Siemens iQ500 SN657X01PN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Henk57 01-04-2018

Geweldige vaatwasser

Een hele mooie en stille afwasmachine met een een fantastische was- en
droogresultaten. Indeling onderste korf vind ik (nog) niet helemaal handig.

woman1408 28-01-2018

Fantastische vaatwasser

Sinds een week heb ik de vaatwasser in gebruik en ben er heel erg tevreden over. Wast super schoon, droogt heel erg goed en is geruisloos. Wat ik heel handig vind is dat er op de vloer te zien is waar de vaatwasser op dat moment mee bezig is en wanneer het programma klaar is.

JacB 16-08-2018

Geweldig stille vaatwasser

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasser, reinigt en droogt uitstekend.
Goede vakverdeling, bovenste lade gemakkelijk in hoogte in te stellen.

LennekeDV 25-07-2018

Super vaatwasser

Mijn vorige vaatwasser was ook een Siemens en zocht een gelijkwaardige indeling en gebruik. Na veel keuzemogelijkheden deze gevonden. Veel handige rekjes en neerklapbare bordenhouders. Is zeer stil, doet de vaat uitstekend en droogt heel goed. Goede keuze aan verschillende programma's, gemakkelijk in te stellen en te bedienen. Ben super tevreden.

B Bakker 07-10-2018

Super vaatwasser

Nu ruim twee weken in bezit. Het apparaat is fluisterstil en doet precies wat ik er van verwacht had. Zeer prettig is de resterende tijd die op de vloer geprojecteerd wordt.

Caro64 13-09-2018

Dream - Clean machine

Vuile vaat wordt schoon, glanzend en droog. In een open keuken en nauwelijks hoorbaar, Heerlijke vaatwasser om te gebruiken.

Yankee 08-09-2018

Perfect schone vaat!

Apparaat doet exact wat je ervan verwacht. Schone vaat, perfect droog en m.n. de uitgestelde start gebruiken we veel. Draait ie lekker 's-nachts en doordat hij nagenoeg geluidloos is, geen last van.

Lennekemuws 22-08-2018

Top vaatwasser!!

Super vaatwasser! Veel verschillende functies (Of we ze allemaal gaan gebruiken is de vraag) maar voor ieder wat wils! Glazen komen er schoon en perfect droog uit. Zelfs plastic bakjes/schaaltjes zonder waterdruppels meteen droog. Ideaal!

FreHan3334 29-06-2018

moderne techniek en bedieningsgemak

Voldoed volledig, en meer, aan onze verwachtingen. Gezien onze ervaringen met een
Siemens wasmachine en droger heeft de vaatwasser ons niet teleurgesteld

jn610 15-06-2018

zeer tevreden

zeer tevreden over deze machine. wast goed schoon en droogt goed bij het eco programma. Mijn zoontje is trouwens helemaal weg van de resttijd projectie op de vloer. super handig.

henny67 03-06-2018

Stille krachtpatser

Heerlijk stille vaatwasser, die zeer goed schoonmaakt en alle vaat droog achterlaat. Een behoorlijke verbetering t.o.v. onze oude vaatwasser.

Winne 21-05-2018

Prima apparaat

Vorige maand gekocht. We zijn er zeer tevreden over. Het apparaat zorgt er zelfs voor dat plastic bakjes e.d. droog uit het apparaat komen. Het apparaat heeft veel verschillende programma's. T.o.v. onze vorige machine een stuk stiller.

Jaap en Yvonne 16-05-2018

Bijzonder goede was- en droogresultaten en stil

Deze maand de nieuwe Siemens vaatwasser aangeschaft. Ruime belading, stevige draadmanden en enigszins flexibele indeling.

Liesbeth1958 15-04-2018

Design

Mijn vorige vaatwasser was ook een Siemens,na 15 jaar heb ik dus weer voor een Siemens gekozen!
Geweldig degelijk en design apparaat,een aanrader...

Kees68 16-03-2018

Gewoon een hele goede vaatwasser

We hebben de vaatwasser nu 2 weken en hij bevalt prima, weinig geluid en dankzij de goede beschrijving voor het inbouwen heb ik er geen problemen mee gehad

Jaap 01-03-2018

Praktische en stille vaatwasser

Fijn en handig in gebruik. Duidelijk programma en er is genoeg ruimte. Fijn dat het lampje op de grond schijnt, zo zie je precies waar de vaatwasser op dat moment mee bezig is en hoe lang het nog duurt.

Pluspunten

• Informatie lampje
  • Duidelijk programma

Minpunten

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Wimpy 12-02-2018

Fijne vaatwasser met luxe uitstraling

Deze vaatwasser enkele weken in gebruik en heel blij mee. Vooral het lage geluidsniveau is heel prettig. Het op de vloer geprojecteerde procesverloop is heel handig. Er is veel keuze in afwasprogramma's waardoor de afwas altijd schoon de machine uit komt.

janseng70 10-02-2018

Zuinig en droogt geweldig

Ben zeer tevreden over het resultaat van de afwas. Vooral het drogen gaat geweldig goed. Zelfs met plastic bakjes en bekertjes. Aanrader!

Riejet 02-02-2018

Prima vaatwasser, makkelijk in de bediening

Sinds 2 weken in bezit van deze vaatwasser, nog nooit zo blij geweest met een vaatwasser!!Deze wast prachtig schoon, makkelijk programma met keuze voor wasprogramma, extra drogen, etc. Ook de timerknop is super simpel te bedienen. Qua geluid is de vaatwasser ook stil. Kortom, erg blij mee. Een grappig detail is de weergave op de vloer, wat je ook uit kunt zetten.