Bosch SBA68IX02N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBA68IX02N op Kieskeurig.nl.

9,1

Mandy 13-02-2021

Droog tot the max

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een topper, een XL laadvermogen met een extra droog functie die met name de plastic vaat op en top droogt. De vloer-timer is ontzettend handig en in en uitruimen is een feestje. Kortom top apparaat!

PeVo 17-11-2020

Stil met schitterende resultaten

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een ruime en stille vaatwasser die prima resultaten aflevert.

Joost 27-10-2020

Hele fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met de vaatwasser. Werkt heel makkelijk, zeer stil en maakt fantastisch schoon en droog!

Klaas 25-08-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser die behoorlijk stil is.
Erg handige resterende tijdsindicatie wat op de grond schijnt.
Vaat wordt goed schoon en droog.

Sjaak 23-08-2020

Erg goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser, nu ongeveer een maand in gebruik. Duidelijk menu, erg stil in gebruik. De 'extra droog' functie valt een beetje tegen, ik zie niet veel verschil met onze vorige Bosch vaatwasser.

Pepijn 17-08-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze inmiddels een paar weken in huis. Is van alle gemakken voorzien qua programma's en indeling van de vaatwasser. Daarnaast nog eens geruisloos en instelbaar via een timer. De projectie van de nog resterende tijd dacht ik niet handig te vinden, maar is in de praktijk erg fijn. Net zoals de goede verlichting als de vaatwasser opengaat.

Heb er zelf nog een bestekbij bijgekocht en die bovenin geplaatst. Wat overigens, net zoals alle andere accessories heel envoudig.

Fantastisch apparaat!

Stef 16-08-2020

Zoals het hoort

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch vaatwasser achter moeten laten in mijn oude huis. De Serie|6 was logische keus en doet wat ie moet doen. Grappig detail is de projectie op de vloer, wat ik toch beleef als waardevol.

Hugo 07-08-2020

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Werkt erg makkelijk en is goed goed in te stellen. De indeling van het apparaat is mooi overzichtelijk

Pluspunten

• Makkelijk menu
  • extra droog functie
  • overzichtelijke indeling

Ruud Bijvank 05-08-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een prima vaatwasser. Wij waren al een Bosch gewend en dit was een mooie upgrade. Overzichtelijk menu, weergave op de vloer is erg handig. De extra droog functie is zeer handig.

Felicia 06-07-2020

prima

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] lekker stil, maakt goed schoon over het algemeen (bij het Eco-programma bljft er soms nog wel wat zitten). op sommige plekken (bijv. bovenop bovenste sproeiarm in het midden, onder het handvat van het bestekbakje) blijft wat water staan als hij klaar is, en daardoor wordt de vaat soms weer een beetje nat.
sommige rekjes voor borden ed. zijn inklapbaar en sommige niet, het zou fijner als ze allemaal inklapbaar waren

Fiona 15-06-2020

Veel opties

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een super vaatwasser, met veel opties en ook erg handig dat je alles kan verschuiven of kan weg klikken. Zo kun je hem echt naar jezelf indelen

brendajm 11-06-2020

Goed, degelijk, Bosch

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat bevalt goed. Materiaal voelt degelijk aan. Vaat wordt droog: ook plastic. Aanrader

De Jong 11-06-2020

Goede en degelijke machine

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een week of twee hebben we deze vaatwasser. Keuze is op deze gevallen na allerlei vergelijkingen, consumentenbond ed. Het apparaat bevalt goed. Materiaal voelt degelijk aan. Vaat wordt helemaal droog. Lampje wat resttijd aangeeft, is zeer praktisch. Al met al een aanrader.

De Jong 11-06-2020

Goede en degelijke machine

Wimm 08-06-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede keuze geweest, flexibele indeling, diverse programma's en heerlijk stil!

MCKN 06-05-2020

Goed resultaat, bediening minder

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden dit model al eerder, heeft het 10 jaar precies volgehouden. Lekker stil en goed was resultaat. Alleen de "touch"bediening gaat minder soepel dan voorheen, reageert trager en soms paar keer drukken. Dat beetje tegen dus. Projectie van (rest) tijd op vloer is subtiel en handig.

Knaapje 22-03-2020

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Overzichtelijke bediening en flexibele indeling. Met name het drogen met Zeolith functioneert erg goed. Ook de interieurverlichting is een groot voordeel.

Joop 06-02-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het klepje van de afwas blokjes gaat moeilijk dicht

Anoniem 16-01-2020

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

Is reeds mijn tweede Bosch vaatwasser,
Over vorige ook tevreden, zodoende weer deze keuze, echter bij deze is bij bovenlader iets minder plaats om kopjes onder etage rekje te zetten, zodat erop ook nog kan plaatsen.

APSWeet 08-01-2020

Afwasser

Geschreven voor: Bosch SBA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat functioneert goed en heeft voldoende opties. Een klein nadeel is de geur na afloop van de cyclus.