Bosch Serie 4 SMV46CX05N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46CX05N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

De Bosch Serie 4 SMV46CX05N zorgt voor echt schone vaat. Deze inbouwvaatwasser reinigt met de HygiënePlus-functie namelijk op hoge temperatuur, zodat zelfs de meest vuile vaat toch goed schoon wordt. Sterker nog: 99 procent van de bacteriën wordt gedood. Als je een keertje haast hebt, schakel je natuurlijk de VarioSpeed-functie in. Hiermee verkort de vaatwasser de spoeltijd met maar liefst 50 procent. Fijne bijkomstigheid: dankzij de SilencePlus-inrichting en motorophanging is de vaatwasser extra stil met maar 46db. Het is maar goed dat je middels een rode ledspot op de vloer kunt zien of de vaatwasser nog bezig is.

Familie. Vd Ende 08-03-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Maakt de vaat super schoon. Meerdere wasprogramma's te kiezen . Lekker stil als de vaatwasser aan staat.

Pluspunten

• Stil
  • Meerdere wasprogramma's

Minpunten

• Bestekrekje kan maar op 1 plek

mariska 06-08-2019

Prima vaatwasser voor prima prijs!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Een vaatwasser met veel opties!! Energiezuinig, variospeed waardoor je met een verjaardag even gauw een wasje tussendoor kan draaien, hij is stil in gebruik.
Verder veel opbergruimte in de couverts!!! Wij hebben een gezin met 4 kids en met 1 x draaien op een dag red ik het prima!

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • mooie prijs

Erik 18-02-2018

solide,duidelijke bediening,programma keuze,prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

prijs/kwaliteit zeer goed. veel positieve reviews en test van de consumentenbond uitstekend. zuinig niet alleen A++ maar ook in waterverbruik.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • verbruik
  • bediening
  • A merk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sassie 23-07-2017

Fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser nadat die van ons echt toe was aan vervanging. Wij zochten naar een goede vaatwasser maar ook wel naar een vaatwasser met een schappelijke prijs. Prijs kwaliteit moest aantrekkelijk zijn. Het duurde niet lang voordat we bij de Bosch uitkwamen. Nette vaatwasser, alles wat wij wilden en een nette prijs. Daarnaast gebruiksvriendelijk en een goede indeling. Inmiddels hebben wij hem een kleine maand in gebruik en zijn erg tevreden, hij draait ook vrijwel geruisloos en hij gaat automatisch uit als hij klaar is met draaien. Wij zijn erg tevreden!!

Pluspunten

• Voldoende mogelijkheiden
  • Geruisloos
  • Gaat automatisch uit na einde programma
  • Vaat is goed schoon en droog

Mirjam 07-07-2017

Wat een apparaat!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Wat een heerlijk apparaat. Een heerlijk schone vaat! en dat zonder geluid van de machien en zo zuinig dat ik er ook nog geld mee verdien!
Nee even zonder dollen. Dit is echt een hele fijne, ruime, stille schone vaatwasser. We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• zo vreselijk stil
  • vaat wordt echt heel schoon
  • Hij droogt ook goed

Angela 05-07-2017

Ruime indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Ik had gedacht dat een A++ vaatwasser niet veel ruimte zou bieden, maar dat klopt niet. Ik kan er veel in kwijt. Je hoort hem nauwelijks. Het lichtje op de vloer is best wel handig, ook al vond ik het aanvankelijk maar overbodig. Het tabletvakje is ook slim bedacht. De geruite dekseltjes van de bestekmand kun je wegklappen, heel handig! Er zit een kort tekstje met uitleg boven de bedieningsknoppen. Zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kon ik de machine aanzetten.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te aanzetten!

Maarten 04-07-2017

Goed afwasresultaat, stil én goed in te bouwen door vakman.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Door vakman in laten bouwen in een bestaande keuken, mét: duidelijk bediening, vrij stille werking én een goed afwasresultaat! Dus zeer tevreden over deze nieuwe aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • (vrij) stille werking
  • goed afwasresultaat

Minpunten

• (nog) geen

Neval 03-07-2017

overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

omdat Bosch ergens voor staat.
makkelijk in bediening, reinigt goed en veilig.
ik vertrouw erop dat de vaat goed schoon wordt.

Pluspunten

• vaat goed schoon
  • machine is stil
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen

Najat 30-06-2017

Blij met mijn aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Gekozen voor Bosch na 10jaar trouwe dienst van Whirlpool. We hebben de Bosch nu 1 week in gebruik en ben zeer tevreden. Vooral de ruime en goede indeling. Hij is erg stil en het brandende lichtje tijdens het wassen is heel fijn.

