Bosch Serie 4 SMV46AX02N - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46AX02N op Kieskeurig.nl.

LexvanderVeldt 04-10-2018

Super goed werkende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46AX02N

Stil, goed schoon en prettige mogelijkheden
1 nadeel, de installatiehandleiding is niet eenvoudig en goed leesbaar opgesteld

jeanletricot 10-11-2017

Silence

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46AX02N

Is echt heel stil. Ook heel handig dat je de bovenste mand in hoogte kunt verplaatsen. En wast super schoon!

Nielson_2017 04-09-2017

Prima vaatwasser voor goede prijs

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46AX02N

Prima vaatwasser voor goede prijs. Als hij gevuld is met vaat maakt hij niet veel lawaai, maar snort er rustig op los. De gebruiksaanwijzing is eenvoudig en begrijpelijk geschreven. De montage zelf gedaan, op zich goed te doen, alleen de montage van het front (keukenkastjes-plaat) viel tegen. De papieren handleiding was tevens sjabloom, maar hem exact goed en in lijn krijgen met de rest van de kastjes was wel ff een dingetje.

Verder doet de bodem van de vaatwasser, kunststof ipv rvs wat goedkoop aan, maar wanneer we met enige beleid de vaatwasser vullen moet dat ook lang mee kunnen. Het verklaard wel de lagere prijs.