Bosch SBV25AX01N - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lero9990 04-07-2017

Perfect apparaat, doet wat je verwacht: perfect schone vaat!

Mooi apparaat, stil, veel mogelijkheden. Droogt en wast heel erg goed! De eco stand duurt erg lang wat weer geen probleem is als je de vaat 's nachts laat doen met de uitgestelde tijd. De led op de grond is erg handig om te zien dat apparaat nog bezig is. De ruimte is groot. Grote pannen is geen probleem. Nadeel is dat je lange messen, kaasschaaf en grote lepels ed niet zo goed kwijt kan.

Pluspunten

• Perfect schoon
  • Ruimte

Minpunten

• Grote lepels e.d. kan je niet goed kwijt

jolanda smit 15-06-2017

superschoon eind resulaat

heb deze vaatwasser nu een week in mijn bezit. erg blij met het eindresultaat. mooie vaatwasser met genoeg ruimte. wast alles goed schoon en droogt perfect. zelfs plastic is droog. handig controle lampje zodat je weet dat de vaatwasser nog aanstaat.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

José P 13-06-2017

Eindelijk weer een goede vaatwasser!

Ik ben erg tevreden met mijn Bosch SBV25AX01N vaatwasser. Na 5 weken met de hand afwassen was hij zeer welkom! De indeling is erg handig. Genoeg ruimte om alles kwijt te kunnen. Alle functies op het display zijn gewoon in het Nederlands en erg duidelijk, zo ook de handleiding. Daarbij droogt hij beter dan mijn vorige vaatwasser.

Pluspunten

• Handige indeling
  • Genoeg ruimte
  • Droogt goed