Bosch SMI46IS08N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI46IS08N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jeoffke 11-12-2019

Zeer luid voor een 'super silence'

Geschreven voor: Bosch SMI46IS08N

We hadden deze vaatwasser specifiek uitgezocht vanwege het feit dat deze erg stil zou zijn. Dat werd bevestigd door het 'super silence' opschrift op de vaatwasser. We werden echter zeer onaangenaam verrast door het geluid dat de vaatwasser produceert. In de woonkamer naast de keuken moeten we alsnog de tv harder zetten. Ik weet hoe echte stille vaatwassers klinken in andere keukens, waar je er nauwelijks tot niets van hoort, in vergelijking daarmee is deze vaatwasser zeer luidruchtig. We hebben een monteur laten komen van Bosch die wel vriendelijk was, maar ons doodleuk vertelde dat het geluid normaal was.

De vaatwasser is verder wel erg gebruiksvriendelijk en de vaat wordt goed schoon.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • vaat wordt goed schoon

Minpunten

• veel te lawaaierig voor een "super silence" model

MI 04-04-2018

Mooie, goede, zuinige en eenvoudige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMI46IS08N

Goede degelijke vaatwasser voor een redelijke prijs. Wast goed en droogt ook erg goed. Eenvoudige bediening. Hoop dat hij inderdaad lang mee gaat

Pluspunten

• eenvoudig in bediening
  • wast alles schoon
  • vaat is gelijk droog
  • voldoende programma's

Minpunten

• nog niet gevonden

RonaldB 14-06-2017

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch SMI46IS08N

Nadat onze vorige Bosch vaatwasser na 17 jaar niet meer lekker schoon waste , was voor ons wel duidelijk dat het ongeveer weer dezelfde moest gaan worden .
draait nu paar weken ,weer heerlijk schoon en nog wat stiller dan de vorige .
wat erg fijn werkt is de vario speed waarmee de tijd aanzienlijk verkort word en resultaat nog steeds prima .

Pluspunten

• Vario Speed
  • Geluid

Mw. E, de Ruijter 02-06-2017

Duidelijk acties op scherm . De voortgang aflezen is handig.

Geschreven voor: Bosch SMI46IS08N

Nu pas twee weken in bezit. Begin effe wennen aan de indeling. Nu gaat dat vanzelfsprekend. Als de afwasmachine klaar is, dan nog half uurtje tot uurtje wachten tot de afwas droog is. Vervolgens kan de schone vaat zo opgeruimd worden. Schoon en droog. En zo hoort het ook. Het geluid is redelijk, niet storend.

Pluspunten

• Netjes ingedeeld en makkelijk te bedienen
  • steeds is resultaat een schone en droge vaat

Minpunten

• geluid
  • duurt toch lang

Hulsebosch 26-05-2017

SMI146IS08N

Geschreven voor: Bosch SMI46IS08N

De vaatwasmachine heeft ook een vario speed-functie (stond niet op de website) en is redelijk stil. Heeft een eigentijds design. Is dankzij tijdelijke aanbieding € 50,00 retour en gratis inbouw prijstechnisch interessant. Zou anders - in vergelijking tot gelijksoortige Siemens - net zo duur of duurder zijn.

Pluspunten

• Vario Speed functie
  • Eigentijds design

Minpunten

• Apparaat is redelijk stil maar niet heel stil