Bosch SBA68IX02N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBA68IX02N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hugo 07-08-2020

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Werkt erg makkelijk en is goed goed in te stellen. De indeling van het apparaat is mooi overzichtelijk

Pluspunten

• Makkelijk menu
  • extra droog functie
  • overzichtelijke indeling

Johan 18-06-2019

Veelzijdig, doordachte inrichting & stijlvol apparaat

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Zeer mooi apparaat met ontzettend veel opties. Stijlvol bedieningspaneel en aangenaam gebruik ervan. De binnenverlichting is top, al had deze ook meer achterin aanwezig mogen zijn, en als deze aan zou gaan zonder dat de machine echt 'aan' staat, zou het nog beter zijn. Nu moet de machine aanstaan voor het werken van de binnenverlichting. Ook de tijd die op de vloer wordt geprojecteerd is een handige functie en ziet er strak uit.

Pluspunten

• Stijlvol bedieningspaneel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Binnenverlichting
  • Vloerprojectie tijdsduur
  • Veel opties

Minpunten

• Binnenverlichting alleen vooraan
  • Binnenverlichting enkel bij machine 'aan'

Joop 25-10-2018

buitengewoon goed, mooie afwasmachine

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Wij zijn grote Bosch fans, maken al jaren gebruik van dit merk. De oude keuken is 22 jaar meegegaan en alle apparatuur werkte nog prima

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen

Ismaël 11-07-2018

Mooi design voor een inbouw

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Nooit eerder een vaatwasser gehad, maar na verschillende vaatwassers gezien te hebben ben ik wel overtuigd van "de beste aankoop", handige functies, robuust, en het belangrijkste, goede resultaten! Ik kan nu al niet meer zonder

Pluspunten

• Meegeleverde accessoires
  • Robuust
  • Functies

Vaatwasser 09-07-2018

Rust Reinheid Regelmaat

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

De Bosch vaatwasser die we nu hebben is erg rustig. We kunnen nu gewoon converseren in de keuken als de vaatwasser aanstaat.
Zeer eenvoudige gebruiksaanwijzing. (een kind kan de vaatwas doen)
Schone vaatwas. Veel ruimte in de machine waardoor we maar één keer per dag hoeven af te wassen.
De machine is (hoewel het ecoprogramma drie uur duurt) zuinig in gebruik. Op de vloer lezen we af hoever het programma is.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • zuinig
  • eenvoudige gebruiksaanwijzing

Appie 28-04-2018

Vaatwasser extra groot

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Ik heb deze vaatwasser uitgekozen omdat we in onze oude altijd plaats te kort kwamen. In deze nieuwe extra ruime vaatwasser past zeker anderhalf keer de inhoud van onze oude! Van wijn- tot bierglazen, grote hoge pannen en lange opscheplepels. De bestekkorf is praktisch ingedeeld. Het heeft een ruim aantal wasprogramma's, die je met een timer kan laten beginnen wanneer jij dat wilt. Op de grond staat het aantal uren en minuten dat het programma nog draait. Een bescheiden alarmsignaal geeft aan wanneer programma klaar is. Plastic bakjes komen er droog (zonder druppels!) uit. Hij is erg stil. Ben zeer tevreden met deze vaatwasser.

Pluspunten

• erg veel ruimte
  • praktische indeling
  • erg stil

Ludger 09-01-2018

Degelijke vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Super fijne vaatwasser. Is stil, voelt heel degelijk aan. Makkelijk te bedienen. Wij hebben bewust een vaatwasser met bestek mandje ipv besteklade gekozen. Is veel makkelijker inruimen. Vaat is altijd goed schoon. Het komt wel eens voor dat er iets niet schoon geworden is, maar dat komt dan door de manier van inruimen (bv als iets afgedekt wordt door een ander stuk servies).
Deze vaatwasser droogt ook goed. We gebruiken meestal het ecoprogramma. Dit duurt wel lang (meer dan 3 uur), maar 's nachts heb je daar geen last van. Het 1-uur programma werkte trouwens ook prima.

Pluspunten

• Degelijk
  • Schone vaat
  • Droogt goed
  • Ruim (ook voor hoge glazen)

Bob Veltman 23-11-2017

Mooie hoge binnenruimte, makkelijk bedienpaneel.

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Nette afwasser, allemaal Bosch in de keuken. Goede kwaliteit, redelijke prijs, mooi design, en A+++ zuinig..

Pluspunten

• robuust
  • mooi
  • energie zuinig