Siemens SN614X03AE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN614X03AE op Kieskeurig.nl.

7,6

Birsan 07-06-2021
  • Product jaar of meer in bezit

Makkelijk te bedienen en stille vatwasser

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

Mooi en goed afgewerkte vaatwasser , die werkt uitstekend. Makkelijk in gebruik en doet wat er verwacht wordt. In bezit bijna twee jaar

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Energie zuinig
  • Betaalbaar
  • Glanzende glazen

Albert 03-06-2021

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt goed alleen de pijltjes toets reageerden niet maar is netjes opgelost en gerepareerd.

Rudy 01-05-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik moest mijn oude vervangen en werd doodr de siemens monteur aangeraden om deze aan te schaffen. Nadat het geplaatst en geinstalleerd werd, zag ik hoe schoon de vaat eruit kwam en in een korte periode. Ik kies meestal de eco stand zodat het apparaat bepaald hoelang de vaat erin moet en voor hoeveel graden. Dankzij de variospeed wordt de tijd verminderd en komt je vaat er schoon en droog uit.

Fijne vaatwasser 22-02-2021

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser. Doet wat ie moet doen, zonder ingewikkelde programma's.

Raynoorden 17-02-2021

Heerlijke machine

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine, ik dacht dat Siemens alleen maar goed was in dect telefoons. De machine is stil (weinig DB), maakt heel goed schoon, max 1 uur wastijd, installatie peuleschil en goede ruimte indeling

Anoniem 05-05-2020

Vaat is goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser doet wat hij moet doen. Wat ik mis is dat je geen resterende tijd van het programma kunt zien, enkel een lampje op de grond dat hij bezig is. Verder prima.

Kookloor 06-06-2019

Na 3 weken sluit de deur niet, de vaat wordt niet gewassen

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

De keukenleverancier heeft deze uitgekozen omdat ik graag een kort programma wilde.
Helaas heeft het apparaat geen display waar je de tijd op kunt zien. had ik graag gewild. Verder omslachtige bediening als je extra droog zou willen kiezen.

MariaL 27-01-2019

Zeer schone vaat

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

Had kalkaanslag in een paar glazen, wilde al nieuwe kopen, was dan ook versteld dat het helemaal verdwenen was na de eerste afwasbeurt.

Ella 18-07-2018

Makkelijk te bedienen apparaat. Weinig geluid.

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

Voor mij is het in 40 jaar mijn eerste afwasautomaat en ik heb dus geen vergelijkmateriaal. Maar zou hem je al niet meer willen missen. Mijn vaat is nog nooit zo schoon geweest.

Pluspunten

• Glanzende glazen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Geen kort programma

tjitse13 13-05-2018

Dit is pas schoonmaken!

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

Zeer fijne afwasmachine. Werkt zeer goed en wast zeer schoon.
Het enige "probleem"is dat er geen tijd instelling mogelijk is.

erik 29-10-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

mooi en goed afgewerkte vaatwasser ,werkt uitstekend , geluidsarm meer dan voldoende keuze programma's energie klasse A+ ,gaat dus zuinig met water en energie om. mijn vorige vaatwasser was ook van siemens deze heeft ons nooit in de steek gelaten.

Pluspunten

• geluids arm
  • energie zuinig

Wartopia 14-07-2017

Stille vatwasser

Geschreven voor: Siemens SN614X03AE

Werkt erg goed, en is erg stil. Had eerst een Bosch en deze was ook goed maar veel duurder en maakte veel lawaai.

• Betaalbaar