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Stil
  • Rood lichtje op de vloer tijdens het wassen
  • Zuinig

Minpunten

• (Nog) niet ontdekt

Najat 28-06-2017

Ruim van binnen, heel stil.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Het is een prima vaatwasser. Hij is erg stil, ruim van binnen. Goede indeling ook. Inklapbare stukjes voor grote vaat. Ook handig dat er een rood lichtje op de grond brandt wanneer de vaatwasser nog bezig is. Eigenlijk heb ik geen minpunten. De cashback actie is leuk meegenomen!

Pluspunten

• rood lampje wanneer de vaatwasser bezig is
  • ruime indeling
  • stil
  • meerdere programma's

henk (Tilburg) 26-06-2017

geluidsstil weinig waterverbruik super schone vaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

heb voor deze machine gekozen omdat het een top machine is in alle gebruiksvormen.
stil,schone vaat,snel,weinig waterverbruik gewoon een goed resultaat voor de prijs van deze machine.

Pluspunten

• schoon resultaat
  • weinig waterverbruik
  • energiezuinig

Minpunten

• geen
  • geen

Helen 16-06-2017

vaatwasser SMV46CX05N

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Altijd tevreden over mijn Bosch aankopen.
Vaatwasser zeer tevreden. Alle opties die ik wil hebben zitten er op
Indeling prima
Zeer aan te raden
A++ apparaat dus ook zeer zuinig

Casper van der Veer 12-06-2017

Goed wassende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Had een prima Siemens, die na een half jaar door een ongeluk total loss was. Wilde dezelfde vaatwasser, maar was niet voorradig. Toen deze BOSCH-vaatwasser gekocht die iets uitgebreider is, met extra een zelfreinigingsprogramma en een droog-optie voor de vaat. Ben erg tevreden over deze vaatwasser, met name met het 70 graden programma, waarmee alles schoon wordt en een snel 45-gaden programma (half uurtje) waar je haast alles in korte tijd schoon hebt. Kun je snel in 2 maal alle vaat weg wassen, alles in anderhalf uur tijd. Echt perfect!!

Pluspunten

• 70 graden programma
  • 45 graden snel programma (30 minuten)
  • Duur van het programma aan te passen
  • Zelfreiniging
  • Droogprogramma

Minpunten

• 46 Db - hoor je wel als het stil is in huis

Tjisse 05-06-2017

Duitse kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Prima vaatwasser met logische en eenvoudige bediening. Ook het inbouwen was eenvoudig met de duidelijke handleiding.
De kwaliteit straalt er af.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Stil
  • Degelijk

Minpunten

• geen

PRIMA 01-06-2017

PRIMA

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

ALS JE EEN MIELE GEWEND BEN MAAR 6 JAAR BEGEEFT HET. WILDE IK EENS EEN MIDDENKLASSE. WANT MIELE IS TOCH JE VAN HET. DUS ONDER DE MIDDENKLASSENS GAAN KIJKEN EN LEEK ONS BOSCH WEL HEEL IDEAAL. EN OMDAT DE KINDEREN EN MAN VONDEN DAT IK NA EEN HALF JAAR MET DE HAND STOND AF TE WASSEN MAAR TOCH WEER EENS EEN VAATWASSER MOEST KRIJGEN. EN DAT VOOR DE MOEDERDAG!
HIJ IS HEEL STIL, HANDIG MET HET RODE LAMPJE OP DE GROND ZODAT JE ZIET DAT IE AANSTAAT. GEWOON HEERLIJK WEER VERWEND WORDEN DOOR EEN VAATWASSER TIJD VOOR ANDERE DINGEN. EN HOOP DAT IE ONS HEEL VEEL JAREN TROUW BLIJFT, EN NIET ALS DE MIELE NA 6 JAAR WEG ( EN TWEE KEER GERAPAREERD VOOR BEST HOOG BEDRAG). WE GAAN HET PROBEREN BOSCH WE VERTROUWEN OP JE!!!!

Sharmila 21-05-2017

Zuinig, stil en schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Deze machine voldoet aan mijn verwachtingen en werkt prima.We hebben de vaatwasser nu twee weken. Het is een prima vaatwasser die je vrijwel niet hoort. Het wasresultaat is goed, alleen kunststof bekers en bakjes blijven wat vochtig.

Pluspunten

• stil
  • Eenvoudige bediening

Angela 12-05-2017

Solide vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

we hebben 14 jaar lang een Bosch gehad (doet het nog steeds, maar een ander heeft er nu plezier van). Met een nieuwe keuken, wilden we graag een inbouwvaatwasser. Bij de nieuwe keuken zat een vaatwasser inbegrepen, maar beviel slecht. Dus toch maar weer een Bosch gekocht. Ben erg blij. Maakt goed schoon, tevreden met de indeling en een solide apparaat.

Pluspunten

• geen onnodige extra's
  • deugdelijk materiaal