Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.nl.

De Siemens iQ500 SN657X01PN is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Best Getest. Dat mooie predicaat heeft de inbouwvaatwasser onder meer verdiend vanwege zijn zuinige, duurzame en stille iQdrive-motor. Dat de vaatwasser zo energiezuinig is, heeft ook te maken met het Zeolith-droogsysteem. Het mineraal zeoliet zorgt ervoor dat je vaat sneller en energiezuiniger droogt. Of neem de AquaSensor. Deze sensor meet de vuilgraad van het spoelwater en past de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water vervolgens automatisch aan. Naast energiezuinig is de Siemens iQ500 SN657X01PN ook enorm gebruiksvriendelijk. Dat merk je bijvoorbeeld aan de flexibel in te delen VarioFlex-korven.

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Will 10-01-2021

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende reiniging en goede droging van de vaat.

Will 10-01-2021

Vaatwasser

Robert Hakkert 27-12-2020

Prima vaarwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser, redelijk stil, doet watie moet doen.

o.m.otto 21-11-2020

Super apparaat met geweldig schone en droge vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt uitstekend, ruime inhoud, geeft zelf aan wanneer machine gereinigd of glansspoelmiddel bijgevuld moet worden, vaat is altijd schoon en superdroog.

M. van Eupen 16-11-2020

Prima vaatwasser, tijd instellen omslachtig

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser, ruim bemeten, wast goed schoon en droogt mooi. Enig nadeel is de omslachtige manier om tot op de minuut nauwkeurig de uitgestelde starttijd te bepalen. Had ook prima per half uur of 15 min gekund en dan ben je er zo mee klaar

René P 11-11-2020

hele goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede vaatwasser die precies doet wat hij doen moet en meer. Veel handige programma's en dat alles heel stil

arthur 09-11-2020

fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima appraat, stil en goed, ook inruime en uitruinmen prima

HvdB 01-11-2020

Mijn afwaskoning

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] we hebben deze vaatwasser nu een half jaar ingebruik. Wat een verschil met onze vorige. Apparaat is erg stil wat prettig is. Ook is het apparaat ruim en heeft vele mogelijkheden tot inladen. We wilden graag een eindtijd indicatie. Deze machine projecteert de gehele
voortgang van de wasbeurt op de vloer, erg prettig. Bediening is eenvoudig en de resultaten zijn gewoon goed. Al met al erg tevreden over onze aankoop, zeker aan te bevelen!

HanOss 29-10-2020

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het prima. Maakt weinig geluid. Eco programma wat we gebruiken doet er wel lang over maar vanwege nachtelijke draaiuren weinig last van

Theo 25-10-2020

Beter....

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is heel wat beter, stiller en energie zuiniger als mijn oude machine.....
Hij maakt ongekend schoon en droogt als geen andere....
Installatie en inbouwen was makkelijk dankzij de duidelijke beschrijving bij de machine.
Ik ben er zeer te vreden over

Marjan1307 07-10-2020

Super schoon én droog

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inmiddels paar maanden in bezit. Heel tevreden over de vaatwasser. Niet alleen schoon maar ook heel droog, zelfs het plastic! Meer dan genoeg programma's en economisch qua indeling.

Anoniem 24-09-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel gebruikersgemak en de machine geeft alles netjes zelf aan.

Bart 16-09-2020

Niet leverbaar, montage pas over 3 weken

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Dit product is niet leverbaar, terwijl het op de website als "op voorraad" staat. Na akkoord met een alternatief model, blijkt vervolgens dat de monteur pas over 3 weken tijd heeft. Als ik de klantenservice daarop aanspreek, krijg ik een grote mond. Voor mij nooit meer Bemmel & Kroon!

Hans 02-09-2020

Doordachte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heeft alles in huis voor een streeploze vaat. Doet wat i moet doen! Ook op halve belading nog schone vaat!

Joseph 27-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil met de oude machine, stiller, schonere vaat en stralend glaswerk. Ook het laden van de machine is zeer doordacht.

JvanA 26-07-2020

Zoveel mogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze vaatwasmachine nu een paar maanden in huis en het is zó fijn om te kunnen kiezen uit de mogelijkheden die deze vaatwasmachine heeft! Telkens een schone vaat welk programma je ook kiest. We zijn hier heel blij mee. Een echte aanrader!

Phol 22-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt goed schoon. Gemakkelijk in de bediening. Meeste programma's nemen de tijd voor het wassen

Leo Bruinsma 19-07-2020

Als beste getest, dat zijn geen woorden maar daden

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende machine, goede was resultaten, perfecte droging!
Mijn advies is gebruik geen tabletten maar afzonderlijk zout wasmiddel en glansmiddel, en in verband met de afvoerbuizen regelmatig een hoge temperatuur.
Dit advies geldt overigens ook voor wasmachines

Mater 04-07-2020

Doet 't goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ie moet doen, maar we wassen wel altijd op intensief/70gr. Zeoliet droogt iets beter dan oude methode. Veel instelmogelijkheden.