Bosch SBV68TX03N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

ben 14-06-2018

goede vaatwasser voor een redelijke prijs

ik heb hem nu een tijdje in gebruik en zoals ergens anders ook al aan gegeven valt het drogen in vergelijking met de siemens die ik hiervoor had een beetje tegen',de kopjes blijven omdat ze blijkbaar te recht staan nat aan de boven kant.
omdat ik pas na en dag of 4 de vaatwasser vol heb en dan dus pas aanzet gaat hij soms een beetje ruiken omdat hij lastig een stukje open blijft staan.
de rest tijd die je op de vloer ziet branden vind ik wel steeds handiger worden zeker met uitgestelde start.

Tina 26-04-2018

Stil, handige verstelbare indeling, besteklade ideaal!

Allereerste vaatwasser dus geen vergelijkingsmateriaal, maar voor in onze open keuken wilden wij een stille vaatwasser en dat is met deze zeker gelukt. Geen storende geluiden en de vaat komt er mooi droog uit. De laden zijn in hoogte aan te passen en zelfs de besteklade is nog verstelbaar, erg handig.

• Veel ruimte
  • Verstelbare laden

Minpunten

• Nog niet ontdekt in 2 weken

Th. Perriens 13-04-2018

Stille Vaatwasser

Mooie stille vaatwasser, goede indeling, droogt heel goed. Binnenverlichting is ook handig. LED verlichting op grond is ook handig.

Gezin met twee puber kinderen 05-04-2018

Droogt goed handige indeling

Gekocht nadat onze oude Bosch vaatwasser het na 18 jaar uiteindelijk op gaf. Wederom op zoek naar een kwalitatief goede vaatwasser. Omdat we zelf vrij lang zijn voor een extra verhoogde versie gekozen. Door de Zeoliet functie wordt vaat goed droog.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Ook voor een verhoogd aanrecht

Hoorn 31-03-2018

perfect dry

Ik heb product gekocht om zijn extra droogresultaat ook voor plastic. Daarnaast vanwege duurzaamheid in water en energie verbruik. Droogresultaat laat sterkt te wensen over zelfs met de extra droog programma. Zeer teleurstellend vind ik dat voor een dure vaatwasser in topsegment.

Pluspunten

• stil
  • binnen verlichting
  • extra besteklade
  • aantal programma's
  • projectie programma duur op de vloer

Minpunten

• droogresultaat belabbert

fhuiszoon 01-03-2018

duidelijke aflezing

omdat wij meerdere Bosch machines in huis hebben waar geen problemen mee zijn (o.a. wasmachine al 20 jaar zonder problemen)

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • prima programma's

ben 24-02-2018

goede vaatwasser vor een redelijke prijs

ik wilde eigenlijk een Siemens maar omdat die niet paste in overleg winkelier deze gekocht doet het zelfde is alleen goedkoper
met grote bestek lade die beter lijkt te werken als bestek bak die in oude (Siemens) vaatwasser zat
als ik hier ook weer zo lang mee doe als mijn vorige ( 17 jaar) ben ik dik tevreden
omdat ik hem pas 1x gebruikt heb en nog een beetje moet wennen aan de diverse programma's kan ik nog weinig zeggen over de plus en min punten ( misschien kan ik dit later nog eens aanpassen ).

Henriette 19-02-2018

Fluisterstille Bosch vaatwasser met heel veel mogelijkheden!

Ik heb voor de beste Bosch inbouwvaatwasser gekozen omdat hij fluisterstil is,binnenverlichting heeft,heel veel wasprogramma's geeft; ook sensor-geoptimaliseerd en zeer goed droogt! Prijs-kwaliteit is prima! Het is 'n duur apparaat maar dan heb je ook wat! Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Ook plastic vaat wordt zeer goed droog!
  • Heel veel wasprogramma's

Minpunten

• Geen enkel minpunt!

Monique 12-05-2017

Uitstekende moderne, zuinige en stille vaatwasser

Zeer complete en moderne vaaatwasser. Ruim (extra hoog model) met veel flexibele inrichtingsmogelijkheden en handige bestekbak. Verder zuinig en stil en veel programma opties.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com