe prima.
Handig dat voor op de vloer de tijd wordt aangegeven wanneer de vaat klaar is.

eaglesbuddha 28-12-2017

Zeer makkelijk in gebruik

De afwasmachine her je niet als deze aanstaat.
De afwas komt er perfect droog uit zonder watervlekjes

Jeanny1234 24-12-2017

geweldig apparaat.

We hebben dit apparaat vorige week gekocht. Wat een luxe. Heel mooi apparaat.
Zeer gebruiksvriendelijk. Eenvoudig in gebruik.

ristretto 22-12-2017

Topper

Heb deze machine gekocht vanwege A+++. Gebruik aldoor het ecoprogramma. Duurt weliswaar lang, maar s nachts maakt dat niet uit. Bovendien is deze machine muisstil. Vaat is schoon en kurkdroog. Zelfs kunststof komt er nagenoeg droog uit. Uitruimen is dus steeds een feestje. Erg blij met deze machine.

Janblinkgraag 10-12-2017

Gevonden !

Na zorgvuldig onderzoek naar stille vaatwasser , met veel mogelijkheden voor ons kleine huishouden, uitgekomen op deze Siemens.
Nu bijna alle programma’s geprobeerd. En de wens is uitgekomen: superkort, als je zou willen, voor kleine afwas, en het verstandige Eco prgrammma komt automatisch als eerste keuze. Was eerst bang dat ie kleiner zou zijn dan de vorige, maar er past ook in deze, een heleboel in. En het voordeel is dat spoelen vooraf echt niet nodig is.
Ook dacht ik, dat vanwege alle electronica de bediening gedoe zou geven, maar valt ook mee. Toetsenbord wijst de weg met de gebruiksaanwijzing.
Blij mee ! Alleen het lichtje wat schijnt op de vloer had deze maand wel rood mogen zijn ipv blauw :)

Jakobus 30-11-2017

Zuinig apparaat

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Veel wasprogramma’s. Standaard voor 0,8 kwh het ecoprogramma. Droogt goed.

Fam B17 30-11-2017

Veel mogelijkheden

Apparaat 3 dagen geleden in gebruik genomen, functioneert goed, is stuk stiller dan voorganger.
Nog wennen aan lange programmaduur.

marlies11 28-11-2017

heerlijk schoon en zuinig, geen droog plastic

Hele fijn, mooie machine en hij wast goed en schoon. Het unieke verkoop punt dat al het plastic er kurkdroog uitkomt, is helaas een fabeltje. Niet bij de eco stand in ieder geval. Grappig detail is de lichtshow op de vloer die laat zien waar de machine mee bezig is en wat de resterende tijd is. Verder is machine stil behalve bij het snelle programma

Heppie 12-11-2017

De stille kracht van Siemens

Een geweldig wasresultaat dat zich in alle stilte achter ons vertrouwde kastfrontje voltrekt. Handig te installeren en bijzonder prettig in gebruik. Blij met de keus voor een bestekmandje i.p.v. een besteklade vanwege ruimte en het resultaat.

Brutus 14-10-2017

Schoon en droog

Speciaal voor deze vaatwasser gekozen vanwege de zeer goede droogprestatie.
4 sterren gegeven omdat 5 sterren zou betekenen dat er niets meer te verbeteren zou zijn. En dat is niet het geval. De tijdsduur van het ecoprogramma zou korter kunnen en standaard zou bij de machine een afdeklijst (SZ73005) bijgeleverd moeten worden.
Verder ben ik wel heel tevreden over deze vaatwasser.

Joviaal 13-10-2017

Zeer geluidarm

Een maand lang elke dag de vaatwasser op diverse programma's uitgeprobeerd.
Wasresultaten zijn goed, maar de belofte dat ook plastic voorwerpen goed worden gedroogd, wordt niet geheel waargemaakt. Ook niet met de speciale extra droog instelling. Het meest tevreden zijn wij over het lage geluidniveau.

DeniseP 21-08-2017

expensive and generally disappointing performace

We bought this dishwasher following the advice of the Consumentenbond, which regards it as the best choice. It was very expensive, and its performance is rather disappointing. Its space is more limited than our previous dishwasher (of a different brand) which performed very well for 10 years. Also, dishes must be very carefully stacked as even limited contact has meant that dishes, especially bowls, and pots come out dirty, a problem we never had with our old dishwasher. On the positive side, it is very quiet and the timer light on the floor is useful.

floresca 08-08-2017

Wat een genot!

Wat een verschil met onze oude vaatwasser van Miele...: veel stiller; zuiniger en aan te passen aan de soort vaat! Erg blij mee :)

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • vaat goed schoon

Minpunten

• nog niet ontdekt