Bosch SMA46IX09N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMA46IX09N op Kieskeurig.nl.

8,9

Elke D. 17-11-2020

Veel opties

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine heeft veel extra functies en wordt geleverd met een speciaal hulpmiddel voor wijnglazen. Ik heb de machine met de besteklade wat erg prettig is, zo heb je meer ruimte onderin de machine voor pannen etc.
Alleen een uur voor de snelste functie vind ik nog veel. Ik hoop dat de machine nog in te stellen is voor een sneller programma.

Lianne 06-11-2020

Prima apparaat.

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast schoon zoals het hoort en droogt goed. Ook zonder de extra drogen functie. Daar heb je vaatwasser met keolite voor nodig. Bovendien een makkelijke bediening, je hoeft de gebruikshandleiding niet eens te lezen.

Supertruus 15-10-2020

Onze SUPERTRUUS

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mag ik u voorstellen aan onze steun en toeverlaat... SUPERTRUUS! Uiteraard doet zij muisstil dagelijks onze afwas maar wat haar net wat specialer maakt dan andere machine-dames is het knopje EXTRA DROOG. Als je deze functie inschakelt drogen namelijk al je plastic bakjes/dekseltjes/schoolbeker! Aangezien wij voorheen altijd onze plastic bakjes/schoolbekers alsnog moesten afdrogen is dit een verademing. De 5 verschillende programma's, van glas tot pannen en 4 extra opties voor variospeed, hygiëne, extra droog en machine care(=reiniging van de kuip) en uiteraard de uitgestelde start maken deze machine-truus tot ons beste personeelslid!

Bosch 06-10-2020

Super prettig apparaat

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en functioneel vaatwasser. Het mandje overal te plaatsen.
Indeling is goed,

Vaatwasser Bosch 29-09-2020

Heerlijke vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser doet uitstekend werk. Altijd zeer schone vaat. De projectie op de vloer van het programma geeft gemak.
Het inladen gaat gemakkelijk.

Anoniem 26-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima bedienungsgemak en slimme extra functies. Net als bij koelkast, investeer in wat simpele extra tools in ruimte die opbergen van b.v. Grote glazen deksels mogelijk maken. Of bestekbakken. Kosten zij laag en waardering en gebruiksgemak hoog.

Marc 24-09-2020

Dik tevreden

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed, enige kanttekening is dat hij soms wat luid is.

Bernard 21-08-2020

Wat stil

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Leuk te zien hoelang de machine nog moet werken op de vloer

Joss 12-08-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser doet wat ie moet doen, zonder poespas.

Erg praktisch is de info die op de grond wordt geprojecteerd. Hier is te zien in welke fase de vaatwasser zit en wat de duur van het programma is.

Gerard 18-07-2020

Mooie goede stille vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet prima wat hij moet doen. Super stil en ook makkelijk dat de bestekkorf kan worden verschoven. Is ook handig dat je op de vloer dmv indicatie ziet wat de machine doet en hoever het programma is gevorderd. Bedieningstekst op bovenzijde niet voor iederen even duidelijk te lezen

Horker7 05-07-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel tevreden over de vaatwasser en met name over de besteklade.
Klein minpunt is het te kleine reservoirtje voor spoelvloeistof

G. 06-06-2020

goede

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

not really spools the dishes very well. We have tried multiple programs but still not perfect........

vaatwasser 18-05-2020

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Solide, energiezuinige en fluisterstille machine.

meebje79 20-04-2020

Handig vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser. Jammer dat de eco programma zo lang duren. En dat er geen verkort programma is van een half uurtje.

Pieter 18-04-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] NIets op aan te merken. Weinig geluid. Goed was resultaat enz.

A.Wiltink 15-04-2020

Stil en schoon

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

Vaatwasser is stil, wast goed schoon en heeft voldoende programma's om uit te kiezen.

Tevens zitten er diverse extra's bij, zoals een glazen standaard en gieter voor het zout te vullen.

Helaas is de indeling van de bovenrek niet makkelijk doordat deze niet verstelbaar is

Pluspunten

• Veel programma mogelijkheden

Minpunten

• Indeling van de rekken niet goed instelbaar

Ebru 07-04-2020

Ruime vaatwasser, altijd droog als de was klaar is

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

Ik ben super blij met onze nieuwe vaatwasser.. hij is erg mooi en heeft zoveel functies.. Geweldig! na de was is alles altijd droog ben hier zo blij mee! bij mijn vorige apparaat mocht ik alles nog even afdrogen.

Pluspunten

• ruime lade
  • erg mooi
  • altijd droog na een wasbeurt
  • veel functies

Yvonne 29-03-2020

Ruime vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ERg prettige vaatwasmachine. Boven het bovenste rek zit nog erg veel ruimte, daardoor kunnen ook grote wijnglazen of champagneglazen gewaasen worden.

Laura 22-03-2020

Super machine

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

Machine is erg uitgebreid en voldoet aan alle eisen. Alleen de speciale standaard voor de wijnglazen gebruik ik niet want dan hou je je zo weinig ruimte over.

Frits 18-03-2020

Super

Geschreven voor: Bosch SMA46IX09N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg prettige vaatwasser, met diverse standen. Ook een extra stille stand, ideaal als je hem overdag laat draaien als je thuis bent. Eco functie werkt ook goed, goede indeling van de rekken